Нещо придърпва...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Нещо придърпва...

Мнение от LANA » 10 Юни 2005, 9:39

320 комби е и проблема е, че като държиш колата около 1500 оборота почва да тресе и придърпва. Като дам гас си поема нормално, просто е кофти в задръстванията щото все трябва да набирам :?:
Та дали е ламбда сондата или е нещо друго свързано с горивната смес?
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 10 Юни 2005, 10:51

Много вероятно смуче въздух от някъде или проблем в запалването - свещ/кабел

1 9 1 4
Аватар
Мнения: 230
Регистриран на: 12.01.2005
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от agopsi » 10 Юни 2005, 10:59

на коя скорост придърпва :mhihi:
!!!BLUE POWER !!! BMW POWER !!!
======================

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 10 Юни 2005, 12:18

Видях че си на гас. това само на бенз ли го прави или и на гас. :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 13 Юни 2005, 15:49

Колата е на бащата и е само на бенц.
Свещите и кабелите са сменени, както и горивен и въздушен филтър. Прави го на всяка скорост и това е нещото, което ме кара да си мисля че проблема е в горивната верига.
Има и още нещо, но не знам дали има връзка с проблема.
Когато е студена пали без проблем. Като загрее и я загасиш за 10 15 мин. пали с доста въртене (или на втори трети опит без да я мъча да върти постоянно). Номера я, че не го прави винаги някой път си пали от воле.
Пак казвам не знам дали са свързани двете неща, но определено има нещо.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 13 Юни 2005, 17:59

Съвсем аналогичен случай (като симптоми), но просто на друг модел кола - Ford Sierra 2.0i с L-Jetronic - понякога започваше да придърпва и това само когато е в поддържащ режим (нито набира нито намалява), а като настъпиш в набиране го нямаше.
Чудих се дали е от горивото или от запалването.
Сложих газова уредба и на газ това нещо никога не го направи, докато на бензин продължи да си го прави от време на време.
Откъдето следва, че е от бензина.
След дълъг размисъл реших, че най-вероятно е от дебитомера.
Нали ги знаеш тез куци дебитомери на потенциометър - в един момент се сбъгясват, особено, ако някога си карал със скъсан или зле сложен филтър и е влизал фин прах.
Та това е моята теза.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Юни 2005, 18:19

Това за паленето е от помпата :idea: трябва да има един клапан да не дава горивото да се връща като постой загасена колата ;)
А когато е студена пали лесно щото обогатява сместа ... влизаш един калапан за обратното гориво от някоя газаджийница за 2-3 лв е и го монтираш след помпата някъде... по възможност преди филтъра и ще пееш... специално за паленето а пък за придръпването може и да е от това може и да не е :idea:

Дилян Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 13 Юни 2005, 20:35

Penchev написа:Това за паленето е от помпата :idea: трябва да има един клапан да не дава горивото да се връща като постой загасена колата ;)
А когато е студена пали лесно щото обогатява сместа ... влизаш един калапан за обратното гориво от някоя газаджийница за 2-3 лв е и го монтираш след помпата някъде... по възможност преди филтъра и ще пееш... специално за паленето а пък за придръпването може и да е от това може и да не е :idea:

Дилян Пенчев


Тва за паленето много интересно и аз го имам същия проблем. Трябва наживо да обясниш по-подробно :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 14 Юни 2005, 12:33

Не съм се замислял, че може да е от помпата проблема с паленето. А на дебитомера не били могло да се направи някакво почистване или да се напръска с WD40(смазващ спрей), тъй като никога не съм разглобявал дебитомер?
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Юни 2005, 21:06

eeeeeх тия 320-ки комбита :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook