Доклад за BMW

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар

Доклад за BMW

Мнение от Fata_Morgana » 06 Мар 2007, 19:54

Аз съм студентка в Бургаски Свободен Университет! Уча връзки с обществеността. Много искам да напиша доклад за BMW, но за жалост няма много материали по книжарниците а и от фирмените магазини няма информация! Така че ви моля, ако някой има информация за създаването, създателите, управлението, мениджмънта, пазарните ниши на BMW да помага. Ще съм благодарна и за допълнителни материали! :help: ;)

младши ентусиаст
Аватар
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 06 Мар 2007, 20:24

Здравей и добре дошла
Погледни тук: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6926
Занапред ползвай търсачката ;)

ИС-пушил ентусиаст
Аватар
Кара: С 601 Трабант И С БМВ 318
Мечтае да кара: Ферари ф 40
Детайли за колата: Малко е счупена , но и предстои реставрация

Мнение от Mishel_Vaian » 06 Мар 2007, 20:28

Заповядай на Сбирките на БМВ ентусиастите от Бургас ще намериш много снимков материал :mhihi:
My life is all I have ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...

триногата
Аватар

Мнение от Andronoff » 06 Мар 2007, 21:00

:shock:
Има нещо гнило в Дания...

Прозвуча като:

Аз съм оператор на биологични единици в селско стопански двор (говедар) Интересува ме БМВ дали правят открити камиони, за да си карам стоката (говедата) с тях. В книжарниците информацията е оскъдна, а във фирмените магазини не съм ходил, щото тука (на село) нямаме!

Студентка в БСУ.. В Бургаските вестници по обявите за работа най-често може да се прочете "търсим човек с висше образование, но не от БСУ..." Смятайте какъв университет е това.. Приятелката ми "учи" там, а изобщо не го знае къде се намира! Може и да има "съвестни" ученици, ама чак пък да пишат доклади за БМВ...
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!