Yamaha R1
Модератор: Общи модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Мишу написа:неееееееееееееее вземи р1 това е мотора другото е компромис R1 2004 Мани ги кви ти ги говорят аз имах цбр1000ф ф3 135кониа 230кг баси прасето преди доста време и знам каква е разликата м/у 600 и 1000 немат нищу общу поне за това ми верваи
аве зависи .. примерно за градски мотор р6 е много по добре...
демек ако няма се ползва само за стигане максимално бързо от точка а до точка б ... ами и за разни фрийстайлчета ...
за мене иначе мотора е К5
http://youtube.com/watch?v=R6bH8LL81bk
че и по ми харесва и на дизайн


http://youtube.com/watch?v=pUz3nPZ7jT8&feature=related
и малко бг хехе
едит:
за жълтия говоря

Последна промяна Sharo на 04 Фев 2008, 18:29, променена общо 2 пъти
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Ами май ще е големия
нещо по града не е оферта да се цепиш, че на
кви случаи съм присъствал точно в града
Чак ме е страх като се сетя
Иначе и К5 си яко копеле
Не е ясно ако излезе добра оферта
ко ще ми хрумне, ама поне засега съм за Ямахата

кви случаи съм присъствал точно в града






Иначе и К5 си яко копеле

ко ще ми хрумне, ама поне засега съм за Ямахата

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
zAcK написа:Ами май ще е големиянещо по града не е оферта да се цепиш, че на
кви случаи съм присъствал точно в града![]()
![]()
![]()
Чак ме е страх като се сетя
![]()
Иначе и К5 си яко копелеНе е ясно ако излезе добра оферта
ко ще ми хрумне, ама поне засега съм за Ямахата
мдам като гледма филмчетата и а да отида извядя супер-мотота и вадя от шкафа ей тия и се отказвам ....
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Хаххаа клипче на тия 'асковските тиквиии





Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
the_gate написа:заки да ти уредим едно карпати![]()
![]()
![]()
![]()
ще се родиш![]()

Щи кажа аз на тебе



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Мани го това Р1,вземи си това
http://youtube.com/watch?v=NFGy-A68_vY
http://youtube.com/watch?v=NFGy-A68_vY
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Overburner - NX написа:Мани го това Р1,вземи си това
http://youtube.com/watch?v=NFGy-A68_vY



квото е там за лапешниците да ходиш да си дрънкаш глупостите, дали
и пущиняк изклецан







Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

зак- аз пак ще ти задам въпроса които отбягваш да отговориш- това първия мотор които ще караш по-често ли е? (не броя качванията веднъж-дваж на разни мотори/мотопеди и тн)
ще ти кажа защо повдигам въпроса - самия факт че се чудиш между р6 и р1 - два съвсем различни мотори) ме кара да си мисля че може би малко чуждо мнение би ти било полезно...
ще ти кажа защо повдигам въпроса - самия факт че се чудиш между р6 и р1 - два съвсем различни мотори) ме кара да си мисля че може би малко чуждо мнение би ти било полезно...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Моят съвет е r1.Много бързо ще ти стане бавен,разликата не е много голяма в килограмите,но вървежа е коренно различен.Да малкия е по лесен за управление,по лесно завива,но пък големия има друго окачване,на дълъг път стои по твърдо.Ако ще е преди 2004 гледай добре за скоростите и съединител ,много лесно мотори които са кантарени изтрървават 2-ра,и ремонта е много скъп.Иначе ако можеш си намери юбилейният модел в златно и черно,много красив и рядък.А за останалото,газ колкото може и няма да се плашиш,доста са здрави.Аз имах 2003,миналата година си взех 2006,ако нещо по специфично те интересува питай.
Първо в никакъв случаи не купувай GSXR, при нас има много случаи с спукани скелети, има фабричен дефект.Ето и снимка от такъв случаи,двигателя опира на земята.
Аз си купих 2002г чисто ново R1, страшно много сам доволен наистина заслужаваше 14.000 евро(толкова струва ново в Гърция).
В сравнение с CBR1000RR,GSXR1000,ZX1000R е по-бързо на 0-100,0-200+. GSXR има по голяма максимална скорост понеже има Ramair.
R1 кара се по лесно от другите 1000,за да карас GSXR трябва да имас опит с 1000.
Когато пробвах R6 и CBR600 имах чуството че се качих на scouter, има огромна разлика.Ако искаш много бърз мотор не мисли за 600.
R1 след 2004г има повече коня(~150 на задната гума) от миналия модел обаче те се
появяват след 10.000 оборота, 2002 модел е по-бърз на 0-200(това беше и причината да не го сменя 2004г).
Правил сам гонки много пъти и винаги моя мотор печели.Разликата е само след 250км пак зареди Ramair.Разликата на двигателя е че на 2004 модел буталата са по-къси и така вдига повече обороти, YAMAHA направи тази промяна защото има по-добри резултати на пистите, и е така, на писта е по-бърз.
Лошото е че има и много разходи, нови гуми всеки 6.000 км(~400евро)
маслото се сменя между 3.000 и 5.000км (14евро за 1lt общо 56евро)
Всеки 20.000км трябва регулиране на клапаните,мисля че платих около 150евро.Разхода е около 10лт/100км
Аз чакам да го сменят за да купя нов,варианта с ауспуха под седалката не ми харесва и топли страшно много лятото не се търпи.

Аз си купих 2002г чисто ново R1, страшно много сам доволен наистина заслужаваше 14.000 евро(толкова струва ново в Гърция).
В сравнение с CBR1000RR,GSXR1000,ZX1000R е по-бързо на 0-100,0-200+. GSXR има по голяма максимална скорост понеже има Ramair.
R1 кара се по лесно от другите 1000,за да карас GSXR трябва да имас опит с 1000.
Когато пробвах R6 и CBR600 имах чуството че се качих на scouter, има огромна разлика.Ако искаш много бърз мотор не мисли за 600.
R1 след 2004г има повече коня(~150 на задната гума) от миналия модел обаче те се
появяват след 10.000 оборота, 2002 модел е по-бърз на 0-200(това беше и причината да не го сменя 2004г).
Правил сам гонки много пъти и винаги моя мотор печели.Разликата е само след 250км пак зареди Ramair.Разликата на двигателя е че на 2004 модел буталата са по-къси и така вдига повече обороти, YAMAHA направи тази промяна защото има по-добри резултати на пистите, и е така, на писта е по-бърз.
Лошото е че има и много разходи, нови гуми всеки 6.000 км(~400евро)
маслото се сменя между 3.000 и 5.000км (14евро за 1lt общо 56евро)
Всеки 20.000км трябва регулиране на клапаните,мисля че платих около 150евро.Разхода е около 10лт/100км
Аз чакам да го сменят за да купя нов,варианта с ауспуха под седалката не ми харесва и топли страшно много лятото не се търпи.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Мерси на всички. Май наистина както си мислех ще е R1
Дано само някой по читав го е карал и поддържал и пазил
Че май с тия скорости си е голяма драма, с тия дето се правят на
мноо готини и цакат яко без съединител, щото той май не е
само за красота
P.S. Само да вметна, че не съм от тия дето като карам 600 ще ми писне
и ще искам по-голям
За мен какъвто и мотор да съм имал и карал
винаги е било голяма любов. Т'ва че някой хора се изсилват/изхвърлят
че им било малко
да се спасяват. Има много повече
от това мотора да е много мощен. Ама като караш от 10 годишен
само тогава може да го разбереш
А тежкарите да си даряват
органите и де ме оставят намира

Дано само някой по читав го е карал и поддържал и пазил

Че май с тия скорости си е голяма драма, с тия дето се правят на
мноо готини и цакат яко без съединител, щото той май не е
само за красота

P.S. Само да вметна, че не съм от тия дето като карам 600 ще ми писне
и ще искам по-голям

винаги е било голяма любов. Т'ва че някой хора се изсилват/изхвърлят
че им било малко


от това мотора да е много мощен. Ама като караш от 10 годишен
само тогава може да го разбереш

органите и де ме оставят намира

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio



Ако в някой друг живот се качвам пак на мотор ще е ЯМАХА!
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
madpetio написа::bowdown:![]()
R1
Ако в някой друг живот се качвам пак на мотор ще е ЯМАХА!
....ти да стоиш мирен с тия качванки на матори



ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: carmanf1