Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Е90- гениалното разположение на копчето за стъклото на пасажера.
На Х5 с копчетата за стъклата така и не свикнах, винаги отварям задния джам вместо моя.
Липсата на резервна гума при новите модели на БМВ - много подходящо решение за България
Резервоарът на Е60 М5
А на Мерцедес пренатоварения лост за мигачите.
На Х5 с копчетата за стъклата така и не свикнах, винаги отварям задния джам вместо моя.
Липсата на резервна гума при новите модели на БМВ - много подходящо решение за България

Резервоарът на Е60 М5


А на Мерцедес пренатоварения лост за мигачите.
I love the sound of V8 in the morning...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
msi200 написа:Е90- гениалното разположение на копчето за стъклото на пасажера.
На Х5 с копчетата за стъклата така и не свикнах, винаги отварям задния джам вместо моя.
Липсата на резервна гума при новите модели на БМВ - много подходящо решение за България
Резервоарът на Е60 М5![]()
![]()
А на Мерцедес пренатоварения лост за мигачите.
Сори ама кво му е на резервоара на е60 м5


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
МАЛЪК Е 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
K_Ilkov написа:Сори ама кво му е на резервоара на е60 м5
София-Созопол-София .... 3 до 4 зареждания до горе

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Включването на климатроника/парното в Е46 със даването на контакт - това ме вбесява
Регулирането (ръчното) на седалките в Е46 - досега няма човека , който да се е оправил , без подрбона инструкция
За катапултирането , вече казаха
Базовите седалки в Е46 - нулева странична опора за задника
Копчето за аварийните в Е46 .
Тъпата задна скорост в Е46 , Тойота и изобщо всички коли на които задна се намира до първа и се включва свободно .
АЛХ вече каза за предното окачване на Ауди .
Самото съществуване на 2.5 ТДИ е инжинерна недомислица
Предното предаване в А8ца .
Лостчето за мигачите , фаровете и клаксона , май беше и за борд/компа
При ситроен - ръчна спирачка на предния мост .

Регулирането (ръчното) на седалките в Е46 - досега няма човека , който да се е оправил , без подрбона инструкция

Базовите седалки в Е46 - нулева странична опора за задника
Копчето за аварийните в Е46 .
Тъпата задна скорост в Е46 , Тойота и изобщо всички коли на които задна се намира до първа и се включва свободно .
АЛХ вече каза за предното окачване на Ауди .
Самото съществуване на 2.5 ТДИ е инжинерна недомислица

Предното предаване в А8ца .
Лостчето за мигачите , фаровете и клаксона , май беше и за борд/компа

При ситроен - ръчна спирачка на предния мост .
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
zazomazo написа:smg написа:Всички коли, които ключа за фаровете им е на мигача.
а на Рено 5 и клаксона е там
Баси как ме подсети, на младини щях да изкъртя волана на едно такова докато му търсех бибитката

acho.rs написа:Включването на климатроника/парното в Е46 със даването на контакт - това ме вбесява![]()
Регулирането (ръчното) на седалките в Е46 - досега няма човека , който да се е оправил , без подрбона инструкцияЗа катапултирането , вече казаха
Базовите седалки в Е46 - нулева странична опора за задника
Копчето за аварийните в Е46 .
Тъпата задна скорост в Е46 , Тойота и изобщо всички коли на които задна се намира до първа и се включва свободно .
АЛХ вече каза за предното окачване на Ауди .
Самото съществуване на 2.5 ТДИ е инжинерна недомислица![]()
Предното предаване в А8ца .
Лостчето за мигачите , фаровете и клаксона , май беше и за борд/компа![]()
При ситроен - ръчна спирачка на предния мост .
Колега тъпата задна скорост в Е46 е като във всяко БМВ

Само дето като е смазана от каране колата и втулките на превключващия механизъм са износени, лоста ходи на 5 санта в страни от нормалното и не бачкат ограничителите

П.С. Мен лично ако ме дразнеха толкова много неща в ена кола колкото ти си описал за своята, нямаше да си я купя никога


Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
vld написа:П.С. Мен лично ако ме дразнеха толкова много неща в ена кола колкото ти си описал за своята, нямаше да си я купя никога
в повечето случаи май се разбират тия неща след като си я взел вече

www.bmwпрофесори-bg.net
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Това не са много неща . Повечето се оправят с ел. рекакоро
Ако започна да изборямвам в конкурентите колко работи са зле , няма да ми стигне една страница , но повечето от тях не могат да се характеризират като инжинерни недомислици а по-скоро като последици от пенсионерска или азиатска таргет група 
- при мен бачка ограничителя , но ако беше направена задна под 5та и да се включва с нетипично за другите предвки движение - например натискане на лоста надолу , шанса да се обърка с 1ва щеше да е нулев .


