Нова кола или стара...
Модератор: Общи модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Нова кола или стара...
Колеги,по мои наблюдения вече все повече хора се замислят дали покупката на нов автомобил е по добра инвестиция от тази за стар.Новата кола според болшинството хора не крие риск от неприятни изненади.Но пък от друга страна разходите по нова кола са доста повече.
Нека който има преки впечатления да сподели.Аз почвам първи.За мен новата кола означава голяма сума от доходите ми да отива за лизинг отделно за бензин консумативи и т.н.Новата кола е гаранционна т.е. не мога да отида в който сервиз аз си пожелая а само при вносителя.А там не съм сигурен дали механиците си разбират от работата.Та тяхната работа е предимно да сменят накладки масла и филтри.Цените са друга работа.Смяна на масло ,ремък или филтър илиза в пъти по-скъпо отколкото в друг сервиз,ма нали е за гаранцията.Не можеш да сложиш газ-пада гаранцията.А за гаранцията-миналата година в работата се качихме на нови корейски Шевролети- 2 броя.Вече са на по 40 хиляди км.На единия му се прее*а стъпково моторче.Гаранцията го покри.Другия омеша бензин и масло.Тва не го покрива гаранцията,сигурно щото ремонта е скъп.Мене не ме боли за на фирмата парите ,ама ако ми се случи на мен...
За тва предпочитам колата на старо.
Ако не ви мързи може да споделите патилата си с официалните вносители ако имате такива.
Нека който има преки впечатления да сподели.Аз почвам първи.За мен новата кола означава голяма сума от доходите ми да отива за лизинг отделно за бензин консумативи и т.н.Новата кола е гаранционна т.е. не мога да отида в който сервиз аз си пожелая а само при вносителя.А там не съм сигурен дали механиците си разбират от работата.Та тяхната работа е предимно да сменят накладки масла и филтри.Цените са друга работа.Смяна на масло ,ремък или филтър илиза в пъти по-скъпо отколкото в друг сервиз,ма нали е за гаранцията.Не можеш да сложиш газ-пада гаранцията.А за гаранцията-миналата година в работата се качихме на нови корейски Шевролети- 2 броя.Вече са на по 40 хиляди км.На единия му се прее*а стъпково моторче.Гаранцията го покри.Другия омеша бензин и масло.Тва не го покрива гаранцията,сигурно щото ремонта е скъп.Мене не ме боли за на фирмата парите ,ама ако ми се случи на мен...
За тва предпочитам колата на старо.
Ако не ви мързи може да споделите патилата си с официалните вносители ако имате такива.
- TheBlame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше e34 520
- Мечтае да кара: E34 535
в предишната ми работа съм карал 3 различни автомобила (то едното си беше бус де
) един фиат баничарка са не мога да се сетя модела беше бензинка за около 80к км нищо и нямаше на колата беше часовник обаче на колата дето аз повечко карах с колегата ми форд (има го на снимка в галерията ми) на 60к км му се прецакаха и двата прозореца иначе други оплаквания към него нямаше и буса беше пежо партнер на него всичко си му беше екстра как лети по пътя абе друго си е нова кола стига човек да е попаднал на точната марка де
а сега с колегата ми се движим с един голф 2 дизелче на 300000 км и още е жива тая кола ! без основни ремонти само едни гърнета
според мен новото си е по-добро но пък си е много пари и за момента само голямите фирми си го позволяват



според мен новото си е по-добро но пък си е много пари и за момента само голямите фирми си го позволяват

За да станеш хищник трябва опонента ти да е хищник !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
За този който има достатъчно пари да си го позволи, новата кола е най-доброто решение.
Иначе според мен е добре да се взимат употребявани коли, но на 1-2-3 години и на малко километри или стари коли за много малко пари, на които обаче след това се прави основен ремонт и се сменя всичко.
В десйтвителност обаче май всички търсим далаверката с 7-10 годишни автомобиликоито хем да са читави, хем да са евтини.Е .. само знаете че най често нитоедното нито другото получаваме и тоя вариант е най-неудачен според мен.
Между другото решил съм да махам 316-ката и да взема една е28-ица, която да си я направя с нови части и евентуално нов двг.Просто ми поомръзна е36-ицата, стана твърде масова, а и тва моторче ми лази по нервите
Освен това искам голяма кола, която да ми вози гъза като трансатлантически лайнер.
Иначе според мен е добре да се взимат употребявани коли, но на 1-2-3 години и на малко километри или стари коли за много малко пари, на които обаче след това се прави основен ремонт и се сменя всичко.
В десйтвителност обаче май всички търсим далаверката с 7-10 годишни автомобиликоито хем да са читави, хем да са евтини.Е .. само знаете че най често нитоедното нито другото получаваме и тоя вариант е най-неудачен според мен.
Между другото решил съм да махам 316-ката и да взема една е28-ица, която да си я направя с нови части и евентуално нов двг.Просто ми поомръзна е36-ицата, стана твърде масова, а и тва моторче ми лази по нервите

"Провалът не е опция, провалът не е вариант, провалът не е избор - той не може да бъде и решение."
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
оффтопик
вземи си Е32 и без това са редки сравнително
а Е23 са съвсем редки
а сега по темата
аз лично предпочитам старата кола
която мога да и направя каквото си поискам
ако искам газ
ако искам метан
ако искам и двете наведнъж
въпроса е да не гние и да върви и да е доказана като кола и като двигател
това са условията ми за стара кола
другото се оправя е**л съм го
вземи си Е32 и без това са редки сравнително

а Е23 са съвсем редки
а сега по темата
аз лично предпочитам старата кола
която мога да и направя каквото си поискам
ако искам газ
ако искам метан
ако искам и двете наведнъж
въпроса е да не гние и да върви и да е доказана като кола и като двигател
това са условията ми за стара кола
другото се оправя е**л съм го

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Аз лично предпочетох кола на старо, защото не можех да си позволя нова, която да не е някакъв компромис - с марката, с модела, с двигателя, с екстрите... А да изсипя 4-5 пъти повече пари и да не съм доволен от това, за което съм ги дал - не, благодаря.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Ами като гледам за $17000 майка ми кво Сузуки си купи ново, само една мисъл ми е в главата и това е: Господиии, ква хубава Е36ца щях да си зема за тез пари, не ми се мисли
Надявам се да съм ти отговорил въпроса . . .

Надявам се да съм ти отговорил въпроса . . .
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
хубавата нова кола е много кинти..а евтината нова е пълен майтап като технология...всички знаем колко струва ново БМВ или Мерцедес.не сме дорасли за нови а да дам пари за Лада или Дачия --никога
ще си карам Е34ката на газчица и не ми дреме..качвам се в таквиз таксита нови разни ами тва е ново и то вече не е кола ве..то мойта тумбаларка е по добре отвсякъде ве---няма място за сравнение ама въобще..ако си купувам ново то ще е само една марка.аз за друг автомобил кинти не давам естествено ако не е на далавера







- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Нова кола само ако е ново БМВ
Тия новите сапунерки да ги карат
лудите
Е34 е ебати якия автомобил. Дреме ми че на някой колата била нова
Нова чикия с пластмаси и друса
Ай мерси
Че и 4-5 пъти по скъпа от Е34
За тия пари ще си купя 5 Е34 и ще си ги менкам секи ден. Мухахахаххахахахаха
И ще ми е по-комфортно и по-кеф
Мани другото ами е са по-грозни. Само дето горят по-малко тия новите
Ама аз искам като карам колата да ми е кеф
Не да пестя от бензина и да карам с 20км/ч
То по тая логика дай да не пия бира, а водичка че по евтино
Аре у лево с тия новите чикийки 

лудите













Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
аз също съм за стара кола...новите нещо не ги правят издръжливи(особено по малкия клас)а за по скъпите нови возила,...поне аз още не мога да си позволя. 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Ми според мене въпроса е до колко пари можеш да си позволиш нова кола
Ако мислиш да се меткаш на некоя от тези "таксиджийските" - по-добре недей. Един приятел купи три Шавролет Авео за таксита - чисто нови. И за 5 хиляди километра им се изтриха оригиналните наклатки
Представям си след още 5к кво ще им се случи. Иначе ако имаш парички за хубава нова кола - с две ръце съм ЗА новите коли. 



"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
а, ама това си е заучено положение...
най-изгодно е да се вземе кола на старо на 2-3 години и да се кара докато заоре във земята (хехех - drive it into the ground)... - просто на след 2-3 години вече най-стръмното обезценяване на колата вече е факт и от там нататъка е по-приемливо.
да си купиш нова кола винаги е най-неизгодната оферта. винаги. във всяка държава при всяко положение. изключения няма...
най-изгодно е да се вземе кола на старо на 2-3 години и да се кара докато заоре във земята (хехех - drive it into the ground)... - просто на след 2-3 години вече най-стръмното обезценяване на колата вече е факт и от там нататъка е по-приемливо.
да си купиш нова кола винаги е най-неизгодната оферта. винаги. във всяка държава при всяко положение. изключения няма...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Аз съм за нова кола но да е над 40 000 лева,Всичко друго е по зле от старо БМВ.Примери Opel Astra GTC,Vectra,Signum,Honda Accord,може и Civic по накипрен с екстри,Golf i Passat V от 140 коня дизел нагоре Почти9 всички нови модели на Алфа и Ланча,но не и Фиат макар да им бях голям фен на младини.Форд го изкючвам освен Galaxy i S-Max за фирми макар че карам Tourneo Connect.Mercedes и другите марки не ги вкл. защото за тях си знаете.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Вярно е това че най-изгодно да се купуват коли на по 2, 3 години. Имаше го тоя анализ и в един от броевете на Пета Скорост. Там дори говореха с точни числа. 7ма серия за първите 2 години май беше се обезценявала от 65к паунда на 34, а колата си е на практика чисто нова. Най слабо се обезценявало Мини - с 7% на година.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: dankata