Какво стана с преноса на номерата на GSM-те
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Аз от лични наблюдения съм стигнал до следния извод:
В М-тел дават някви мизерливи офертички нищо че сме корпоративна група...и дойде един момент в който отидохме в Мтел центъра и казахме: След **** месеца изтича последния договор от групата ни, от глобул ни предлагат по-добра оферта и най-вероятно ще се преместим! След което служителката провери, каза че ще направи справка какво може да ни се предостави като преференция и след няколко дена: хоп офертичка
приехме я, разбира се със договори от по 1 година... изтече и тая година и ние станахме още повече и сметките набъбнаха... хоп обаждане на търговския представител със молба да направят някаква оферта за нови преференциални цени след което вече търговския представител си представя как губи голяма група клиенти и веднага ХОП нова офертичка
Аз си купих за личен телефон един към Глобул и съм доволен! Смарт 500 груп и съм си добавил там 10 келеша да си бъбря с тях без пари и сметката ми на Мобилтела падна на 50% а на глобула не правя почти никва сметка щото пък Мтел-а ми е супер евтин и го ползвам и към Вивател
Не знам точно кви са ми таксите щото не ги плащам
Служебен е, ама знам че имам 300 минути беплатни към Мтел, говоря във групата без пари, има няква бизнес общност в която говоря също много тънко, ползвам отстъпки за пренос на данни и имам някви мегабайти без пари и на всичкото отгоре подаряват от време на време по некой ГСМ... е верно дават ти някъф лимит в който да се побереш...ако искаш взимай 10 телефона, ако искаш 1
ОБАЧЕ...според мен качеството на услугата на "Глобул" е по-добра
Абонат съм на Мтел от 2000 година и доста често ми се случва да си късам нервите и да ми трябва спешно телефон и да не мога да свърша работа, докато със Глобула не ми се с случвало почти никога
Много често Мтел се бангира и като звъня и не мога от първия път да проведа нормален разговор...почват да бръмчат некви неща в слушалката и се набиваш, затваряш, пак звъниш и т.н. От апарата не е щото съм го подменял
До сега при глобул не ми се е случвало
Ами това е моя скромен опит, па не знам за Вивател как е
В М-тел дават някви мизерливи офертички нищо че сме корпоративна група...и дойде един момент в който отидохме в Мтел центъра и казахме: След **** месеца изтича последния договор от групата ни, от глобул ни предлагат по-добра оферта и най-вероятно ще се преместим! След което служителката провери, каза че ще направи справка какво може да ни се предостави като преференция и след няколко дена: хоп офертичка

приехме я, разбира се със договори от по 1 година... изтече и тая година и ние станахме още повече и сметките набъбнаха... хоп обаждане на търговския представител със молба да направят някаква оферта за нови преференциални цени след което вече търговския представител си представя как губи голяма група клиенти и веднага ХОП нова офертичка

Аз си купих за личен телефон един към Глобул и съм доволен! Смарт 500 груп и съм си добавил там 10 келеша да си бъбря с тях без пари и сметката ми на Мобилтела падна на 50% а на глобула не правя почти никва сметка щото пък Мтел-а ми е супер евтин и го ползвам и към Вивател

Не знам точно кви са ми таксите щото не ги плащам


ОБАЧЕ...според мен качеството на услугата на "Глобул" е по-добра


Много често Мтел се бангира и като звъня и не мога от първия път да проведа нормален разговор...почват да бръмчат некви неща в слушалката и се набиваш, затваряш, пак звъниш и т.н. От апарата не е щото съм го подменял

До сега при глобул не ми се е случвало

Ами това е моя скромен опит, па не знам за Вивател как е


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Факт е обаче, че поне един от операторите досега се е обявил официално ЗА такса и за клиентите.
Точно как, на другите оператори или на клиентите ще я налага, как ще я кръщава и на кое гише ще се плаща не е тема на разговор, но явно има желание да я има.
Друг факт: всички оператори са се допитали до КРС за възможността да въведат собствена такава такса.
За целта КРС им е предложила следния принцип напреговорите между тях:
Ако искат да има такава такса, тя да е РАЗХОДООРИЕНТИРАНА. Т.е. клиентът да не бъде административно натоварен с пари, а да си плати само личните разходи по прехвърлянето.
КРС НЕ МОЖЕ да наложи размер на такса на операторите.
Дали, каква и колко ще разберем като подпишат договора. Не и по - рано. Така че гаданията са излишни...
Между другото от допирът ми с операторите мога да се закълна в един общ за всички наши оператори принцип:
Нищо пазарно. Чиста далавера. Докато може.
Когато вече не може, пазарни принципи. Уж.
Така че ми се иска да повярвам в енциклопедичния ти принцип... Но за съжаление не мога.
Иначе и аз съм магистър по икономика. Чел съм ги тея принципи.
Точно как, на другите оператори или на клиентите ще я налага, как ще я кръщава и на кое гише ще се плаща не е тема на разговор, но явно има желание да я има.
Друг факт: всички оператори са се допитали до КРС за възможността да въведат собствена такава такса.
За целта КРС им е предложила следния принцип напреговорите между тях:
Ако искат да има такава такса, тя да е РАЗХОДООРИЕНТИРАНА. Т.е. клиентът да не бъде административно натоварен с пари, а да си плати само личните разходи по прехвърлянето.
КРС НЕ МОЖЕ да наложи размер на такса на операторите.
Дали, каква и колко ще разберем като подпишат договора. Не и по - рано. Така че гаданията са излишни...
Между другото от допирът ми с операторите мога да се закълна в един общ за всички наши оператори принцип:
Нищо пазарно. Чиста далавера. Докато може.
Когато вече не може, пазарни принципи. Уж.
Така че ми се иска да повярвам в енциклопедичния ти принцип... Но за съжаление не мога.
Иначе и аз съм магистър по икономика. Чел съм ги тея принципи.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
абе ко спорите се пак сме в БГ докато може ше се цица а после пак ше може нема кои да ги спре не ЕС ами и НЛО да слезе и да ги глобява 


- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
D3BEP написа:Факт е обаче, че поне един от операторите досега се е обявил официално ЗА такса и за клиентите.
...
Нищо пазарно. Чиста далавера. Докато може.
Когато вече не може, пазарни принципи. Уж.
Така че ми се иска да повярвам в енциклопедичния ти принцип... Но за съжаление не мога.
Иначе и аз съм магистър по икономика. Чел съм ги тея принципи.
добре де, ти си вивател и знаеш че имаш да точиш много клиенти от мтел примерно. Не би ли поел таксата, за да ти кацнат 200 000 потребителя примерно? та дори да е 50 лв и да се ръснеш 10 милиона, според теб за колко време 200 000 клиента ще ти върнат парите? два месеца или един?

все още не те разбирам защо да е далавера да има такса, която да не поемеш ако клиента идва към теб.... ?!
Аз пък съм супер доволен от услугите на Мтел. Ползвам ги от 1997ма и мисля, че са най-добрите в България, като качество на предлаганите услуги. Друг е въпроса вече с цените, защото те товарят при всеки удобен случай, а и лъжат в сметките доста често. Това, което Дилян каза по-скоро мога да го кажа за Глобул. Аз съм с впечатление, че в тяхната мрежа пращи и не се чува, но явно и при Мтел го има това.
Аз проблеми с обхвата и качеството на разговорите не съм имал с Мтел ...

_!_
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани