Glava 324 TD ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 03 Сеп 2005, 16:46

MiRaCuLiX написа:Не се е наложило да е сваляте за ремонт да видиш какво ще зейне :) но все пак може ли мроблемат да ми е от проклетият датчик?

Ето за тва говоря, аз не мога да се похваля със кои знае колко отворени дизелови двигатели на бмв, ма па колкото съм отворил всочки са били с леки пукнатинки. И в повечето случаи главата се монтира с пукнатинките и няма проблеми. Обикновенно пукнатините са около леглата на клапаните.
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 04 Сеп 2005, 4:01

Май трябва центровка .. да кажете каде се прави нафтова центровка и колко парички струва (аз съм от софийското равно поле)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 8.01.2005
Местоположение: софия

///

Мнение от paf40 » 04 Сеп 2005, 15:09

супер дизел на околовръсното там хорат си занят работата
0889429419

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 04 Сеп 2005, 15:20

Проблемите с главата на двигателя м21 имат неизменно един и същи източник. Трябва, обаче, да са налице следните условия:

1. Висока температура (обикновено над 37 градуса по Целзий);
2. Много добре шлайфана повърхност под главата (никакви гънки);
3. Разхлабени болтове и шайби в главата (както и други елементи, които се движат хаотично);
4. Главата действа отделно от блока (като в старата поговорка - като муха без глава);
5. Липса на качествен ремонт на съответната глава и клапаните в нея (разбирай по-убедителна аргументация върху главата - с шутове и шамари на съответната глупава глава) преди да влезе в БМВ-то;
6. Ако главата, която по-принцип е в женски род, не е в мъжки род, тогава положението е безднадеждно и нищо не може да помогне да не се пропука.

За да нямате проблеми с главата, би трябвало да се стремите да избягвате наличието на гореспоменатите условия за спукването й.

Айде със здраве.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 04 Сеп 2005, 19:20

kam_tod написа:Проблемите с главата на двигателя м21 имат неизменно един и същи източник. Трябва, обаче, да са налице следните условия:

1. Висока температура (обикновено над 37 градуса по Целзий);
2. Много добре шлайфана повърхност под главата (никакви гънки);
3. Разхлабени болтове и шайби в главата (както и други елементи, които се движат хаотично);
4. Главата действа отделно от блока (като в старата поговорка - като муха без глава);
5. Липса на качествен ремонт на съответната глава и клапаните в нея (разбирай по-убедителна аргументация върху главата - с шутове и шамари на съответната глупава глава) преди да влезе в БМВ-то;
6. Ако главата, която по-принцип е в женски род, не е в мъжки род, тогава положението е безднадеждно и нищо не може да помогне да не се пропука.

За да нямате проблеми с главата, би трябвало да се стремите да избягвате наличието на гореспоменатите условия за спукването й.

Айде със здраве.

Извиняваи ама ти да не си спал на течение ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 04 Сеп 2005, 20:09

Aз не съм, ама ти със сигурност :mhihi:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 06 Сеп 2005, 1:33

Някой с друга идеа ? може ли например да е загубил центровка на нафтовата помпа без да е презкочил зъб на новият ремък ....

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: STARA ZAGORA

Мнение от 324td » 06 Сеп 2005, 14:08

Може ако си разхлабвал помпата при зацепването.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 27.05.2005

Мнение от East Europe Tuning » 07 Сеп 2005, 8:18

super!!!

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 07 Сеп 2005, 10:34

кое точно му е супера ?
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 07 Сеп 2005, 13:46

ако имате спукана глава с корабно лепило ставало бетон вчера разбрах ама е дълго за обяснение

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 11 Сеп 2005, 21:32

Абе какво да ви кажа аман от "Майстори" ходих в "Бош супер дизел" хората презацепиха ангренажа бембинята запали със страшна сила казаха "Ми то нито колянов вал нито нафтова помпа нито разпределителен вал бяха зацепени като хотрата.. дай 40 лева и караи" какво да ви кажа дами и господа не ходете при некадърници защото е по-ефтино идете там кадето на финала ще излезе по-ефтино и без нерви...
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 11 Сеп 2005, 22:26

MiRaCuLiX написа:аман от "Майстори" ходих в "Бош супер дизел" хората презацепиха ангренажа бембинята запали със страшна сила казаха "Ми то нито колянов вал нито нафтова помпа нито разпределителен вал бяха зацепени като хотрата.. дай 40 лева и караи"


Аз какво ти казах по-нагоре? Ама ти не прочете внимателно :P
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook