Нов продукт намалява разхода на бензин с 14%

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 26.03.2005
Местоположение: единственото село в София - Красно село
Пол: Мъж
Кара: E39 530i Touring
Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
Детайли за колата: току що излязла от завода! :)

Мнение от turboto » 05 Юни 2008, 12:54

Mollov написа:
SuPeR_FLY написа:
Nucl3arDru1D написа:всичко е до настройка на десния крак :mhihi:

Има нещо вярно и в това :D Примерно като карам в града по булевардите на 5 с малко газ с 50-60 колата гори 7-8 по разходомер


Пробвай да караш на 4-та с 50-60 и ще ти харчи още по-малко :D


Ако фанеш и да я буташ още по-малко ше 'арчи :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Мнение от POL_Starshi » 05 Юни 2008, 12:59

Mollov написа:............

Пробвай да караш на 4-та с 50-60 и ще ти харчи още по-малко :D


Колегата е прав! И аз го забелязох,че на 4-та с 50-60 е по икономична!

А ето как се променят показателите на 320I с чип освен,че разхода пада малко!

Мощност в [HP] при 6000 min-1 от 150 става 165
Въртящ момент в [Nm] около 3990 min-1 от 190 става 215
Максимална скорост [Km/h] от 213 става 217 макар,че на връщане от събора с този чип колегата залепи на 240
Ускорение 0-100Km/h [s] от 8.3 става 7.9
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Мнение от POL_Starshi » 05 Юни 2008, 14:58

Mario Pankov написа:Dunchev - предполагам става въпрос за M52B20? Ако е така, да взема да сложа един на 5-цата. :)


За М50В20 с Ванос е Марио! :D
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 05 Юни 2008, 15:39

по темата ето и един български форум в които се обсъждат подобни устройства.
Аз съм доста скептично настроен но ми беше много интересно за повечето неща.
http://forum.beinsa.info/
Най-обещаващо звучи реактора на GEET Ponton които може и наистина да има нещо вярно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 05 Юни 2008, 15:45

наи малко гори като не караш :mhihi:
It`s party time !

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 05 Юни 2008, 18:54

A_DUNCHEV написа:
Mollov написа:............

Пробвай да караш на 4-та с 50-60 и ще ти харчи още по-малко :D


Колегата е прав! И аз го забелязох,че на 4-та с 50-60 е по икономична!

Не е точно така, с една и съща газ показва един и същ разход, но на 5 върви с повече :D
Изображение

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Мнение от POL_Starshi » 06 Юни 2008, 7:39

SuPeR_FLY написа:
A_DUNCHEV написа:
Mollov написа:............

Пробвай да караш на 4-та с 50-60 и ще ти харчи още по-малко :D


Колегата е прав! И аз го забелязох,че на 4-та с 50-60 е по икономична!

Не е точно така, с една и съща газ показва един и същ разход, но на 5 върви с повече :D


Готин,не си прав!Говорим за една и съща скорост /40-50/ при различни предавки! Лично аз съм ти го показвал! :lol:
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 06 Юни 2008, 8:31

E34PSH написа:Фактите и историята доказват едно ... досега никой не е забогатял от пестене !!!
Просто си ставаш мизерник и това е ... истината е една, запомнете я:
Не трябва да се плашите от голями разходи а от малки приходи !!!


Това е самата истина !!!

Ама как го каза точно ! :yes: :yes: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 06 Юни 2008, 11:21

Zaho написа:
E34PSH написа:Фактите и историята доказват едно ... досега никой не е забогатял от пестене !!!
Просто си ставаш мизерник и това е ... истината е една, запомнете я:
Не трябва да се плашите от голями разходи а от малки приходи !!!


Това е самата истина !!!

Ама как го каза точно ! :yes: :yes: :yes:

Ae разкрихте ни истината за икономиката.
Хубуу, че имаше кой да ни отвори очите.
Мълчах си пред та мисъл, ама гледам ,че взема да предизвиква еуфория :mhihi:

А защо всички големи компании поддържат константна политика по намаляване на разходите?
Няма да забогатеят явно....
Таз мисъл "харчете, никой не е забогатял от пестене" е на търговците по женския пазар.

Аз лично може да си направя чипа. Само не знам дали не е вредно за мотора, иначе идеята ми допада.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 06 Юни 2008, 12:36

D3BEP написа:
Zaho написа:
E34PSH написа:Фактите и историята доказват едно ... досега никой не е забогатял от пестене !!!
Просто си ставаш мизерник и това е ... истината е една, запомнете я:
Не трябва да се плашите от голями разходи а от малки приходи !!!


Това е самата истина !!!

Ама как го каза точно ! :yes: :yes: :yes:

Ae разкрихте ни истината за икономиката.
Хубуу, че имаше кой да ни отвори очите.
Мълчах си пред та мисъл, ама гледам ,че взема да предизвиква еуфория :mhihi:

А защо всички големи компании поддържат константна политика по намаляване на разходите?
Няма да забогатеят явно....
Таз мисъл "харчете, никой не е забогатял от пестене" е на търговците по женския пазар.

Аз лично може да си направя чипа. Само не знам дали не е вредно за мотора, иначе идеята ми допада.


:mhihi: :mhihi: :mhihi: Колега не разбираи погрешно !
Разбира се, че не става въпрос за неоправдани разходи.
Много ясно че ако нещо не и е наред на колата и харчи над 20 :mhihi: по горната логика караи си я и мисли за повече приходи Вместо да си се вкара в нормите или да се оптимизира работата на двигателя за да се извлече максималното от към вървене и разход. И това се отнася за всичко!
Но не е оправдано за мен да си сменя БМВ-то за някоя корса 1.1 на газ примерно :mhihi:
Или някакви "подобни" интервенции които осакатяват бизнеса живота удобствата вървенето на колата и т.н.



п.с. Една колежка ме закача и немога да пиша нормално ще я съдя за тормоз :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 06 Юни 2008, 12:45

Ае закво да я съдиш , тормози я и ти.

Всичко туй е хубуу, ама от това, коеот разбрах аз:
1. Мощността се покачва.
2. Разходът малко пада.
Къде е туй осакатяване, убиване на комфорта и т.н. :) :?:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 06 Юни 2008, 12:59

D3BEP написа:Ае закво да я съдиш , тормози я и ти.

Всичко туй е хубуу, ама от това, коеот разбрах аз:
1. Мощността се покачва.
2. Разходът малко пада.
Къде е туй осакатяване, убиване на комфорта и т.н. :) :?:


Да да да я тормозя и тя да съди мен после :mhihi: :mhihi:


Не бе колега попринцип си говорехме за това което каза колегата по горе че в живота горе доло наистина е така никои не е забогатял от спестяване и икономии (неговорим за неоправдани разходи като цигари и азни прищевки). И затова е по добре да мислим в насока покачване на приходите а не намаляване на разходите (виж може Оптимизирането им ;) )

а иначе за така нареченият "чип тунинг" нямам идея дали може да стане нещо с промяна на софтуера и то за настроика от някои гаражен маистор vs. БМВ заводите Е да има някакви толеранси заложени в софта но според мен това което прави лудия с махане на дебитометъра и слагане на МАПи смт контролер които да ти правят сместа перфектно във целият диапазон обороти (до колкото това е възможно) за мен е най добрият вариант (даже има и възможност за различни настроики за по икономичен или по спортен режим (предполагам малко по богата или по бедна смес да прави )
Те това е моито мнение създадено въз основа на четене на теми и мнения от този форум отсяване препрочитане обмисляне и сдъвкването им и накрая това е моят извод!




РЕСПЕКТ!!!

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Мнение от POL_Starshi » 06 Юни 2008, 13:03

D3BEP написа: .............

Аз лично може да си направя чипа. Само не знам дали не е вредно за мотора, иначе идеята ми допада.


Вредно е до толкова,до колкото сам си решаваш до колко да изстискаш мотора на високите и дали да го чупиш,но когато се прави чипа ако искаш може да си сложиш ограничител и при него,например на 7000 об/м.Но определено си струва! :winky:
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Мнение от POL_Starshi » 10 Юни 2008, 14:51

Нов продукт намалява разхода на бензин с 14%
10 Юни 2008, 08:05 / Insurance BG
Революционен продукт намалява до 80% вредните емисии от автомобилите и с 14% разхода на бензин. Продуктът е дело на американската компания Fuel Freedom International.
Основателите на FFI Ренди Рей и Уенди Люис държат правата върху революционен продукт, по който е работено в лабораторни условия повече от 30 години. Това са т.нар. таблетки MPG-CAPS™, които вече се продават в 215 страни от цял свят.

Най-големият недостатък по отношение ефективността на автомобилния двигател е загубата на топлината, привеждаща в движение буталата. Експертите са единодушни, че единствения практически начин да се подобри пробега за количество гориво е именно възстановяването на тези топлинни загуби.
Когато се постави таблетка MPG-CAP™ в резервоара, горивото пренася съставките й до горивната камера. Предназначението на тези вещества е да взаимодействат с металните повърхности, образувайки тънко покритие (филм), чието техническо наименование е „образувана по термичен път оксидация”. Карбоксилният метал образува окислително покритие върху нагорещените повърхности по време на самото горене.
Процесът може да бъде сравнен с нагорещяването на тиган по време на готвене. При прекомерно нагорещяване, храната загаря и окислявайки се образува покритие върху дъното на тигана, като променя цвета му и личи дори след изстъргване, сякаш е проникнало в порите на метала.
Вътре в цилиндъра на двигателя, малки частици от веществото, съдържащо се в таблетката се окисляват при високата температура и светкавично образуват тънък филм върху стените на цилиндъра и главата на буталото, а от това произлизат и няколкото ползи от употребата на продукта.

На първо място, MPG-CAPS™ променят топло-поглъщащите характеристики на металната повърхност. Въдушно-горивната смес създава топлинна енергия, водеща до разширяване, което пък привежда буталото до най-долно положение, а филмът възпрепятства загубата на топлина. Това води директно до по-висока температура на горенето, по-голямо налягане и повече мощност.

Втората полза от образувания от MPG-CAP™ таблетката филм е по-равномерно разпределяне на горивната смес, благодарение на ефекта от по-гладката повърхност. Може да се направи паралел с образуването на водните капки върху гладка, боядисана повърхност, каза Дейв Фелпс. Микрофилмът привлича капките гориво и в резултат на това разпределянето на горивото се подобрява и се увеличава мощността на заряда.

Третата полза от филма е, че той служи и като катализаторен прекурсор, който взаимодейства с катализиращите съставки в самите капсули. Взети заедно, трите ползи довеждат до 30-40%-но повишение на разширяването в цилиндъра при равно количество гориво.

http://auto.dir.bg/2008/06/10/news3087621.html
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 16.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на фотосинтеза

Мнение от ineedmoney » 10 Юни 2008, 15:20

A_DUNCHEV написа:Нов продукт намалява разхода на бензин с 14%
10 Юни 2008, 08:05 / Insurance BG
Революционен продукт намалява до 80% вредните емисии от автомобилите и с 14% разхода на бензин. Продуктът е дело на американската компания Fuel Freedom International.
Основателите на FFI Ренди Рей и Уенди Люис държат правата върху революционен продукт, по който е работено в лабораторни условия повече от 30 години. Това са т.нар. таблетки MPG-CAPS™, които вече се продават в 215 страни от цял свят.

Най-големият недостатък по отношение ефективността на автомобилния двигател е загубата на топлината, привеждаща в движение буталата. Експертите са единодушни, че единствения практически начин да се подобри пробега за количество гориво е именно възстановяването на тези топлинни загуби.
Когато се постави таблетка MPG-CAP™ в резервоара, горивото пренася съставките й до горивната камера. Предназначението на тези вещества е да взаимодействат с металните повърхности, образувайки тънко покритие (филм), чието техническо наименование е „образувана по термичен път оксидация”. Карбоксилният метал образува окислително покритие върху нагорещените повърхности по време на самото горене.
Процесът може да бъде сравнен с нагорещяването на тиган по време на готвене. При прекомерно нагорещяване, храната загаря и окислявайки се образува покритие върху дъното на тигана, като променя цвета му и личи дори след изстъргване, сякаш е проникнало в порите на метала.
Вътре в цилиндъра на двигателя, малки частици от веществото, съдържащо се в таблетката се окисляват при високата температура и светкавично образуват тънък филм върху стените на цилиндъра и главата на буталото, а от това произлизат и няколкото ползи от употребата на продукта.

На първо място, MPG-CAPS™ променят топло-поглъщащите характеристики на металната повърхност. Въдушно-горивната смес създава топлинна енергия, водеща до разширяване, което пък привежда буталото до най-долно положение, а филмът възпрепятства загубата на топлина. Това води директно до по-висока температура на горенето, по-голямо налягане и повече мощност.

Втората полза от образувания от MPG-CAP™ таблетката филм е по-равномерно разпределяне на горивната смес, благодарение на ефекта от по-гладката повърхност. Може да се направи паралел с образуването на водните капки върху гладка, боядисана повърхност, каза Дейв Фелпс. Микрофилмът привлича капките гориво и в резултат на това разпределянето на горивото се подобрява и се увеличава мощността на заряда.

Третата полза от филма е, че той служи и като катализаторен прекурсор, който взаимодейства с катализиращите съставки в самите капсули. Взети заедно, трите ползи довеждат до 30-40%-но повишение на разширяването в цилиндъра при равно количество гориво.

http://auto.dir.bg/2008/06/10/news3087621.html



а това не води ли до по-бързото остаряване на двигателя и до проблеми :help:
и как по-точно се намаляват вредните емисии????? :help:
Стрелката на оборотомета сочи към цифри ,но всъщност изразява Ващето съкровенно ЖЕЛАНИЕ!
Изображение
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
And the greatest rapper that dared to touch the mic, tattooed on his belly the words of "thug life".

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook