Един въпрос към знаещите?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: София

Един въпрос към знаещите?

Мнение от AIAKS » 11 Сеп 2008, 18:56

Значи преди 9-месеца си купих един телефон от Хенди за 260лв. Телефона е в гаранция 24-месеца /две години/ от два месеца прекъсва и губи сигнал, въобще неможе да се говори по него.Носих го два пъти за рекламация и двата пъти уж е направен, но проблема си остана. На третия път исках да ми го сменят или да ми върнат парите но не пожелаха искаха пак да го оставям за ремонт. В интерес на истината ми писна този телефон седи повече по сервизите от колкото съм го ползвал.
Та въпросът ми е следния- може ли да заведа дело срещу фирмата /Хенди/ или да ме посъветвате какво друго да направя.
Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 11.10.2007
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 Ci

Мнение от st.George » 11 Сеп 2008, 19:00

Какъв е телефона?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: София

Мнение от AIAKS » 11 Сеп 2008, 19:05

SAMSUNG E250 :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 29.08.2006
Местоположение: Горно Уйно
Пол: Мъж
Кара: сивушка на нафта

Мнение от Zapa » 11 Сеп 2008, 19:06

Пробвай нещо с www.kzp.bg, подай си там жалба оплакване и т.н., научи си правата. В последно време имам наблюдения че тази комисия наистина върши няква работа и търговците малко или много се съобразяват.
Успех
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 11 Сеп 2008, 19:12

всъщност май не можеш, защото на гаранционната ти карта има определен брой полета за гаранционни ремонти и най вероятно на гаранционната карта пише че при прескачане на "гаранционния лимит" телефона се заменя с нов или можеш да си избереш друг телефон като доплатиш разликата евентуално ;)
друг е момента че има вероятност да не е от телефона а от картата ти, за това пробвай да сложиш друга карта и ако се оправи ходи да си извадиш дубликат на картата ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: София

Мнение от AIAKS » 11 Сеп 2008, 19:30

Не е от картата колега в момента е в друг апарат и работи без проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 11 Сеп 2008, 19:35

Освен в КЗП (Комисия за защита на потребителите) може да сигнализираш и в местната Община , Търговски отдел. Те също имат право на проверка относно осигуряването на рекламация, гаранция и т.н.
Обаче винаги могат да се измъкнат като кажат че телефона е използван неправилно (изпускан , намокрян и т.н.), което е доста лесно доказуема при условие 4е е бил 3 пъти в сервиз......
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 11 Сеп 2008, 21:01

би трябвало да ти го сменят. ако ли не да ти върнат парите или да ти дадът друг модел и да доплатиш разликата. Виж си гаранционната карта там трябва да пише , при мен в магазина скоро една жена си беше купила някав боилер , седя месец в сервиза , взе си го пак се развали и после с протокол от сервиза го сменихме. Та мисля че трябва да ти издадат от сервиза протокол че стоката не подлежи на ремонт и трябва да ти го сменят. Пак ти казвам прочети гаранцията , при всички случаи трябва нещо да се направи , ако не направят нищо иди в защита на потребителя те ще им сипят :)
It`s party time !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 11 Сеп 2008, 21:31

Не знам дали въобще си заслужава да се ядосваш с съдилища за телефон от 260 лева.По добре наистина опитай с тая комисия дето казват колегите.
За пореден път се убеждавам,че тия от Хенди нищо не става от тях :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 11 Сеп 2008, 22:00

по закон ако и след 3тото оплакване от един и същ проблем телефона не баца и няма външни белези(удари,ожулено)са длъжни да ти го сменят за нов или да ти върнат парите!изкаи също да ти дават протокол за рекламация за всяко едно влизане в сервиз на гсма ти така ако си събереш 3 такива протоколчета спокоино можеш да пратиш един меил за да не се разкарваш до комисията за потребителите и проблема 100% ще ти е решен
до дело няма да се стигне понеже винаги става споразумение м/у страните,демек ще си удоволетворен

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: София

Мнение от AIAKS » 11 Сеп 2008, 22:46

Телефона е в такова състояние в което съм го купил преди 9-месеца няма ожулвания или каквито и да е дефекти освен за този за който споменах . Така ми е описван и в двата протокола който получих освен да го оставя за трети последен път за ремонт и тогава око не го оправят да се свържа с комисията за която ме посъветвахте. Склонен съм да доплатя дори и за същия модел стига да работи. :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 11 Сеп 2008, 23:30

AIAKS написа:Телефона е в такова състояние в което съм го купил преди 9-месеца няма ожулвания или каквито и да е дефекти освен за този за който споменах . Така ми е описван и в двата протокола който получих освен да го оставя за трети последен път за ремонт и тогава око не го оправят да се свържа с комисията за която ме посъветвахте. Склонен съм да доплатя дори и за същия модел стига да работи. :(

колега отиваи в сервиза , вдигни един скандал , кажи че искаш протокол за замяна , иди в магазина вдигни един скандал и там само така става , кажи че ще викнеш потребителите и всичко ще си доиде на място. Никои не обича да се занимава с тях , още повече в случая че си ПРАВ.
It`s party time !

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 13 Сеп 2008, 2:59

подай жалба във комисията за защита на потребителите ;)
има определен срок в който ако не ти се отстрани сервизно проблема, са длъжни или да ти го сменят с друг или да ти върнат парите ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: София

Мнение от AIAKS » 13 Сеп 2008, 7:43

Вчера пак го оставих за ремонт за трети път ако и сега не го оправят ще подам жалба в тази комисия.
Но едно момче от магазина на Хенди ми каза нещо доста притеснително ,че телефона едва ли ще ми го оправят и този път. Защото явно в сервиза немогат да отстранят проблема и ми го връщат се едно е оправан защото ако преседи един месец телефона в сервиза трябва да ми възтановят сумата или да ми го сменят и за това те ми го връщали в рамките на седмица и така щяло да бъде докато ми изтече гаранцията за да не получа нищо след това. Това било практика на Хенди :twisted:
Това е абсолютна гавра с хората. Неможе да събираш примерно 3-месеца пари за нещо хубаво да си купиш и то по някаква случайност се оказва дефектно и вместо да ти го сменят се чудят как да те изиграят да не ти върнат парите. :evil:

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Re: Един въпрос към знаещите?

Мнение от Иво » 13 Сеп 2008, 10:11

AIAKS написа:Значи преди 9-месеца си купих един телефон от Хенди за 260лв. Телефона е в гаранция 24-месеца /две години/ от два месеца прекъсва и губи сигнал, въобще неможе да се говори по него.Носих го два пъти за рекламация и двата пъти уж е направен, но проблема си остана. На третия път исках да ми го сменят или да ми върнат парите но не пожелаха искаха пак да го оставям за ремонт. В интерес на истината ми писна този телефон седи повече по сервизите от колкото съм го ползвал.
Та въпросът ми е следния- може ли да заведа дело срещу фирмата /Хенди/ или да ме посъветвате какво друго да направя.
Благодаря предварително.


Пиши до комисията за защита на потребителите. След толкова ремонти ще ги задължат да ти върнат парите или да ти сменят телефона.

П.П. Никога не пазарувайте в "Хенди"!!!
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook