Покана
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31


Последна промяна Bavarishe на 08 Фев 2005, 20:54, променена общо 1 път
- Asterix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 2.10.2004
- Местоположение: В. Търново
- Кара: Е46 320Ci
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3


хехе ок

успях да дръпна филмчето въпреки бавния ми нет

много зарибяващо наистина... жалко че вече съм зарибен по друга марка


а това дето го изтрихте - продължавам да си го твърдя

Последна промяна DEFLEPPARD на 08 Фев 2005, 23:30, променена общо 1 път
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
BMW///M-ma6inata написа: особено като разбрах ,че са го изключили от рали шампионата поради факта че бил прекалено бърз
Това, което аз разбрах от едно друго клипче, което описва историята на Ауди в рали шампионата, е че след масови злополуки в Португалия и Корсика през 1986та Ауди както и други конструктори се изтеглят по собствено желание от group B. Малко след това федерацията забранява напълно цялата група.
Vosrsprung означава "напредък".
Удоволствието ми е голямо като чета постингите ви!
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Истината е, че в знак на солидарност, Ауди се изтеглят след три злополуки, в които има жертви
Последната от тях обаче кара Ауди да преосмислят пребиваването си в рали-шампионата - Хенри Тойвонен изгаря като факел в състезателния си автомобил. Ауди веднага решават да се оттеглят от шампионата (както правят и Мерцедес в средата на 60-те, когато на Льо Ман W125-ца се врязва в трибуните с близо 280 км/ч, което води до смъртта на 88 (не съм сигурен, но май бяха толкова) зрители!). Година след това шампионатът в Група Б ( автомобили с по 500-600к.с ) бива забранен от съображения за сигурност.
Ауди С1 е бил доста добър и адски бърз автомобил, въпреки факта, че е бил с предно разположен двигател, а не както конкуренцията тогава със средноразположен. Бил е шампион само две години (1984 и 1986 или 1982 и 1984 - не съм сигурен....), но е успял да докаже, че за времето си е бил най-бързият рали-автомобил. В края на състезателната си кариера, преди Ауди да напуснат шампионата, С1 вижда доста сериозна конкуренция от страна на новите участници в група Б - малки и леки коли, но с много напомпани двигатели. Така че, според мен, Ауди не са успели да наложат тотална хегемония със своя С1 в шампионат (както примерно 3.0CSL Group 4 Racer в IMSA - 6 години участие в IMSA, 6 световни титли!!!
- lowdriver,обясни малко
, или Ферари в последните 5 години във Ф1
), но са доказали бързината и шампионския дух на С1. И въпреки всичко според мен друг е Кралят на Рали- състезанията за всички времена! И той се казва Ланча СТРАТОС 

Ауди С1 е бил доста добър и адски бърз автомобил, въпреки факта, че е бил с предно разположен двигател, а не както конкуренцията тогава със средноразположен. Бил е шампион само две години (1984 и 1986 или 1982 и 1984 - не съм сигурен....), но е успял да докаже, че за времето си е бил най-бързият рали-автомобил. В края на състезателната си кариера, преди Ауди да напуснат шампионата, С1 вижда доста сериозна конкуренция от страна на новите участници в група Б - малки и леки коли, но с много напомпани двигатели. Така че, според мен, Ауди не са успели да наложат тотална хегемония със своя С1 в шампионат (както примерно 3.0CSL Group 4 Racer в IMSA - 6 години участие в IMSA, 6 световни титли!!!




Това, което Ауди е променило за вечни временна в рали шампионата е факта, че до тогава колите са били само с предно или задно предаване. Никой не е предполагал дори и за момент, че това може да се окаже някакво предимство. В крайна сметка е имало състезания, където Ауди е взимало първа позиция на етапа, оставяйки втория финиширал след него на повече от 30 минути кафе-пауза.
Ауди са се състезавали главно с Audi Sport Coupe quattro което дори в първият си вариант е бил 400 коня от 2.2л турбо. Модификацията с която са излезнали в WRC е била първоначално 340 коня, след това 360.
Едва 1985та Ауди искарват модела S1, който е имал 450 коня и е бил оправляван от Валтер Рой. Имал е "нестандартни" анти-крила отпред за повече стабилност на пътя и радиаторите са били инсталирани вертикално в задния капак.
След като Ауди се отегля окончателно от WRC отправя поглед в не по-малко интересното в това време състезание Пайкс Пийк. Кръстено е на името на един връх в Щатите и е едно от най-старите автомобилни състезания на този континент редом с Индианаполис 500. Аудито отново е шофирано от Валтер Рой, който пръв се изкачва до върха под 11 минути.
В последните си модификаций Ауди са правили S1 близо 1000 коня, но е било непосилно да се кара от който и да е състезател.
По това време конкурентите далеч не са били толкова назад с материала. Ланчия и Форд са имали модели със също толкова сериозни технически характеристики. Преди да се премести в екипа на Ауди Валтер Рой е бил единственият състезател по това време успявал да държи до колкото може на тепото на Sport quattro-то като е карал мисля Ланчия.
Ауди са се състезавали главно с Audi Sport Coupe quattro което дори в първият си вариант е бил 400 коня от 2.2л турбо. Модификацията с която са излезнали в WRC е била първоначално 340 коня, след това 360.
Едва 1985та Ауди искарват модела S1, който е имал 450 коня и е бил оправляван от Валтер Рой. Имал е "нестандартни" анти-крила отпред за повече стабилност на пътя и радиаторите са били инсталирани вертикално в задния капак.
След като Ауди се отегля окончателно от WRC отправя поглед в не по-малко интересното в това време състезание Пайкс Пийк. Кръстено е на името на един връх в Щатите и е едно от най-старите автомобилни състезания на този континент редом с Индианаполис 500. Аудито отново е шофирано от Валтер Рой, който пръв се изкачва до върха под 11 минути.
В последните си модификаций Ауди са правили S1 близо 1000 коня, но е било непосилно да се кара от който и да е състезател.
По това време конкурентите далеч не са били толкова назад с материала. Ланчия и Форд са имали модели със също толкова сериозни технически характеристики. Преди да се премести в екипа на Ауди Валтер Рой е бил единственият състезател по това време успявал да държи до колкото може на тепото на Sport quattro-то като е карал мисля Ланчия.
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Има едно филмче от изкаване на въпросния пайкс пиик на Ари Ватенен със пежо от което можеш да се идрайфаш върху компа.М/у другото ако някой има клипчета от Бгрупа го моля да даде линк щот по голяма лудница няма 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Wizi написа:Vosrsprung означава "напредък".
offtopic - би могло да значи и "преднина".
Ати
ПС - сега го дърпам
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Е.Димитров