E 87 120d стептроник - кога се сменя маслото!
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
E 87 120d стептроник - кога се сменя маслото!
Колата е е Е87 120d стептроник. На колко километра се сменя маслото на скоростите и при смяна има ли филтри и за това масло?
А има ли щека за проверка на маслото в скоростната кутия като на двигателя?
А има ли щека за проверка на маслото в скоростната кутия като на двигателя?
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Сменя се на определен период или пробег на километри , попринцип при смяната на маслото , завода ти дава 30 000км , в следствие на което ти светва лампата за маслото и щеш не щеш - сменяш .Иначе за повечето от нас (за мен също) си важи неписания закон 10 000 до 15000 макс. , да се сменя маслото , но вече това взима да става парадокс
Има филтър, който се сменя задължително с маслото (маслен, като той върви комплект с гумен 0-пръстен и метална дефтунга ) , а другите три вида филтри е препоръчително да се сменят със смяната на маслото, като те са - въздушен , горивен (по принцип той е за по-дълга употреба от маслото но като се има в предвид качеството на бензина в Бг ...) и микро-филтър , тоест филтъра на купето
Щека за маслото имаш (офф, тук не съм 100% сигурен , щото при някой модели нямаше , ама непомня вече кои (Е60 525и-със сигурност нямаше, но...)), като също така може и да провериш нивото на маслото в двигателя и чрез самия компютър, без да се цапаш
Палиш колата
на лоста за мигачите има един плъзгач (нагоре-надолу)
почваш да цъкаш нагоре (или надолу - няма значение накъде) и чакаш на екранчето м/у скоростомера и оборотомера да се появи
CHECK INFO SERVISE
като влезеш в това под-меню и пак с този плъзгач местиш нагоре или надолу, като същевременно ти се появяват най-различни иконки ,символизиращи частите интегрирани в колата, а под тях се изписва брой, километри оставащи преди смяната на символа
При движеща се кола това Инфо-Меню НЕ ИЗЛИЗА , трябва колата да е в покой и да е току що запалена
Скоростната ти кутия (както и на всички е с Life-Time oil (масло което не се сменя) , но дори и да стане нещо, то по скоро би било гарнитурата на картер-филтъра (едно цяло) да почне да изпуска и вследствие на което се сменя и маслото, но това означава че преди 100 000км не трябва и да си помисляш за масло в коростната кутия (диференциала е същата работа - LIfe Time Oil )
Щека проверка на маслото в скоростната кутия -
НЯМА
и недей да търсиш 

Има филтър, който се сменя задължително с маслото (маслен, като той върви комплект с гумен 0-пръстен и метална дефтунга ) , а другите три вида филтри е препоръчително да се сменят със смяната на маслото, като те са - въздушен , горивен (по принцип той е за по-дълга употреба от маслото но като се има в предвид качеството на бензина в Бг ...) и микро-филтър , тоест филтъра на купето

Щека за маслото имаш (офф, тук не съм 100% сигурен , щото при някой модели нямаше , ама непомня вече кои (Е60 525и-със сигурност нямаше, но...)), като също така може и да провериш нивото на маслото в двигателя и чрез самия компютър, без да се цапаш

Палиш колата





При движеща се кола това Инфо-Меню НЕ ИЗЛИЗА , трябва колата да е в покой и да е току що запалена

Скоростната ти кутия (както и на всички е с Life-Time oil (масло което не се сменя) , но дори и да стане нещо, то по скоро би било гарнитурата на картер-филтъра (едно цяло) да почне да изпуска и вследствие на което се сменя и маслото, но това означава че преди 100 000км не трябва и да си помисляш за масло в коростната кутия (диференциала е същата работа - LIfe Time Oil )
Щека проверка на маслото в скоростната кутия -



BMW lover написа:...
Благодаря за изчерпателното инфо колега. Аз за двигателното масло и филтри знам и сменям без да се колебая на 10 000 км, но за този стептроник не бях на ясно.
Според теб не следва да пипам маслото на кутията и диференциала. Колата ми е на 48 000 км. За този сервизен чек го видях ама още не съм си играл с него, а май трябва.
Имах Ауди А6 2,5 ТДИ 163 коня с типтроник и там масло се сменяше и имаше и филтър на скоростната кутия.
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
versace написа:Благодаря за изчерпателното инфо колега.
Moля

versace написа:Според теб не следва да пипам маслото на кутията и диференциала.
Правилно си разбрал - НЕ трябва, Но бъди спокоен, като му дойде времето (текне от някъде кутията) ще ти го сменят

versace написа:Имах Ауди А6 2,5 ТДИ 163 коня с типтроник и там масло се сменяше и имаше и филтър на скоростната кутия.
Пак ти казвам, системата е такава че самия картер представлява един вид филтър, като в самия него (картера) е вграден филтъра и са едно цяло , слабата част на това е гарнитурата

Следователно и картер-филтъра не се сменя по една или друга причина

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
9 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани