Е28Б30

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Е28Б30

Мнение от drft » 16 Май 2009, 14:41

Имам възможност да си закупя е28 с 2000 куб. мотор и с редовни документи. Колата е карана и оставена така преди 3-4 години не е много изгнила няма го само страничното стъкло на шоф. врата. Комплете с Е 28-цата се продава и Е 32 с 3000 куб мотор и с ръчна кутия. Интересува ме при конверсия на Б30 то в Е28-цата какви пръчки мога да изям . Ако някой има опит моля да го сподели, например захващането на мотора към петицовото купе с какви лапи става най-лесно, кутияга ще стане ли с някакви оригинални тампони, дифа от 7-мака мое ли да се пейстне на 5-тицата, с какви кардани... те тея неща ме интересуват . Мисля с колата да си играя -яко да я възстановя в оригинал на 100 % и да я ръчкам после :D Иначе е на оригинална боя - едно такова светло синьо много свежо стои...
Другото което се чудя е дали да не го бодна тоз матор в Е30 направо. С частите как стои въпроса със тия Е 28 ми има ли ги нема ли ги. По мотора на Б30-ката частите намиргат ли се какво е що е. А бе всичко мя интересува. Не знам какво се случва с мене, ама таман съм на финала с Е-30-ката и ме истрещя сега тоз мерак май ще се радва някой на насъскана Е 30. А! И за вървежа на м30 б30 какво ще кажете върви ли арно, държи ли на гонка примерно карантията и корава ли е да кажем на 50-100 коня шот нитро ще се предаде ли това са нещата които ме интересуват. Ще почерпя дет се вика някой ако се отзове с инфо по тея въпроси :D
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 16 Май 2009, 18:50

доста въпроси с доста отговори - е28 е кола, която като се качиш да подкараш ще забравиш за други коли ;) има някаква магия в тези машини. ще сменяш преден мост, ел инсталация, компютър, МОТОР, скорости, кардан, за диференциала може да си оставиш е28цовия, ама целия заден мост - нека се изкажат някои дето са опитвали ;) части има, и нови и по моргите (все още) по-проблем е на е21, при е28 предното окачване е почти еднакво с това на е34 и нещата са почти плъг енд плей ;) задните амортисьори и пружини - също :!: м30 е железен мотор и издържа всякакви издевателства ;)
ако ти е мерак - метай се у филма :mhihi:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 16 Май 2009, 23:26

Какви мостове да сменям бе баси :| ? Нали има и 530 е28-ца не е ли тоз същия матор? Аз се надявах да сложа лапите от б20 на б30-то и да монтирам мотора към купето. Кутията ми се искаше да е нещо подобно, ама айде верно ако някой има опит в такава конверсия да драсне нещо :confused:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

Бургаското явление
Аватар
Мнения: 1649
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: Бургас/София

Мнение от Illusion » 17 Май 2009, 12:00

Този мотор в е28-цата - ок, но в е30-ката няма смисъл, според мен. Като имаш в предвид колко е по-тежък... евентуално, ако беше 3.5 по си е вариант, но...
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара

ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Мнение от Louis » 17 Май 2009, 17:03

drft написа:Какви мостове да сменям бе баси :| ? Нали има и 530 е28-ца не е ли тоз същия матор? Аз се надявах да сложа лапите от б20 на б30-то и да монтирам мотора към купето. Кутията ми се искаше да е нещо подобно, ама айде верно ако някой има опит в такава конверсия да драсне нещо :confused:

лапите от м20ката няма как да станат ;)
скоростната кутия ако не ме лъже паметта също няма да стане от м20.. или от м10 или м30скова
за моста мисля че няма да има ядове .. но за по сигурно сложи някоя и друга планка за подсилка :)

П.П. и е28 530 няма ;) има 525 м30б25 и м20б27(ета-та) 528 м30б28 535 м30б34 и нагоре се знаe :) - s38 :twisted:
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 18 Май 2009, 7:34

Значи мераците ми са евентуално м30 мотора, м30 кутията, м 30 дифа, да резна на купето на е28, щото е30 ми е като че ли малко мъничка, неудобничка нещо, да кажем някой път с е30-ката на ляв завой като тръгна да врътна волана надясно ми посинява левия лакът та се надявам с е 28 да го няма тоз момент. Е34,ката пък голям кораб, и тъй като гледам е 28 най- ми пасва по габарит :mhihi:. Офертата за покупка на колите ми важи да края на седмицата ще видим какво ще "решат боговегте :mhihi: " Та по горната схема - всичките тези м30 неща в купето на е 28 споделете опит, ако има. М-30 частите са от е 32 8)
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 18 Май 2009, 8:02

Отливката на блоковете на м30 за е23/е28 и е32/е34 е различна и оттам идва разликата в лапите. Или ще трябва да си правиш лапи или ще местиш моста както каза Тед.
Но седнеш ли веднъж в тази кола, наистина ще забравиш за всички останали.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 18 Май 2009, 15:17

Маторя разбрах, ами кутии, диф......... :roll:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 19 Май 2009, 9:37

drft написа:Маторя разбрах, ами кутии, диф......... :roll:


При тех е въпрос на стойки, капаци и кардани за да станат. След като туриш матора, ше видиш къде и как идват скоростите и каква стойка ще стане за тех. Диф-а ще намериш капак с който да стане на твойто на е28 и накрая когато те са на место търсиш кардан който да стане работата.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 19 Май 2009, 20:57

трябва да си вземеш лапи от е28 с двигател м30 няма задължително

ако е28-цата 520 е с гетраг 240/242

а от е32-ката кутията е 260/265 планката за скоростите става от 240/242 кутията от двайската
съответно и кардана от 520-ката късото парче трябва да стане с опъване на висящия лагер ма може и да замине бързо не знам още не съм пробвал ма не шречи да пробваш
задното парче е едино и също като дължина на всички
разликата доколкото знам в карданите е тяхната дебелина(диаметър)

520-ката отзад трябва да е на барабани а отпред с обикновени дискове не винтилирани хубаво е да се сменят
а относта дифиринциала
не мога да говора щото не знам
би трябвало да е средно прасе с малките полуоски
ма ако числото е близко до на м30б30-то ко ти дреми на шапката

а и да знаеш хидравличната помпа от м20-ката става на м30-ката
ма не питай как :D :D :D

П.П
Зареди се с много нерви :D
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 20 Май 2009, 7:37

:D Благодарско за инфото :!:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Re: Е28Б30

Мнение от AcOrP » 23 Май 2009, 15:16

drft написа:Имам възможност да си закупя е28 с 2000 куб. мотор и с редовни документи. Колата е карана и оставена така преди 3-4 години не е много изгнила няма го само страничното стъкло на шоф. врата. Комплете с Е 28-цата се продава и Е 32 с 3000 куб мотор и с ръчна кутия. Интересува ме при конверсия на Б30 то в Е28-цата какви пръчки мога да изям . Ако някой има опит моля да го сподели, например захващането на мотора към петицовото купе с какви лапи става най-лесно, кутияга ще стане ли с някакви оригинални тампони, дифа от 7-мака мое ли да се пейстне на 5-тицата, с какви кардани... те тея неща ме интересуват . Мисля с колата да си играя -яко да я възстановя в оригинал на 100 % и да я ръчкам после :D Иначе е на оригинална боя - едно такова светло синьо много свежо стои...
Другото което се чудя е дали да не го бодна тоз матор в Е30 направо. С частите как стои въпроса със тия Е 28 ми има ли ги нема ли ги. По мотора на Б30-ката частите намиргат ли се какво е що е. А бе всичко мя интересува. Не знам какво се случва с мене, ама таман съм на финала с Е-30-ката и ме истрещя сега тоз мерак май ще се радва някой на насъскана Е 30. А! И за вървежа на м30 б30 какво ще кажете върви ли арно, държи ли на гонка примерно карантията и корава ли е да кажем на 50-100 коня шот нитро ще се предаде ли това са нещата които ме интересуват. Ще почерпя дет се вика някой ако се отзове с инфо по тея въпроси :D

нещо друго интересно по е32-ката има ли :))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 23 Май 2009, 22:05

Всичко е там. Само джанти неа :mhihi:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 02 Юни 2009, 16:38

Последна промяна drft на 04 Юни 2009, 22:55, променена общо 5 пъти
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 02 Юни 2009, 16:45

къде е въпросната кола?
Изображение

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook