Превод от Немски за OilServise...
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Превод от Немски за OilServise...
Може ли някой да ми преведе текста от снимката... ли ако ви е по-лесно направо да ми обясните как да работя с индикатора...



- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
не бой се неа се плашиш...!!
щом е оранжевка/или жълтичка де -зависи от далтониста/ начи си за смяна на масло! не ти требва превод! тва е подсещане!а стане ли червеничкото диодче да светне -бегай бързо в сервиз и сменяй-не се мотай! в наще условия е най-добре да сменяш при светнала жълта лампа!
както в случая
щом е оранжевка/или жълтичка де -зависи от далтониста/ начи си за смяна на масло! не ти требва превод! тва е подсещане!а стане ли червеничкото диодче да светне -бегай бързо в сервиз и сменяй-не се мотай! в наще условия е най-добре да сменяш при светнала жълта лампа!
както в случая
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
SKISA написа:не бой се неа се плашиш...!!
щом е оранжевка/или жълтичка де -зависи от далтониста/ начи си за смяна на масло! не ти требва превод! тва е подсещане!а стане ли червеничкото диодче да светне -бегай бързо в сервиз и сменяй-не се мотай! в наще условия е най-добре да сменяш при светнала жълта лампа!
както в случая
Да,но все пак е от значение дали караш градско или извънградско!
Например аз 70 % карам градско и 30% извън!Така че с просто око преценявам да съм до някъде около 10 000 км. или щом на двигателя ми събира 5 л. до макс. след време спадне и долея 1л. и го сменям чак докато наближи мин. на щеката(така дори още съм на 1 или 2 зелени чертички)!
Ако чакам жълтата...мамата си е*ало..

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
SKISA написа:не бой се неа се плашиш...!!
щом е оранжевка/или жълтичка де -зависи от далтониста/ начи си за смяна на масло! не ти требва превод! тва е подсещане!а стане ли червеничкото диодче да светне -бегай бързо в сервиз и сменяй-не се мотай! в наще условия е най-добре да сменяш при светнала жълта лампа!
както в случая
По принцип при нормални условия не би трябвало да достигнеш дори до само 1 зелена лампа при пробег от 10к... при мен единият път останаха 3, вторият път - 2 зелени светещи... а бях направил 10к... за да стигнеш до жълта или жълто/червено в рамките на 10 трябва да караш бая спортно...

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Точно за това че ако си на престой 1 час работа на мотора е 0 км.все пак изгаря масло и затова трябва да се прецени кога е най-добре да го смениш!
Например ако този 1 час си изминал 100 км. то значи е равносилно на 1 час покой.
Разликата ако е 100 % само градско може да ти се наложи и на 1000 км. да го сменяш,а при 100% извън града например 15-20 000 км.!
Схванахте ли моята мисъл!
p.s.Някой спец. може ли да ми обясни по какво се дължи намаляването на зелените чертички?По изминатите км. или състоянието на самото масло в моторя?!
Например ако този 1 час си изминал 100 км. то значи е равносилно на 1 час покой.
Разликата ако е 100 % само градско може да ти се наложи и на 1000 км. да го сменяш,а при 100% извън града например 15-20 000 км.!
Схванахте ли моята мисъл!

p.s.Някой спец. може ли да ми обясни по какво се дължи намаляването на зелените чертички?По изминатите км. или състоянието на самото масло в моторя?!
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Няма квадратчета на Е46цата вече, ама аз си сменям всичко на 10 000 и ми е мирна главата 

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Archangel написа:Няма квадратчета на Е46цата вече, ама аз си сменям всичко на 10 000 и ми е мирна главата
Без да нулираш инспекшъна ли?!

- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
cucko написа:Точно за това че ако си на престой 1 час работа на мотора е 0 км.все пак изгаря масло и затова трябва да се прецени кога е най-добре да го смениш!
Например ако този 1 час си изминал 100 км. то значи е равносилно на 1 час покой.
Разликата ако е 100 % само градско може да ти се наложи и на 1000 км. да го сменяш,а при 100% извън града например 15-20 000 км.!
Схванахте ли моята мисъл!
Аве, как 100км ще са като 1 час покой (покой - изгасен двигател)? Нищо не ти разбирам брат. И как ако 100% караш само в града ще ти се наложи на 1000км да сменяш? И аз долу-горе 70% в града правя, ама това не значи че на 3-4000км тряа да сменям масло, нали

Колкото и да е, в колата се качваш, за да се движиш, а не за да брънчиш на място

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
///M3-E36 написа:cucko написа:Точно за това че ако си на престой 1 час работа на мотора е 0 км.все пак изгаря масло и затова трябва да се прецени кога е най-добре да го смениш!
Например ако този 1 час си изминал 100 км. то значи е равносилно на 1 час покой.
Разликата ако е 100 % само градско може да ти се наложи и на 1000 км. да го сменяш,а при 100% извън града например 15-20 000 км.!
Схванахте ли моята мисъл!
Аве, как 100км ще са като 1 час покой (покой - изгасен двигател)? Нищо не ти разбирам брат. И как ако 100% караш само в града ще ти се наложи на 1000км да сменяш? И аз долу-горе 70% в града правя, ама това не значи че на 3-4000км тряа да сменям масло, нали![]()
Колкото и да е, в колата се качваш, за да се движиш, а не за да брънчиш на място
Добре пак нищо не си разбрал!
Да ти дам един друг пример!
Двамата сме с еднакви мотори в еднакво състояние с еднакво масло!
Ти ще караш 100 % градско само в Търново,а аз ще тръгна от Търново до София и обратно!И тогава пак ще приказваме ти колко км. си изминал и аз колко км. съм изминал за едно и също време!

p.s.Вместо покой исках да кажа престой!
Отговора който ще дам е че аз например ще навъртя 15 000 км и сменям масло,а ти ще навъртиш около 1/3 от общите ми км. т.е. 5000 км също сменяш масло заедно с мен в същия час!

Това говори че ако чертичките които светят се мерят в км. то значи че при теб ще светят още поне 2 зелени,а при мен вече трябва да е жълтата дори червената!
Последна промяна cucko на 03 Сеп 2008, 16:26, променена общо 2 пъти
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
k1k0 написа:Аз съм изминал 9500 км и ми остават 2 зелени квадратчета по мои изчисления жълтата ще ми светне чак към 15 000 км странна работа
Не, няма.... ако искаш изчакай да видиш как максимум до към 11500-12к ще ти изгаснат и тия и ще светне жълтата и след до към 500км и червената

- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
cucko написа:
Отговора който ще дам е че аз например ще навъртя 15 000 км и сменям масло,а ти ще навъртиш около 1/3 от общите ми км. т.е. 5000 км също сменяш масло заедно с мен в същия час!
Е не.. аз на 5000км няма да сменям масло, първо, щото вече съм на 7500 и второ, щото малко не се връзва на 5000км да сменям, при положение, че .. абе не е оправдана тази смяна


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: zAcK