Само дето като е смазана от каране колата и втулките на превключващия механизъм са износени, лоста ходи на 5 санта в страни от нормалното и не бачкат ограничителите![]()
- при мен бачка ограничителя , но ако беше направена задна под 5та и да се включва с нетипично за другите предвки движение - например натискане на лоста надолу , шанса да се обърка с 1ва щеше да е нулев .
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Пежо 305, двигателя е напречно отпред и с ремък се задвижва охлаждащата перката (не помня дали и помпата беше там), която се пада отстрани на блока.
Сузуки витара, една обедна почивка реших набързо да сменя термостата на една колежка, наистина ми трябваха само 5мин, но се случи след обедната почивка, понеже търсих от къде се отваря предния капа праз цялата почивка
. Оказа се, че ръчката за отваряне на капака е в жабката
Ръчката за резервоара беше някъде долу около шофьорската седалка и се вдига само дясната седалка за да седнеш отзад
Но всичко изписано до тук бледнее пред дизайна на Форд Ка и последното Скорпио
, а някой спомена и Мултипла на Фиат.
Сузуки витара, една обедна почивка реших набързо да сменя термостата на една колежка, наистина ми трябваха само 5мин, но се случи след обедната почивка, понеже търсих от къде се отваря предния капа праз цялата почивка


Ръчката за резервоара беше някъде долу около шофьорската седалка и се вдига само дясната седалка за да седнеш отзад

Но всичко изписано до тук бледнее пред дизайна на Форд Ка и последното Скорпио

- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
benzin написа:сетих се за още една простотия в Мерц 124, средната конзола може да духа само студено, та шофьора зимата разчита само на неговата си духалка от ляво и колкото може да насочи пасажерската към него, ако има пасажер... кофти
а при голфовете 2 и джетите, както и пасатите от тая година случайно открих нещо много странно, без да има ключ на таблото, като пуснеш на габарити и цъкнеш 2-3 пъти бързо дългите и ги задържиш, колата става все едно е на контакт, тръгва парно, шибидах, ел. стъкла и тн.
Тази недомислица при Мерц е мислена с цел да не ти духа топло в главата и да ти се доспи ! Също е много удобно вместо да си намалям колко топло да ми духа или да отварям прозорците, просто отварям средните клапи и въздуха се освежава !

Никога до сега не съм имал нужда от средните ми "духалки" да веее топло

Иначе ме дразнят някой глупости които ги имат едни коли, а други са решили че не са им нужни (регулируеми подглавници, нерегулируеми по височина колани ...)
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Боже - забравих да спомена най-голямата глуповия евър - смяна на ангренаж на V6 на АУДИ
Някой да каже нещо за А класата

Някой да каже нещо за А класата

- texudo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 31.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: усмихнат
- Мечтае да кара: совалка
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
acho.rs написа:Боже - забравих да спомена най-голямата глуповия евър - смяна на ангренаж на V6 на АУДИ![]()
Някой да каже нещо за А класата
Сгодна колица, особено ако правиш стартер или алтернатор

"Наслаждавай се на малките неща,осбено на половия си орган.Големите проблеми тръгват от малките работи..."
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ивчо написа:benzin написа:сетих се за още една простотия в Мерц 124, средната конзола може да духа само студено, та шофьора зимата разчита само на неговата си духалка от ляво и колкото може да насочи пасажерската към него, ако има пасажер... кофти
а при голфовете 2 и джетите, както и пасатите от тая година случайно открих нещо много странно, без да има ключ на таблото, като пуснеш на габарити и цъкнеш 2-3 пъти бързо дългите и ги задържиш, колата става все едно е на контакт, тръгва парно, шибидах, ел. стъкла и тн.
Тази недомислица при Мерц е мислена с цел да не ти духа топло в главата и да ти се доспи ! Също е много удобно вместо да си намалям колко топло да ми духа или да отварям прозорците, просто отварям средните клапи и въздуха се освежава !![]()
Никога до сега не съм имал нужда от средните ми "духалки" да веее топло![]()
Иначе ме дразнят някой глупости които ги имат едни коли, а други са решили че не са им нужни (регулируеми подглавници, нерегулируеми по височина колани ...)
че то и от лявата духалка може да ми духа в главата

www.bmwпрофесори-bg.net
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
benzin написа:
че то и от лявата духалка може да ми духа в главатапри бмв средната конзола си има врътка за топло/студено (мн. по добре измислено) а аз съм доста топлолюбив и на мен една духалка не ми беше достатъчна в 124ката
Това не е баш така ...




- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Продължавам за RENAULT 11 : Лоста за мигачите се използва още за светлини и клаксон. На нашето, като пусках мигач или започваше да свири, или се включваха дългите, или и двете 

http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: TNT