Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
Re: Нов във форума
колега, имам чувството, че отдавна замисляш да си купиш е21 и да му сложиш вагов мотор и питанките ти относно двигателите на БМВ бяха само за прикритие
търсиш максимално опростен мотор, здрав, винтилиран, лек, какво не ти хареса например в М42??? мощтноста и ниския разход на гориво ли? или кованата карантия? или това, че носи на турбо?
това е някакъв извратен тунинг

търсиш максимално опростен мотор, здрав, винтилиран, лек, какво не ти хареса например в М42??? мощтноста и ниския разход на гориво ли? или кованата карантия? или това, че носи на турбо?
това е някакъв извратен тунинг

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Лагерите са за смяна (за всеки случай) т.е. ше го бъде мотора. Ше го доотваря да го измия и ревизирам, за да е сигурна работата.
М42 има хубави бутала и сносна глава, и оттам тръгваш:
биели
маслени пръскалки
о-рингове или сносна гарнитура (трудна работа)
турбо колектор
турбо и евентуално гейт
блоу-офф или БОВ, ако останеш на дебитомер
електроника
дюзи
кулер и пътища
охлаждане масло
и т.н.
Не се избива при положение, че вече го има готово.
М42 има хубави бутала и сносна глава, и оттам тръгваш:
биели
маслени пръскалки
о-рингове или сносна гарнитура (трудна работа)
турбо колектор
турбо и евентуално гейт
блоу-офф или БОВ, ако останеш на дебитомер
електроника
дюзи
кулер и пътища
охлаждане масло
и т.н.
Не се избива при положение, че вече го има готово.
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Нов във форума
andrein написа:Лагерите са за смяна (за всеки случай) т.е. ше го бъде мотора. Ше го доотваря да го измия и ревизирам, за да е сигурна работата.
М42 има хубави бутала и сносна глава, и оттам тръгваш:
биели
маслени пръскалки
о-рингове или сносна гарнитура (трудна работа)
турбо колектор
турбо и евентуално гейт
блоу-офф или БОВ, ако останеш на дебитомер
електроника
дюзи
кулер и пътища
охлаждане масло
и т.н.
Не се избива при положение, че вече го има готово.
имам 90% от неща + турбо аиде напролет ще ги мернем да видим кое е по добре правеняка или готовото

bedrock city racing
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Нов във форума
от доста време чета форума и попадам на какви ли не теми, ама тази определено ме праща в трета глуха
ще следя темата с интерес

- nappyboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e21 316 м20б25
Re: Нов във форума
Ще се получи нещо... как да се изразя без да обидя никой
.... доста извратено бих казал
но все пак успех и чакаме развитие със снимки 



- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
След двигателя трее да се мисли за скорости.
Варианти са два
ZF от 325 дизел, която много или малко си е М-кова кутия, но требе преходен фланец...доста точен плюс напасване на стартера...пак бая точност требе и резане на камбаната шото стартера е от другата страна...съединителя също ше некъв комби - маховик и притискате ВАГ и диск от БМВ...таа-тааааааааааа
Куатро кутия с изваден преден диф и заварен торсен, което решава секви проблеми с връзка кутия-двигател и стартер, но и довежда нови:
- нови кардани
- нов лостов механизъм
- преработка на лапите на скоростите
Явор от Унифлекс естествено...ми е намерил С-кова кутия и маховици и т.н.
Днес махнах мокета да вида колко е изгнила, па изгнила е на пода около 4 те тапи...3 едната е здрава...в багажника около единия калник...праговете и веждите ...абе Флинстоун стайл.
Варианти са два
ZF от 325 дизел, която много или малко си е М-кова кутия, но требе преходен фланец...доста точен плюс напасване на стартера...пак бая точност требе и резане на камбаната шото стартера е от другата страна...съединителя също ше некъв комби - маховик и притискате ВАГ и диск от БМВ...таа-тааааааааааа
Куатро кутия с изваден преден диф и заварен торсен, което решава секви проблеми с връзка кутия-двигател и стартер, но и довежда нови:
- нови кардани
- нов лостов механизъм
- преработка на лапите на скоростите
Явор от Унифлекс естествено...ми е намерил С-кова кутия и маховици и т.н.
Днес махнах мокета да вида колко е изгнила, па изгнила е на пода около 4 те тапи...3 едната е здрава...в багажника около единия калник...праговете и веждите ...абе Флинстоун стайл.
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Мислих и как да разпределя проекта във времето........
1-ви етап (суап)
двигател,скорости, кардани, радиатор - механична част
инсталация и подкарване на първо време с атмосферен колектор
2000 бимберици само тука си улитат безпроблемно
2-етап (заден мост)
мост към Е30 диф, диф с шпер, полуоски, дискови спирачки (от Голф естествено), екцентрични тампони уретанови (тука вече ше има части от БМВ) и евентуално койловери (трее а преслушам Митко 3000)
1000 бимберика минимум
3-ти етап (турбо)
дюзи поне 440цц,кулер, силикон, турбо за около 300кс, колектор чугун, ремап
айде още 2000лв
4-ти скоростен етап (хидравлична рейка)
Тука едно 300 кинта излитат
5-ти и най-неясен (кърпене)
Само ламарините са 600 от Немечко плюс кеч поне
1200лв.
6-ти (боя)
Бояджията ми е длъжник...ше го пребия, ма пак трее да му дам едни 1200лв.
7-ми (секви други)
1000лв
...и кво стана 8-9 хиляди...мдаа
1-ви етап (суап)
двигател,скорости, кардани, радиатор - механична част
инсталация и подкарване на първо време с атмосферен колектор
2000 бимберици само тука си улитат безпроблемно
2-етап (заден мост)
мост към Е30 диф, диф с шпер, полуоски, дискови спирачки (от Голф естествено), екцентрични тампони уретанови (тука вече ше има части от БМВ) и евентуално койловери (трее а преслушам Митко 3000)
1000 бимберика минимум
3-ти етап (турбо)
дюзи поне 440цц,кулер, силикон, турбо за около 300кс, колектор чугун, ремап
айде още 2000лв
4-ти скоростен етап (хидравлична рейка)
Тука едно 300 кинта излитат
5-ти и най-неясен (кърпене)
Само ламарините са 600 от Немечко плюс кеч поне
1200лв.
6-ти (боя)
Бояджията ми е длъжник...ше го пребия, ма пак трее да му дам едни 1200лв.
7-ми (секви други)
1000лв
...и кво стана 8-9 хиляди...мдаа

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Нов във форума
интересно как Том не е видял темата досега
и качи някое фото да видим ръждялника

и качи някое фото да видим ръждялника
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: Нов във форума
Момче , сам си го набабанваш
вагова кутия с заварка не е схема нито тампоните ще ти доидат нито камбаната нито кардана нищоо и закво ????? моста на е21 си е ок просто е по лесно да го преправиш за голямо прасе от колкото да го напасваш целия и с барабани да е става много лесно на диск и то какъвто си искаш примерно от г60 предин ваг ....

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Не си ме разбрал нашия....искам само диф от Е30...моста си остава.
Бате Емо Килър ГТИ-я напраи мноо готина схема на задния мост на неговия Голф...за реглаж на камбъра и сходимоста...живот и здраве ше я ползвам.
Спирачки бех споменал вече, че ше са от Голф...но искам заден апарат...че има ръчна изведена.
Ммм...камбаната нема тенденция да не доде...нали за тва куплирам 1.8Т АЕБ с ВАГ-ова кутия...сичко идва стартери, съеденители секво....
Тампоните на кутията не идват...ама ако си гледал по принцип как са закрепени към купето серийно заеби
......не казвай на никой, че там е усилено.
Заварка или муфа на торсена...на видим никав проблем. Бех намерил из нета даже готов кит. Разни субита се карат така на дрифт...невервам 'великата' С-кова кутия да се предаде от нещастния 1,8Т.
Па и ако не стане винаги моа да утрепам Явор....само да не ме чуе
Бате Емо Килър ГТИ-я напраи мноо готина схема на задния мост на неговия Голф...за реглаж на камбъра и сходимоста...живот и здраве ше я ползвам.
Спирачки бех споменал вече, че ше са от Голф...но искам заден апарат...че има ръчна изведена.
Ммм...камбаната нема тенденция да не доде...нали за тва куплирам 1.8Т АЕБ с ВАГ-ова кутия...сичко идва стартери, съеденители секво....
Тампоните на кутията не идват...ама ако си гледал по принцип как са закрепени към купето серийно заеби
......не казвай на никой, че там е усилено.
Заварка или муфа на торсена...на видим никав проблем. Бех намерил из нета даже готов кит. Разни субита се карат така на дрифт...невервам 'великата' С-кова кутия да се предаде от нещастния 1,8Т.
Па и ако не стане винаги моа да утрепам Явор....само да не ме чуе

Re: Нов във форума
утре други ден ми звънни за мост с 30сков диф
щи редя далаверата 


Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Нов във форума
абе тая тема май отдавна е за проекти то от е21 май само ламарините останаха
Ще следя с интерес кво ше стане с тоя ВАГенщайн
Успех

Ще следя с интерес кво ше стане с тоя ВАГенщайн

Успех


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Нов във форума
K_Ilkov написа:абе тая тема май отдавна е за проекти то от е21 май само ламарините останаха![]()
Ще следя с интерес кво ше стане с тоя ВАГенщайн
Успех
Ми кво пък толкова да стане...
Не е първия, няма и да е последния ама ни е ВАГ, ни е БМВ

За мен тая интервенция е напълно безумна, при положение че със БМВ мотор може да постигне много повече, с много по-малко пари и нерви, ама щом му се занимава на момчето... успех му желая

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани