Скоростомера отказа!?!

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 16.07.2007
Местоположение: Нова Загора
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo

Скоростомера отказа!?!

Мнение от axel_stz » 06 Юни 2009, 21:01

Колеги, скоростомера и километража ми отказаха да работят. Всички останали уреди са без забележки. Колегата NeoPrint ме посъветва да си проверя датчика на дифа. Добре, ще потърся и ще го намеря, но аз като незнам как се проверява датчик, какво да правя? Ако някой може да ми каже начин да си проверя датчика, нека пише. Ще съм ви безкрайно признателен, ако ми помогнете да си вкарам уредите в ред!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 07 Юни 2009, 9:10

Датчика действа като обикновенно ключе с 2 положения.
Когато гумите се въртят ключето се отваря и затваря.
Честотата с която се отваря и затваря се променя в зависимост от скоростта.
Можеш да го провериш с мултицет.
Нагласяш го за проверка на диоди допираш до двете крачета на датчика.
Дигаш колата на крик и завърташ едната гума.
The power is nothing without control.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 16.07.2007
Местоположение: Нова Загора
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo

Мнение от axel_stz » 07 Юни 2009, 9:43

GRINGO написа:Датчика действа като обикновенно ключе с 2 положения.
Когато гумите се въртят ключето се отваря и затваря.
Честотата с която се отваря и затваря се променя в зависимост от скоростта.
Можеш да го провериш с мултицет.
Нагласяш го за проверка на диоди допираш до двете крачета на датчика.
Дигаш колата на крик и завърташ едната гума.

Благодаря ти колега, остава само да намеря един мултицет и да залягам под "Дзверо" ;) Интересно, ако не е датчика или кабела, къде ли другаде може да е проблема :?: Смених платката и бубината на скоростомера, които са вътре в таблото, но резултата е нулев :shock: Така че останаха кабела, датчика и евентуално батериите, за които незнайно защо, никой нищо не споменава :roll: Възможно ли е те да ми създават този проблем :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 07 Юни 2009, 10:01

просто почисти буксата на датчика и пробвай дали е подействало
това е най често срещания проблем.
Иначе от опит на дърто БМВ електроника мн рядко гори, или се прецаква освен ако не става въпрос за кондензатори или батерии което си е в рамките на нормалното.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 16.07.2007
Местоположение: Нова Загора
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo

Мнение от axel_stz » 07 Юни 2009, 14:55

_65536_kb_sec_ написа:просто почисти буксата на датчика и пробвай дали е подействало
това е най често срещания проблем.
Иначе от опит на дърто БМВ електроника мн рядко гори, или се прецаква освен ако не става въпрос за кондензатори или батерии което си е в рамките на нормалното.

Ееееее, значи все пак е възможно и батериите да ми правят мизерии, така ли? Добре, но ако е в тях проблема, защо тогава уредите за нивото на горивото, температурата на водата и оборотомера работят, или на тях батериите не им влияят :help: Вече се обърках и незнам откъде да започна :roll:
Въпреки всичко съм признателен на всички колеги, които обърнаха внимание на проблема ми. Благодаря ви от все сърце! :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 07 Юни 2009, 15:31

бягай на някоя естакада с WD-40 в ръка, сваляй буксата на диф-а и я почисти хубаво, може леко с едно шило да свиеш кръглите контактори за да правят по хував контакт, и ако стане пиши, пък ако не стане пробвай с батерии и евентуално кондензатори по таблото.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 08 Юни 2009, 7:26

а ас си мисля че на киломертража не му трябват батерии карал съм бес тях и уредите си работеха :roll:
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 16.07.2007
Местоположение: Нова Загора
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo

Мнение от axel_stz » 08 Юни 2009, 17:19

prostia написа:а ас си мисля че на киломертража не му трябват батерии карал съм бес тях и уредите си работеха :roll:

Добре де, ако е истина, това което казваш за батериите, тогава те каква роля играят в таблото?! Все за нещо са сложени там. Немеца не би ги сложил просто така, защото идеята му се сторила добра, нали? Те са умни и практични хора и тези батерии са ги сложили с някаква цел,
НО КАКВА питам аз :?: Някой съвсем случайно дали знае?
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 08 Юни 2009, 18:38

служат за oilservice и inspection ;) и за запазване на информацията, която е събрана, докато е свален акумулатора :winky:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Мнение от plboy » 15 Юни 2009, 22:47

Turbo_Ted написа:служат за oilservice и inspection ;) и за запазване на информацията, която е събрана, докато е свален акумулатора :winky:

както и за оборотомера и разходомера, но виж да не би да са изтекли вътре и да са направили поразия но ако работи всичко друго виж по буксите на таблото и буксата долу както казва колегата
King Regards, 0888 750 222

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook