Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Всичко за електрическите автомобили
Басирам се, че като се качи един път на електрическата няма да иска да и да помирише друга с ДВГ
Ако му липсва звука на двигателя от говорителите в купето, то едва ли има проблем да си го пусне и в електрическата
Може и на аудио касетка да ги запише за по-голяма автентичност.


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
Don_Diego написа:Southside написа:Аз разбирам, че според БМВ "за толкова пари- толкова музика", но това задвижване е подходящо предимно за градско ползване, където трицилиндров сешоар върши идеална работа.
От друга страна Х1 порасна до размери, които го правят пълноценна семейна/универсална кола- 4.50 дължина и близо 500 литра багажник. Като вземем предвид и теглото 1900 кила, четирициндров мотор хич нямаше да му дойде зле.
Х1 е пълноценна ГРАДСКА кола или за епизодични пътувания до 200-300км в посока, но ако се търси кола за редовни дълги пътувания над 300км в посока не бих гледал изобщо Х1. Според мен идеални компромис като размер с който да покриеш максимално много критерии е класа на Х3.
Х3 е същото като размери отвътре като Х1. Багажника пак му малее, ако си с повече от 1 дете. Истината е че БМВ нямат кой-знае колко добър семеен автомобил. Ако ще се взима семейно СУВ бих гледал по-скоро нещо като шкода кодиак, а не БМВ. Х7 за тая цена не знам колко млади семейства могат да си го позволят.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
Днешния трип
София, през Петрохан до Клисурския манастир, после през Миланово до Искърското дефиле и обратно в София
127 от 207 изминати на ток, в режим на рекуперация или в efficient coasting, каквото и да значи това (уж не харчи нито ток, нито бензин когато coast-ва)
В София се върнах с над 30км остатъчен пробег. Тествах и новите кабели и адаптери за трифазния на къщата - всичко работи без грешка. Зарежда си със 7kW

127 от 207 изминати на ток, в режим на рекуперация или в efficient coasting, каквото и да значи това (уж не харчи нито ток, нито бензин когато coast-ва)
В София се върнах с над 30км остатъчен пробег. Тествах и новите кабели и адаптери за трифазния на къщата - всичко работи без грешка. Зарежда си със 7kW

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Всичко за електрическите автомобили
Jorixa написа:Don_Diego написа:Southside написа:Аз разбирам, че според БМВ "за толкова пари- толкова музика", но това задвижване е подходящо предимно за градско ползване, където трицилиндров сешоар върши идеална работа.
От друга страна Х1 порасна до размери, които го правят пълноценна семейна/универсална кола- 4.50 дължина и близо 500 литра багажник. Като вземем предвид и теглото 1900 кила, четирициндров мотор хич нямаше да му дойде зле.
Х1 е пълноценна ГРАДСКА кола или за епизодични пътувания до 200-300км в посока, но ако се търси кола за редовни дълги пътувания над 300км в посока не бих гледал изобщо Х1. Според мен идеални компромис като размер с който да покриеш максимално много критерии е класа на Х3.
Х3 е същото като размери отвътре като Х1. Багажника пак му малее, ако си с повече от 1 дете. Истината е че БМВ нямат кой-знае колко добър семеен автомобил. Ако ще се взима семейно СУВ бих гледал по-скоро нещо като шкода кодиак, а не БМВ. Х7 за тая цена не знам колко млади семейства могат да си го позволят.
Х3 е по-голямо защото е на правилната платформа. Съответно аз виждам смисъл само ако е със 6так...но клиентите купуват почти само 4 цил мотори. Х1 е най-практичното БМВ за размерите си, но е с гадно пътно поведение, лоша шумоизолация (никаква) и на много места личат икономиите. Говоря за F48 , при U11 може да са оправили поне шумоизолацията...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Тия неща никога не се оправят защото иначе как ще ти вземат парите за БМВ, което да е "евтино". Давам ти само два примера - шумоизолацията в Е36 и Е39 и дрънченето на вратата при затваряне на Ф30 сравнимо с Ф10. Умишлено с голяма разлика в годините. При втори пример дори петицата излиза преди тройката, тоест са имали време тройката да не я правят така.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
Не е коректно да се сравняват актуалните Х1 и Х3 защото второто е доста по-старо (мисля G01 го представиха през 2017 или 2018). Очаквам тази година новия модел и нещата ще си дойдат на мястото откъм размери
А за качеството на сглобката - при абсолютно всички марки нещата вървят надолу. Най-горните елементи в салона са приятни на допир и не дрънкат, но надолу става страшно и трябва да внимаваш да не се порежеш на някоя пластмаса
.
Относно обезшумяването на U11 - бих казал, че е доста добре предвид класа в който е колата. Моторчето се чува само в по-високи обороти и то не дразнещо. Като единствен дразнещ и по-отчетлив шум бих отбелязал напречни неравности по пътя, но те като гледам по ревюта в интернет са проблем дори за Х7/GLS/Range Rover. Отдавам го на ниските и твърди гуми и че в България такива неравности има в изобилие по пътя
.

А за качеството на сглобката - при абсолютно всички марки нещата вървят надолу. Най-горните елементи в салона са приятни на допир и не дрънкат, но надолу става страшно и трябва да внимаваш да не се порежеш на някоя пластмаса

Относно обезшумяването на U11 - бих казал, че е доста добре предвид класа в който е колата. Моторчето се чува само в по-високи обороти и то не дразнещо. Като единствен дразнещ и по-отчетлив шум бих отбелязал напречни неравности по пътя, но те като гледам по ревюта в интернет са проблем дори за Х7/GLS/Range Rover. Отдавам го на ниските и твърди гуми и че в България такива неравности има в изобилие по пътя

Re: Всичко за електрическите автомобили
Jorixa написа:Don_Diego написа:Southside написа:Аз разбирам, че според БМВ "за толкова пари- толкова музика", но това задвижване е подходящо предимно за градско ползване, където трицилиндров сешоар върши идеална работа.
От друга страна Х1 порасна до размери, които го правят пълноценна семейна/универсална кола- 4.50 дължина и близо 500 литра багажник. Като вземем предвид и теглото 1900 кила, четирициндров мотор хич нямаше да му дойде зле.
Х1 е пълноценна ГРАДСКА кола или за епизодични пътувания до 200-300км в посока, но ако се търси кола за редовни дълги пътувания над 300км в посока не бих гледал изобщо Х1. Според мен идеални компромис като размер с който да покриеш максимално много критерии е класа на Х3.
Х3 е същото като размери отвътре като Х1. Багажника пак му малее, ако си с повече от 1 дете. Истината е че БМВ нямат кой-знае колко добър семеен автомобил. Ако ще се взима семейно СУВ бих гледал по-скоро нещо като шкода кодиак, а не БМВ. Х7 за тая цена не знам колко млади семейства могат да си го позволят.
То Х1 вече няма пипане, да не говорим за Х3 и нагоре...
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Всичко за електрическите автомобили
Don_Diego написа:Не е коректно да се сравняват актуалните Х1 и Х3 защото второто е доста по-старо (мисля G01 го представиха през 2017 или 2018). Очаквам тази година новия модел и нещата ще си дойдат на мястото откъм размери![]()
А за качеството на сглобката - при абсолютно всички марки нещата вървят надолу. Най-горните елементи в салона са приятни на допир и не дрънкат, но надолу става страшно и трябва да внимаваш да не се порежеш на някоя пластмаса.
Относно обезшумяването на U11 - бих казал, че е доста добре предвид класа в който е колата. Моторчето се чува само в по-високи обороти и то не дразнещо. Като единствен дразнещ и по-отчетлив шум бих отбелязал напречни неравности по пътя, но те като гледам по ревюта в интернет са проблем дори за Х7/GLS/Range Rover. Отдавам го на ниските и твърди гуми и че в България такива неравности има в изобилие по пътя.
То Х3(g01) спрямо X3(F25) в влошено почти във всичко - видимост влошена, стабилност на пътя влошена, икономия от интериора и тн. Само надолу. А при Х1 все още има градация.
Някой има ли досег до iX1 като динамика. Дали ще доближава Ф25 3,5d
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Всичко за електрическите автомобили
Dead Teslas pack Chicago area Supercharger station due to frigid temps
https://www.youtube.com/watch?v=iFAtqWOaEgg

https://www.youtube.com/watch?v=iFAtqWOaEgg

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Сега ще ти кажат, че точно там е било минус 56 и затова е приемливо. Или другото, че като имаш втора кола с ДВГ, ще с нагласиш за студовете. Най-много ме кефи, че Тесла не отговарят на имейлите. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Всичко за електрическите автомобили
Rental giant Hertz dumps EVs, including Teslas, for gas cars
Аз само минавам малко да разлая кучетата, че замря темата!
Аз само минавам малко да разлая кучетата, че замря темата!

- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
Top Gun Maverick написа:Сега ще ти кажат, че точно там е било минус 56 и затова е приемливо.
Не, принципно дават за пример Норвегия, че там хем било студено хем всички карали електрички
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Всичко за електрическите автомобили
Направо ме успокои, че в Норвегия мога си карам електричката.
В страна където производството на ток е, как да кажа...абе знаете. Ама и там стимула да си купиш електричка не е като беше. То си отива към задължение вече.
А знаеш ли, че в Норвегия и 20 метра сняг да падне, минават едни и пробиват път? В смисъл това си е северна страна и хората са подготвени за тия неща, държавата харчи пари за тях, като ги взема от огромните данъци наложени над населението.
Предлагам на тия с Теслите, които висят на паркингите в Чикаго да им пратите съобщение, че в Норвегия няма да имат проблеми, предполагам и в доста от топлите държави.
Даже и на Тесла може да се прати мейл къде да насочат усилията си, ако има кой да го прочете де.


А знаеш ли, че в Норвегия и 20 метра сняг да падне, минават едни и пробиват път? В смисъл това си е северна страна и хората са подготвени за тия неща, държавата харчи пари за тях, като ги взема от огромните данъци наложени над населението.
Предлагам на тия с Теслите, които висят на паркингите в Чикаго да им пратите съобщение, че в Норвегия няма да имат проблеми, предполагам и в доста от топлите държави.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Всичко за електрическите автомобили
empar написа:Rental giant Hertz dumps EVs, including Teslas, for gas cars
Аз само минавам малко да разлая кучетата, че замря темата!
... а прочете ли всъщност защо ги фърлят?

малко наблюдения- тая сутрин е -10 примерно в гората при мен. болт-а е седял цяла нощ отвън на студа. влизам, пускам топлото и тръгвам. гледам си "разходомера" - с пуснати на 100 седалка и волан и интериор на 19 градуса из града ми даде 2 мили на киловат.. кат се замисля това по 30 цента киловата в момента са 22 мили за $3.30 колкото е галона най- евтин бензин... което е 10.7 литра на 100км... много? малко? толкоз.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:... а прочете ли всъщност защо ги фърлят?
Да, а ти прочете ли защо го постнах?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: alekangg