Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
chenchev написа:BadAngel написа:K_Ilkov написа:ms написа:BadAngel написа:CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ...
колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция
между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост
Е то и на Е46 са там бутоните- и там ли е кост сейвинг решение
я пак
по-евтино е да са до ск лост ли?
нещо не ми се чини да е така баш ...
ми, жицата е по-къса
Аха викаш по-добре от таблото,жицата да отива към вратата и да дава маса на моторчето,отколкото 3-4-5рно по малката дистанция от средата на вратата до моторчето...?
колега, говориш без да мислиш

No bling at the Ring
- chenchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Варна/Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е53
- Мечтае да кара: E39 M5...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BadAngel написа:
колега, говориш без да мислиш
Иии пак не мога да си го обясня по друг начин..



Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
chenchev написа:BadAngel написа:
колега, говориш без да мислиш
Иии пак не мога да си го обясня по друг начин..![]()
![]()
бате, що е така, еми щото енженерите от датчия са го направили така
все пак те са про, а ние аматьори

по принцип по начина, по който
аз си го представям найстина отива по-малко жица, не знам ти как го изографисваш

No bling at the Ring
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
а що си мислите, че на някой му пука за 2м. жица дето струва половин цент има-няма 

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ms написа:а що си мислите, че на някой му пука за 2м. жица дето струва половин цент има-няма
като правиш тиражи по 4 милиона брички по 1 цент от всякъде колко излизат..

и имай предвид, че от всичко се пести по цент, а сега колко излезнаха

No bling at the Ring
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Трябва да се съглася, при ваг групата от новите модели масово се икономисва от дължината на кабелите и редовно се стига до скъсване на някой, защото просто е трябвало да го направят 5-10мм по дълъг.
Пример
- кабели за ел мотори за паркинг спирачка на задни спирачни апарати на А6, както и при Пасат след 2006г
-кабел маса на Тоуарег и други модели- редовно се къса- ако го бяха направили мааалко по дълъг щеше да деяни ама икономия.
Как после да си купя по нова кола- ми никога
Пример
- кабели за ел мотори за паркинг спирачка на задни спирачни апарати на А6, както и при Пасат след 2006г
-кабел маса на Тоуарег и други модели- редовно се къса- ако го бяха направили мааалко по дълъг щеше да деяни ама икономия.

Как после да си купя по нова кола- ми никога

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Vra4anin написа:При дачиата едва ли са търсили пестене от жица, по-скоро пестене от разработка на втори тип кора за врата. По-евтино е кората на вратата и евентуално мястото където биха се сложили на тази кора копчетата за ел. стъкла (пластмасова ниша някаква си) да е една и съща - разликата е само дали има дупка за врътката или няма дупка на кората и за модел С и за модел БЕЗ ел. стъкла, а добравянето на едни бутони да е някъде си на друго място, в случая - на таблото се прорезват две продълговати отвора, пъхат се бутоните и воала - вече си с електрише фенстерхебер.
Според мен е това бил замисъла, пък знам ли...
PS: на логана я фейслифтовата версия от преди 2 години някъде, модернизираха дизайна именно и на корите на вратите и сега са много фиешън![]()
е това вече е смислено

това със жицата все още ми се струва, че ако е на вратата е по-малко ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
на много баничарки от френските
се случва да имат панорамно огледало за задно виждане, а отзад да няма стъкло
причината? кост сейвинг, по-евтино е да имаш 1 тип стъкло с огледало на него, от колкото стъкло с огледало и такова без
за сметка на това тия огледала падат редовно като минеш по дупка


причината? кост сейвинг, по-евтино е да имаш 1 тип стъкло с огледало на него, от колкото стъкло с огледало и такова без
за сметка на това тия огледала падат редовно като минеш по дупка



No bling at the Ring
- iani qnkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 5.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: M-POWER
- Детайли за колата: бяга яко
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Служебната ми кола е пежо партнер 2005та година чист дизел...Значи наистина е кола за товари и тн.ама та няма нищооо няма ел стъкла нито ел огледала,нито централно има аларма, която е отделно, но няма централно и дясната врата да я закл. трябва да е затворено мн дразни тва животно...таблото е от отвратителна пластмаса няма климатик няма нищо.вратите мога да ги откл със стотинка квото ида завреш и да завъртиш тя се откл
хидравличната помпа му заминава на 3 месеца...

БМВ доставя душевни оргазми..

- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
iani qnkov написа:Служебната ми кола е пежо партнер 2005та година чист дизел...Значи наистина е кола за товари и тн.ама та няма нищооо няма ел стъкла нито ел огледала,нито централно има аларма, която е отделно, но няма централно и дясната врата да я закл. трябва да е затворено мн дразни тва животно...таблото е от отвратителна пластмаса няма климатик няма нищо.вратите мога да ги откл със стотинка квото ида завреш и да завъртиш тя се отклхидравличната помпа му заминава на 3 месеца...
карай я към Надин

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BadAngel написа:на много баничарки от френскитесе случва да имат панорамно огледало за задно виждане, а отзад да няма стъкло
причината? кост сейвинг, по-евтино е да имаш 1 тип стъкло с огледало на него, от колкото стъкло с огледало и такова без
за сметка на това тия огледала падат редовно като минеш по дупка![]()
![]()
Слагат го за да се чоплим като чакаме на светофарите

- pkaramitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 13.09.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 528 на газчица...
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ShibinG написа:е39 , предтавете си следната ситуация , откача се клемата/или пада/ на акумулатора , колата заключена, ключалка има само шофьорската врата , аз трябва някак си да се вмъкна през купето през задните седалки /добре че е комби/ да отворя кората под която седи акумулатора и да му закача клемата с челна стойка защото той може да се отвори само с централното а ти не работи при паднал акумулатор а и случайно не си нося резервен за да давам плюс от клемата на мотора ,а дори да имам кабели за ток и някой спре да ми даде .кабелите са да логичното си място в багажника и ползата от тях е никаква.
защо просто не са сложили една ключалка на багажника след като акумулатора е там и всичко се случва
Колего!
Като вдигнеш задният капак,си отвори падащото капаче с инструментите и триъгълника,слид това погледни пак капака от вътрешната страна,и ще видиш едно черно елипсовидно капаче.
Това ти е аварийното отваряне на капака когато няма ток,за да можеш да го отвориш!Не е прост толкова Гюнтер,просто ти не си си направил труда да разучиш туй-онуй!
Отгоре на всичко ток се подава през двигателният отсег.На двигателу имаш място за връзване на кабел,с едно черно капаче и на купето,до десният ботуш се намира!
До сега на ми се е налагало да ползвам тези клеми,но вече отварях багажника по описаният метод!
- w3s7
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12.07.2006
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

табелка на багажника на ТТ

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Къде видя недомислие в това?
Колата си е малка, като се вози някой отзад, да има едно на ум!
Колата си е малка, като се вози някой отзад, да има едно на ум!
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Не знам дали е споменато, но според мен на новите тойоти /може и на други коли да има така/, километража да е по средата на таблото е доста глупаво, както и при мини.
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick