Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- EBEEMVACIA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: BMW factory in Dingolfing
- Пол: Мъж
- Кара: рожден ден
- Мечтае да кара: Apassionata
- Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Doberman_vas написа:Escape написа:Maserati - ръчната се вдига само около 4-5 см и ако не си и свикнал не се забелязва изобщо....
за другите дообре, ама как можа да намериш кусур в кола за над 150 к![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=K2sqI7n89mY

̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Тва на Ламбо не знам , що го правят - не могат ли да паркират на огледала ?
Да не говорим , че може да си купят 12 парктроника на цената на един болт за джнтата ..
Да не говорим , че може да си купят 12 парктроника на цената на един болт за джнтата ..
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
plradev написа: Питай хората с е36 без клима кво имат не само от средната ,ами от всички фронтални духалкиСъщата работа като 124 ,само студ без право на замяна ...
не е така. Като позиционирам най-дясната врътка на 12:00 часа и духа топлик от всеки процеп

по темата: имал съм двуврато пежо 306. Освен всичко изброено до момента, съм потресен и от размера на вратата. Освен това, когато си отключвах/заключвах подвижното иглу, всички пежа в радиус от 50ина метра поздравяваха чрез алармите си.
Акълът е нещо, което можеш да даваш, без да го имаш.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
sharksfin написа:plradev написа: Питай хората с е36 без клима кво имат не само от средната ,ами от всички фронтални духалкиСъщата работа като 124 ,само студ без право на замяна ...
не е така. Като позиционирам най-дясната врътка на 12:00 часа и духа топлик от всеки процеп![]()
Късметлия

он топик : не знам дали във всички е60-ки е така ,но имам наблюдение над някои ,че нямат реглаж на предпазните колани по височина


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ситроен Ксантия - премигването с фаровете е доста трудно и изисква голяма доза сръчност, защото ако дръпнеш лостчето, включваш дългите
Голф 3 - същата работа
BMW E46 - Интересен касетофон - не е 1 ДИН
BMW E36 - тъп пепелник, направо малоумен!
BMW E39 TDS, E38 TDS, E34 518i, E39 520d (136PS) Touring, E30 324d, Е36 316G (газ), Е34 518G (газ)
това са няколко недоразумения и малоумия от които просто не е имало нужда!
Голф 3 - същата работа
BMW E46 - Интересен касетофон - не е 1 ДИН

BMW E36 - тъп пепелник, направо малоумен!
BMW E39 TDS, E38 TDS, E34 518i, E39 520d (136PS) Touring, E30 324d, Е36 316G (газ), Е34 518G (газ)
това са няколко недоразумения и малоумия от които просто не е имало нужда!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Пропускате Ситроен Ц5, който е сред номинираните за наградата за цялостно творчество. Изключително обемен отвън и много тесен отвътре. Борд компа, който за щяло и нещяло говори с глас. Сенниците, които се сваляха след като се натисне нещо. Дръжките на вратите отвътре, които се отварят малко на една страна. Всичките му там простотии с течния катализатор. Прекалено голям разход на гориво.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
да не забравяме предния капак на Форд ,който се отваря с ключа
надявам се инженера измислил това отдавна да е уволнен 


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Alexi написа:да не забравяме предния капак на Форд ,който се отваря с ключанадявам се инженера измислил това отдавна да е уволнен
как така?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
-
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ми аз съм нямал кола,ама имам похвално мнение за на бащата Пижото 306
,те нали имат два фейслифта,нашето е първия.
Като мине през някоя по голяма локва и влиза вода при ремъка и почва да вие.
Кабелите на централното и ел. стъклата и на двата предни джама минават през шофьорската седалка,при което,при многото отваряне на вратата се преебават,нашето до преди месец на пасажерската седалка не се отваряше джама,а ся се отваря ,но пък шофьорската врата не е.ава от централното.
Гледам и други се кефят на 306ците,то май единственото хубаво е,че държат на ръжда. 

Като мине през някоя по голяма локва и влиза вода при ремъка и почва да вие.
Кабелите на централното и ел. стъклата и на двата предни джама минават през шофьорската седалка,при което,при многото отваряне на вратата се преебават,нашето до преди месец на пасажерската седалка не се отваряше джама,а ся се отваря ,но пък шофьорската врата не е.ава от централното.


BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
връткаш емблемата пъхаш кключа и въртишvicho написа:Alexi написа:да не забравяме предния капак на Форд ,който се отваря с ключанадявам се инженера измислил това отдавна да е уволнен
как така?

демек за да го отвориш трябва де си изгасил


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Заключването на предния капак на Форд е измислено с цел двигателя да не избяга от срам от коша 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
deyan-enchev написа:Заключването на предния капак на Форд е измислено с цел двигателя да не избяга от срам от коша



- stamov79
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e36M40B18, е36М43В18
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Кабелите в Е36, които се прегъват при затваряне на багажника и оттам
-всеки знае продължението..., не знам защо е било нужно да минават оттам, при положение че няма например, част от стопа която да е на капака на багажника 
Жилото на километража на Опел Тигра...Намира се на място където само някой с диаметър на ръката колкото молив може да го развие и то с инструмент какъвто сигурно още не е създаван, на всичкото отгоре, като не работи дава грешки и цялото табло се бъгва...
/Че и като цяло, тази кола си е пълна с "екстри"/
Смяната на крушка на фар на Пежо, май вече бе коментирана-то също си е цяло приключение...



Жилото на километража на Опел Тигра...Намира се на място където само някой с диаметър на ръката колкото молив може да го развие и то с инструмент какъвто сигурно още не е създаван, на всичкото отгоре, като не работи дава грешки и цялото табло се бъгва...






Смяната на крушка на фар на Пежо, май вече бе коментирана-то също си е цяло приключение...
Последна промяна stamov79 на 12 Окт 2011, 14:27, променена общо 1 път
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
acho.rs написа:Тва на Ламбо не знам , що го правят - не могат ли да паркират на огледала ?
Да не говорим , че може да си купят 12 парктроника на цената на един болт за джнтата ..
Туй Шпортна кола от клипа бе, ти още малко и GPS ще искаш да и сложат, шофера да не отърве някой шикан.
Аз колеги не виждам как не харесват задната скорост, и как така свободно влиза. Не вярвам в съвременната количка е46 да няма ограничител като при дядото е30 и таткото е36.
Тва че лостовия механизъм е аут едва на 500-600 хиляди километра, трябва да се докладва като рекламация в Мюнхен.
Аз утре отивам да им занеса турбото, че изкара само 21 години

Ама четейки за кви неща казвате че е нисък инжЕнерен дизайн, направо виждам олицетворение на лафа: Най-лошия клиент е тоя с много претенции и малко пари

Вероятно смяната лампа-фар на Меган е високо инженерна мисъл. Само 1 гума и някой друга пластмаса на подкалника трябва да се свали, кво толкова при -15 градуса вечерта на прохода Слънчев бряг - Обзор

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Аз колеги не виждам как не харесват задната скорост, и как така свободно влиза. Не вярвам в съвременната количка е46 да няма ограничител като при дядото е30 и таткото е36.
Тва че лостовия механизъм е аут едва на 500-600 хиляди километра, трябва да се докладва като рекламация в Мюнхен.
- реплика:
- при мен бачка ограничителя , но ако беше направена задна под 5та и да се включва с нетипично за другите предвки движение - например натискане на лоста надолу , шанса да се обърка с 1ва щеше да е нулев .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани