СПАМ ТЕМА
Модератор: Общи модератори
Re: СПАМ ТЕМА
Top Gun Maverick написа:Пази, пази, ама не съм ви видял да се блъскате да купувате коли по над 1 млн. километра.![]()
Все се търси такава, която ако може да е стояла в гараж и само да е припалвана, ако е възможно с отрицателен пробег.![]()
Паля на минус 20 и тръгвам, какво ще я чакам да загрява, просто се кара мноооого плавно като е студентка. След като запаля ВИНАГИ тръгвам на втората секунда ако мога. Маслото се сменяше когато се сетя на 20-25к, въздушния филтър двойно на това. Каране му е майката, да няма аз да и ставам роб на тая кола?
Въздушен филтър на 50К км, много чист въздуха при вас

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: СПАМ ТЕМА
Не знам колко е чист, със сигурност не е както в София, но не е ставало никога проблем или да е бил кой знае колко мръсен. Просто аз исках да взема максимума от тая кола и нищо такова не я е бъркало явно.
80%-та от километрите ми са извън града, та там със сигурност не се задържа толкова прах във въздуха. Може и това да е играело роля.
80%-та от километрите ми са извън града, та там със сигурност не се задържа толкова прах във въздуха. Може и това да е играело роля.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: СПАМ ТЕМА
Бах го, само аз ли сменям въздушен на всяка смяна на маслото, и филтри купе също на всяка смяна на масло, тоест веднъж годишно.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: СПАМ ТЕМА
Въздушен филтър се сменя между 30 000 и 70 000 км в зависимост от автомобила . 50 000км е един добър интервал за смяна . Маслото веднъж годишно дори да не я караш по обясними причини , но филтъра няма какво да му стане като си стои в колата .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: СПАМ ТЕМА
Ако климата е сух и прашен или с висока влажност е добре два пъти да се сменят въздушния и филтър купе .Да се пести от тези консумативи е несериозно ,особено за коли с турбо е важно филтъра да е свеж .За кабинния ми който иска да не диша смрадта от трафика даже си слага с активен въглен .Аз ги сменям ранна пролет и късна есен .
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: СПАМ ТЕМА
drifty написа:Бах го, само аз ли сменям въздушен на всяка смяна на маслото, и филтри купе също на всяка смяна на масло, тоест веднъж годишно.
Не само ти
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: СПАМ ТЕМА
drifty написа:Иначе скоро ходих на оглед на едно МЗ ЕТЗ 251...
Готина моторетка, карал съм такава едно време, имаше едно такова "западно" усещане в нея в сравнение с останалите соц боклуци.


И май ми беше малко висок, но може и аз да съм бил нисък тогава... Това са ми спомените.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: СПАМ ТЕМА
Ако не си имал Балканче, значи нищо не си имал. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: СПАМ ТЕМА
Аз имам симсонка, но е в много продължителна реставрация, пък мз-то е малко по-голям симсон с малко повече екстри
.
Това конкретното дето го натовариха един познат го продаваше, хем 1 година го чаках да си додйе от Германия и му напомнях няколко пъти, хем ме забрай и му писах, като видях обявата, вика идвай да го гледаш, но не ми каза, че и други хора ще идват и ходих напразно общо взето.
Сега преди две седмици излезе друго на обява тук в района, но всеки ден валеше и честно казано си ме домързя да ходя на оглед измежду дъждовете и като звъннах за оглед, тъкмо го беше продал човекът. Чудех се и за какво ми е, ма ей го, на 39ката и се обадиха няколко неща и ще има някакви периоди да стои в бокса за малко, та щеше да е хубаво да имам мотор да се придвижвам до село, да не ми спира там работата, ама какво да правиш.

Това конкретното дето го натовариха един познат го продаваше, хем 1 година го чаках да си додйе от Германия и му напомнях няколко пъти, хем ме забрай и му писах, като видях обявата, вика идвай да го гледаш, но не ми каза, че и други хора ще идват и ходих напразно общо взето.
Сега преди две седмици излезе друго на обява тук в района, но всеки ден валеше и честно казано си ме домързя да ходя на оглед измежду дъждовете и като звъннах за оглед, тъкмо го беше продал човекът. Чудех се и за какво ми е, ма ей го, на 39ката и се обадиха няколко неща и ще има някакви периоди да стои в бокса за малко, та щеше да е хубаво да имам мотор да се придвижвам до село, да не ми спира там работата, ама какво да правиш.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: СПАМ ТЕМА
За кво ти е това МЗ ? На тия години всичките са гробове за ремонт на мотора . Имал съм симсон S50 МZ150 MZ250 и едно такова ETZ 251 бях взел накрая от познат го карах малко уж за проба ама не беше добре и се отказах че им бяха много дефицитни частите . 20 000 км и са за нови сегменти и цилиндър . Биелата и буталото е на иглени лагери и малко да е презорен мотора се разбиват . 21кс по спомен е обаче гори майката си трака , 8-10 литра на 100 зависи как караш . Иначе с мойто съм дигал 170 на магистралата и задницата му се отлепяше от пътя при най малките неравности , прослоутото сеене дето му викат . Накарах един авер да кара с колата след мене да го засека колко вдига и оня се облещи като залепи 170 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: СПАМ ТЕМА
Малко глупости и кръчмарски истории написаJordana написа:За кво ти е това МЗ ? На тия години всичките са гробове за ремонт на мотора . Имал съм симсон S50 МZ150 MZ250 и едно такова ETZ 251 бях взел накрая от познат го карах малко уж за проба ама не беше добре и се отказах че им бяха много дефицитни частите . 20 000 км и са за нови сегменти и цилиндър . Биелата и буталото е на иглени лагери и малко да е презорен мотора се разбиват . 21кс по спомен е обаче гори майката си трака , 8-10 литра на 100 зависи как караш . Иначе с мойто съм дигал 170 на магистралата и задницата му се отлепяше от пътя при най малките неравности , прослоутото сеене дето му викат . Накарах един авер да кара с колата след мене да го засека колко вдига и оня се облещи като залепи 170

за 251 не мога да кажа, но няма да е по-малко. 251 имаха проблеми с втора чупеха някаква вилка май. Общо взето 150 е най-добрия вариант, но имаше разни митове, че последните произведени бройки са в Турция и не са много сполучливи
Sent from my iPhone using Tapatalk
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: СПАМ ТЕМА
Ейй карал съм и аз МЗ 251. Бях много малък и т'ва нещо ми се струваше ракета. Един път правих опит за слънце на асфалта и на втория кръг гумата вече беше загряла явно и реши, че трябва да ме хвърли на камшик...
Иначе имам спомен и аз,че втората както каза колегата беше проблемна, та имаше 1ва - 3та с малко хъркане...

Иначе имам спомен и аз,че втората както каза колегата беше проблемна, та имаше 1ва - 3та с малко хъркане...

От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани