Porsche готви хибрид
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- s
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: Egham/Sofia/Pazardzhik
- Пол: Мъж
- Кара: Маратонки, Citroen Xsara, E60, E39
Porsche готви хибрид
За да угоди на драконовските изисквания на Европейския съюз за 2012 г., Porsche ще трябва да предложи хибрид в гамата си.
Системата в автомобила комбинира електрически мотор с мощност малко по-висока 50 к.с. с V-образен 6-цилиндров мотор с работен обем от 3600 куб. см и макс. мощност 280 к.с. Специфичният съединител позволява автомобилът да бъде управляван или само с класическия бензинов силов агрегат, или само с електрическия, или и с двата едновременно. Батериите ще бъдат монтирани непосредствено до резервоара. Хибридната технология ще е разработка на Bosch. ази технология ще се появи още през 2008 г. във Volkswagen Touareg от 2009-а моделна година, както и при Cayenne и Panamera. Хибридната система позволява да се намали с 15% съдържанието на CO2 в отработилите газове.
Припомняме, че през 1898 г. Фердинанд Порше прави първия в историята електрически автомобил. Тогава моделът е поръчан от австриеца Лохнер. Тази кола е с четири задвижващи колела, тъй като всяко от тях разполага с електромотор.
източник dir.bg =>
http://www.dir.bg/
Системата в автомобила комбинира електрически мотор с мощност малко по-висока 50 к.с. с V-образен 6-цилиндров мотор с работен обем от 3600 куб. см и макс. мощност 280 к.с. Специфичният съединител позволява автомобилът да бъде управляван или само с класическия бензинов силов агрегат, или само с електрическия, или и с двата едновременно. Батериите ще бъдат монтирани непосредствено до резервоара. Хибридната технология ще е разработка на Bosch. ази технология ще се появи още през 2008 г. във Volkswagen Touareg от 2009-а моделна година, както и при Cayenne и Panamera. Хибридната система позволява да се намали с 15% съдържанието на CO2 в отработилите газове.
Припомняме, че през 1898 г. Фердинанд Порше прави първия в историята електрически автомобил. Тогава моделът е поръчан от австриеца Лохнер. Тази кола е с четири задвижващи колела, тъй като всяко от тях разполага с електромотор.
източник dir.bg =>
http://www.dir.bg/
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Време е. . . ако продължават още дълго да карат хората да избират между "зелена" кола и хубава кола, ептен ще преебем планетата.
А съм сигурен че Порше няма да заложат имджа си на некъв курник.
А съм сигурен че Порше няма да заложат имджа си на некъв курник.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Аз мисля , че трябва да се залага на алтернативни горива , но точно ел. батериите не мисля , че ще могат да се възприемат ( поне аз не мога ) . Друго си е ауспуха да пуши
и мотора да реве , друго е електрокар !!! Пък и точно Порше да се занимават с тия глупости , това повече отива на японците 



- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Това са си експерименти а не сериозни концепции. Значи вариантите са 2 , или караш с 400 кс 6 цилиндров мотор или с 50 кс ел двитател
който за да е налице ти качва теглото на колата с още 1000кг. Пълни простотии според мен но нека си експериментират.

- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
хм,само дето забравяте момента,че КПД-то на бензинов двигател е около 25%,на дизел - към 40,а на най-простия електромотор е 65-70%...така че тия 50 к.с. при електромотора се явяват хич не малко,смятайте...
ПП.Днеска видях една Тойота Приус с тоя хибридния двигател...не че ми харесват Тойотите...като я запали,се чуваше лек шум от двигателя(явно беше на бензин)...ама като тръгна,шум нямаше(явно се включи електромотора)...не е сравнимо и с електрокар - той издава все пак някакъв шум...тва шум в движение нямаше...
ПП.Днеска видях една Тойота Приус с тоя хибридния двигател...не че ми харесват Тойотите...като я запали,се чуваше лек шум от двигателя(явно беше на бензин)...ама като тръгна,шум нямаше(явно се включи електромотора)...не е сравнимо и с електрокар - той издава все пак някакъв шум...тва шум в движение нямаше...
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Kocil написа:хм,само дето забравяте момента,че КПД-то на бензинов двигател е около 25%,на дизел - към 40,а на най-простия електромотор е 65-70%...така че тия 50 к.с. при електромотора се явяват хич не малко,смятайте...


- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
КПД=Коефициент на полезно действие - това определя в голяма степен ефективността на даден двигател...поне така ни ,учеха по физика в училище...затова например дизелите в определени кубатури на двигателите имат по-голям въртящ момент от бензиновите,и същевременно по-нисък разход...по-голямото КПД е по-пълноценно изгаряне на горивото...при ел.мотора гориш ток - загубите на мощност са минимални...
- fxp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 4.07.2007
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318is
- Мечтае да кара: e36 m3
тва шум в движение нямаше...
wtf ..
представям си да ме удари кола с 50 к.с. електромотор... без да чуя че приближава автомобил ... такава изненада може да ти изкара акъла ако не те отрепе

А както казва Kocil .. разликите в КПД-тата са бомбастични
Не вярвам на нищо което кърви по пет дни и не умира!
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Kocil написа:хм,само дето забравяте момента,че КПД-то на бензинов двигател е около 25%,на дизел - към 40,а на най-простия електромотор е 65-70%...така че тия 50 к.с. при електромотора се явяват хич не малко,смятайте...
ПП.Днеска видях една Тойота Приус с тоя хибридния двигател...не че ми харесват Тойотите...като я запали,се чуваше лек шум от двигателя(явно беше на бензин)...ама като тръгна,шум нямаше(явно се включи електромотора)...не е сравнимо и с електрокар - той издава все пак някакъв шум...тва шум в движение нямаше...
Друже яко си се объркал. Отвори учебник по Физика от 90-та година и ще видиш, че още тогава КПД-то на бензиновия е било 35%, а на дизела 45%. Сега дизела гони 60%. Свери часовника и тогава споделяй научна информация. Моля не приемай забележката лично, просто провери фактите.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Kocil написа:КПД=Коефициент на полезно действие - това определя в голяма степен ефективността на даден двигател...поне така ни ,учеха по физика в училище...затова например дизелите в определени кубатури на двигателите имат по-голям въртящ момент от бензиновите,и същевременно по-нисък разход...по-голямото КПД е по-пълноценно изгаряне на горивото...при ел.мотора гориш ток - загубите на мощност са минимални...
Това КПД е процентното отно6ение на кинети4ната енергия след изгарянето на бензина и хими4ната енергия на самия бензин (или друго гориво) Конските сили са не6то съвсем друго, те се мерят като изходна мо6тност на мотора и 50кс са си 50 кс, независимо дали са произведени от бензинов, дизелов или електри4ески мотор. Разликата е, 4е електри4еския поради голямото си КПД се нуждае от доста по-малко входя6та енергия, демек 6те му вкарва6 по-малко енергия за единица вереме под формата на ток, отколкото на бензиновия под формата на бензин, а на изхода 6те имат еднаква мо6тност. Останалото бензиновия отделя като топлина:)

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Вижте, ние масите ако ги кандардисаме да си карат електрически колички (които за повечето хора вършат перфектна работа), тогава няма да е такъв проблем ние да си караме змейовете 

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани