обикновено АГУ vs газов инжекцион
Модератор: Общи модератори
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
kemakozeE36 написа:И в крайна сметка пак не е сложил газ
Слушам нататъка
щом слушаш да ти кажем...
не бъди сигурен- имам едни смътни спомени, че от завода са излизали Е36 с фабрично газово устройство... толкова фабрично, че дори е упоменато в модификацията с няк'ва буква "g"

ПС: или беше Е34... или и двата модела... майната му- БМВ имат модел заводско на газ...
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Темата май беше обиконовена газ и газов инжекцион, а не газ или бензин 

- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
ms написа:kemakozeE36 написа:И в крайна сметка пак не е сложил газ
Слушам нататъка
щом слушаш да ти кажем...
не бъди сигурен- имам едни смътни спомени, че от завода са излизали Е36 с фабрично газово устройство... толкова фабрично, че дори е упоменато в модификацията с няк'ва буква "g"
ПС: или беше Е34... или и двата модела... майната му- БМВ имат модел заводско на газ...
За Е36 знам, че има, за Е34 май нямаше такова нещо.Моята няма.
vankatagsi написа:Темата май беше обиконовена газ и газов инжекцион, а не газ или бензин
Вярно, спирам да пиша


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Кемакозето , въпрос :
- Колко км правиш на година и къде караш ?
И аз имам пари да си карам колата на бензин ама по ми е кеф на газ ,кефа е двоен . Два пъти по-евтин или два пъти по-дълъг , както ти харесва.
- Колко км правиш на година и къде караш ?
И аз имам пари да си карам колата на бензин ама по ми е кеф на газ ,кефа е двоен . Два пъти по-евтин или два пъти по-дълъг , както ти харесва.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
JIKI_RACER написа:Кемакозето , въпрос :
- Колко км правиш на година и къде караш ?
И аз имам пари да си карам колата на бензин ама по ми е кеф на газ ,кефа е двоен . Два пъти по-евтин или два пъти по-дълъг , както ти харесва.
на година около 25 000 км( за 2010г съм минал 26442км) за тая ще видиме.
Карането ми е през повечето време градско( на работа и след работа се размотавам пак с колата по груби сметки това са от 80 до 130 км на ден, зависи ако не излизам никъде са 30-40) и няколко пъти в годината(не повече от 5-6 пъти обаче) ми се налага да ходя до бургас или варна

Сега ако всичко е ок с газовата хубаво, но нямам нерви да се занимавам с допълнителни прегледи и настройки поне веднъж в годината.Освен това като заизлизам извън софията пътувам с хора и много багаж все пак.И хем нямам бутилка в багажника и пак едвам ми стига, а ако имах?На главата ли да си ги сложа куфарите.Както и да е...
Аз няма да забравя кефа сутрин като се молех на един куп божества да запали само щото на бензин ако запалеше трябваше да се държи над 3000 оборота(под 3 гаснеше) а като беше студено слизах с канчето с вряла вода и поливах изпарителя да запали на газ, то и там беше мъка. смених изпарителя, но от това само започна да харчи малко по-малко(разхода ми беше 30/100 газ на 316), пак беше същата работа, смених клапана, смених свещите смених всичко, карах 3 дни и гръмна и ми разпиля дебитомера смених го, разпзднаха се гърнетата щях да утрепам човека зад мене дето караше, оправих ги, прецака се помпата и т.н. просто може би нямам късмет, но повече не смятам да се занимавам, може да е най-добрата газова на света, но не желая да се занимавам


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
kemakozeE36 написа:JIKI_RACER написа:Кемакозето , въпрос :
- Колко км правиш на година и къде караш ?
И аз имам пари да си карам колата на бензин ама по ми е кеф на газ ,кефа е двоен . Два пъти по-евтин или два пъти по-дълъг , както ти харесва.
на година около 25 000 км( за 2010г съм минал 26442км) за тая ще видиме.
Карането ми е през повечето време градско( на работа и след работа се размотавам пак с колата по груби сметки това са от 80 до 130 км на ден, зависи ако не излизам никъде са 30-40) и няколко пъти в годината(не повече от 5-6 пъти обаче) ми се налага да ходя до бургас или варна
Сега ако всичко е ок с газовата хубаво, но нямам нерви да се занимавам с допълнителни прегледи и настройки поне веднъж в годината.Освен това като заизлизам извън софията пътувам с хора и много багаж все пак.И хем нямам бутилка в багажника и пак едвам ми стига, а ако имах?На главата ли да си ги сложа куфарите.Както и да е...
Аз няма да забравя кефа сутрин като се молех на един куп божества да запали само щото на бензин ако запалеше трябваше да се държи над 3000 оборота(под 3 гаснеше) а като беше студено слизах с канчето с вряла вода и поливах изпарителя да запали на газ, то и там беше мъка. смених изпарителя, но от това само започна да харчи малко по-малко(разхода ми беше 30/100 газ на 316), пак беше същата работа, смених клапана, смених свещите смених всичко, карах 3 дни и гръмна и ми разпиля дебитомера смених го, разпзднаха се гърнетата щях да утрепам човека зад мене дето караше, оправих ги, прецака се помпата и т.н. просто може би нямам късмет, но повече не смятам да се занимавам, може да е най-добрата газова на света, но не желая да се занимавам
Тия проблеми май само ти ги имаш....най вероятно "майстора" е вързал изпарителя за отоплението на дросела

Аз съм с бутилка 22литра пурета с диаметър 200мм . Имам място за всичко,сложена е най вътре в нишата по тази причина с багажа даже и музиката си изхвърлих.
Никога не съм се молил да запали , 316ката гори и в момента 8 9 нявън и 13 град . Газовата м ие от 520ката , просто я прехвърлихме .
И аз се мотам с мойта много безцелно или целно , ама като заредя 20 литра и дам 50 лв и се нервирам.
Много хора бъркат , карат като пенсиии на бензин и като гламави на газ и нямало разлика ....ми карайте на бензин.Мойта на бензин като си я карам как ми е кеф дава 15 18 на борд бензин , толкова почти и на газ. Какъв е извода ? Компота от сливи е от круши.
Та исках да кажа ,че сложих инжекцион заради писаници из форума как им горялаа по 8 9 , обаче не - мойта пак си гореше 10.5 и градско 15-18 .
Осъзнах ,че се на$$$бах с 1000лева. Само веднъж имах драма , спря ми ламбдата , смяна с нова и колата ми стана перфектна .И не , не ми спря заради газовата , а заради 20те години . Кадърно направена газова с ЛК на М50 , м40 , м43 е перфектно и евтино решение. Ако исках да карам форд или фиат 1.1 щях да карам .


Тука не е оправено на 100% , са съм олепил със звукоизолация всичко, ама идеята е ясна

Последна промяна ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ на 18 Сеп 2011, 1:31, променена общо 1 път

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
JIKI_RACER написа: Кадърно направена газова с ЛК на М50 , м40 , м43 е перфектно и евтино решение. Ако исках да карам форд или фиат 1.1 щях да карам .

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
kemakozeE36 написа:Мдаааааа, особено когато някой КАМАЗ или УРАЛ ти влезе в багажника бензина изтича и ако няма искра нищо не се случва, докато я ти ми обясни като натисне тая бомба под налягане какво става и тука май шансовете са 2:1 в полза на бензина![]()
Да точно газовата ще им е проблема. Най вероятно нещо такова ще стане:

kemakozeE36 написа:
И в крайна сметка пак не е сложил газ
Слушам нататъка
Да де нали това казвам. Преценил е, че е по добре сервизните интервали да са по кратки, както и консумативите по често да се сменят. И затова е избрал само бензина.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
shpeki написа:................................:kemakozeE36 написа:Мдаааааа, особено когато някой КАМАЗ или УРАЛ ти влезе в багажника бензина изтича и ако няма искра нищо не се случва, докато я ти ми обясни като натисне тая бомба под налягане какво става и тука май шансовете са 2:1 в полза на бензина![]()
..............................[/quote]
И ако няма искра какво викаш ще стане с газта? Нито налягането и е много голямо нито нищо.
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
spacepl написа:И ако няма искра какво викаш ще стане с газта? Нито налягането и е много голямо нито нищо.
Нищо няма да стане. Налягането е няма и 10 бара и то само ако бутилката е догоре (80 % пълна). А самата бутилка е оразмерена да издържа на в пъти по високо налягане. А ако се запали колата и се повиши налягането в бутилката всяка бутилка има клапан който изпуска налягане и така налягането се намалява. Но преди да се стигне дотам бензина ще е пламнал.
Искаш ли и тестове да ти дам или успя да ме разбереш ?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Аз съм те разбрал колега, но колегата kemakozeE36 май не е.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Толкова си се ядосал, че явно не си спал, за да намериш тая снимка
По никакъв начин не можеш да убедиш някой нормален човек, че тая бомба в багажника е безопастна.Говориш го пред мене, но го знаеш и ти.Ще ти кажа, че газта е за готвене, нафтата е за отопление, а бензина е за каране, ако нямаш пари никой не те е карал насила и не ме убеждавай, че е по-добре, може да е по-евтино, но не е по-добре. Мотора ако можеше да говори толкова щеше да те псува, че гащите нямаше да можеш да си вдигнеш
Преди години пред мене след моста на бакърена фабрика в надежда едно пежо 405 го удариха, тамън изскочи човека отвътре и колата отнесе всичко около нея.Просто извади късмет, та не ми обяснявайте че не можело разбии'ш уи...
айде да те поядосам още малко, щото виждам, че се пенявиш за глупости
A police officer inspecting the Maruti car which caught fire after an LPG cylinder burst at ITO Chowk in the Capital.



http://www.youtube.com/watch?v=R3CIySEe ... 9AA67F3B37
Я как не можело да гори
http://www.youtube.com/watch?v=fBXS21uh ... re=related
Викаш като гори клапана изпускал, я да видиме сега ей тая последната е с обикновена газова изпуска ми кожухотръбния.Ей с такива газови като последната кара бедния българин.Малко хора пипат професионално
Йода, нека газта бъде с теб и не се давай на бензиновата страна

По никакъв начин не можеш да убедиш някой нормален човек, че тая бомба в багажника е безопастна.Говориш го пред мене, но го знаеш и ти.Ще ти кажа, че газта е за готвене, нафтата е за отопление, а бензина е за каране, ако нямаш пари никой не те е карал насила и не ме убеждавай, че е по-добре, може да е по-евтино, но не е по-добре. Мотора ако можеше да говори толкова щеше да те псува, че гащите нямаше да можеш да си вдигнеш

Преди години пред мене след моста на бакърена фабрика в надежда едно пежо 405 го удариха, тамън изскочи човека отвътре и колата отнесе всичко около нея.Просто извади късмет, та не ми обяснявайте че не можело разбии'ш уи...
айде да те поядосам още малко, щото виждам, че се пенявиш за глупости

A police officer inspecting the Maruti car which caught fire after an LPG cylinder burst at ITO Chowk in the Capital.



http://www.youtube.com/watch?v=R3CIySEe ... 9AA67F3B37
Я как не можело да гори

http://www.youtube.com/watch?v=fBXS21uh ... re=related
Викаш като гори клапана изпускал, я да видиме сега ей тая последната е с обикновена газова изпуска ми кожухотръбния.Ей с такива газови като последната кара бедния българин.Малко хора пипат професионално
Йода, нека газта бъде с теб и не се давай на бензиновата страна

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Kemakoze брат , ма мноо ти куца логиката..Има евросонди , слага се и на обикновена газова . Угасва колата , угасва и газта. Стига се филмира, аз на всички филми дет съм гледал колата се обръща и след 30 секунди ИЗБУХВА . А американците на газ не карат....?????? ВИждал съм и коли запалени от нацепени маркучи ,кабелите фърлят искри ама дай газта та газта..... и мойта кола се запали 2006та ама не заради газта , и добре че беше газта та изгоряха маркучите на водата за редкутора и от наляганети изгасна пожара..Та мани ти тая работа. От кво се запали ли ? МИ след ходене на майстор и ремонт на глава "забравили" или не видели че тече семеринг , оттаам той си капе наколекторите и оттам колата ми се запали на рожденния ми ден пред романса в Симеоново . Стига с тия бомби и глупости , наливай по 2.50 и карай смело , аз за мен си знам, казал съм мнението си.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
JIKI_RACER написа:Kemakoze брат , ма мноо ти куца логиката..Има евросонди , слага се и на обикновена газова . Угасва колата , угасва и газта. Стига се филмира, аз на всички филми дет съм гледал колата се обръща и след 30 секунди ИЗБУХВА . А американците на газ не карат....?????? ВИждал съм и коли запалени от нацепени маркучи ,кабелите фърлят искри ама дай газта та газта..... и мойта кола се запали 2006та ама не заради газта , и добре че беше газта та изгоряха маркучите на водата за редкутора и от наляганети изгасна пожара..Та мани ти тая работа. От кво се запали ли ? МИ след ходене на майстор и ремонт на глава "забравили" или не видели че тече семеринг , оттаам той си капе наколекторите и оттам колата ми се запали на рожденния ми ден пред романса в Симеоново . Стига с тия бомби и глупости , наливай по 2.50 и карай смело , аз за мен си знам, казал съм мнението си.
А, тва некадърната поддръжка е друга тема и да, не ми пречи, че е 2,50 бензина.През месец април тая година колата ми беше на ремонт и помолих колега да ми услужи с неговия "камион".Става въпрос за дизелов шевролет блейзър 79'. 8 цилиндров 5,8. Признавам си, че там ми беше малко трудно с изхранването(3 седмици го карах), но една кирлива 20-ка...според мене няма смисъл на тоя боклук дето след година две ще го нарежа за скрап да наливам пари да му слагам разни допълнителни работи.Ако е заводско, ок там са помислили добре и са го направили кадърно и поне 10 пъти по-безопастно, ма на бг майстори не разчитам.Извинявам се, че така отклоних темата, но просто не съм привърженик на тая техника и не се сдържах


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
kemakozeE36 написа:JIKI_RACER написа:Kemakoze брат , ма мноо ти куца логиката..Има евросонди , слага се и на обикновена газова . Угасва колата , угасва и газта. Стига се филмира, аз на всички филми дет съм гледал колата се обръща и след 30 секунди ИЗБУХВА . А американците на газ не карат....?????? ВИждал съм и коли запалени от нацепени маркучи ,кабелите фърлят искри ама дай газта та газта..... и мойта кола се запали 2006та ама не заради газта , и добре че беше газта та изгоряха маркучите на водата за редкутора и от наляганети изгасна пожара..Та мани ти тая работа. От кво се запали ли ? МИ след ходене на майстор и ремонт на глава "забравили" или не видели че тече семеринг , оттаам той си капе наколекторите и оттам колата ми се запали на рожденния ми ден пред романса в Симеоново . Стига с тия бомби и глупости , наливай по 2.50 и карай смело , аз за мен си знам, казал съм мнението си.
А, тва некадърната поддръжка е друга тема и да, не ми пречи, че е 2,50 бензина.През месец април тая година колата ми беше на ремонт и помолих колега да ми услужи с неговия "камион".Става въпрос за дизелов шевролет блейзър 79'. 8 цилиндров 5,8. Признавам си, че там ми беше малко трудно с изхранването(3 седмици го карах), но една кирлива 20-ка...според мене няма смисъл на тоя боклук дето след година две ще го нарежа за скрап да наливам пари да му слагам разни допълнителни работи.Ако е заводско, ок там са помислили добре и са го направили кадърно и поне 10 пъти по-безопастно, ма на бг майстори не разчитам.Извинявам се, че така отклоних темата, но просто не съм привърженик на тая техника и не се сдържах
Тя ква стана:
- На БГ майстор не се ходи ,ремонтираме сами
-На бг доктор не се ходи , лекуваме се сами
- БГ строителен мастор не се вика , лепим плочки сами .
Кво излиза ? разбираме от всичко !
п.с. Кирливата двайска гори като кирлива 30ка а върви като кирлива 18ка и това дразни .

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани