отново в бокса
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- DMC
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: отново в бокса
Марто напълно съм съгласен. Освен това аз мисля, че и само с хубави карбуратори дори и без вал и т.н. може да се постигне повишаване на мощността. В най-лошия случай поне по-добро пълнене, а от там по-добър въртящ момент при по-ниски обороти. А вярвам, че ако наистина madboy ти ги настрои всичко ще заспи и ще си доволен. Усилията за М30 за безсмислени ако нямаш цяла кола донор. Ще излезне някоя М30кова Е12ка за малко пари, само имай търпение
Между другото донорът ни е вече с 1 мигач по-малко. Някой я е чукнал отпред.

- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Саше я раздуй за тея дето знаеш
Жорка бате ходих миналата седмица и не я видях даже колата. Имаше 1 м. сняг в/у нея
Трябва да я махаме възможно най-бързо от там, ама вчера говорих с Петър и каза, че нещо не може да се свърже с тея. Чакам да ми се обади като направи връзката......Иначе дебна време да даде да я изгреба към нас
Жорка бате ходих миналата седмица и не я видях даже колата. Имаше 1 м. сняг в/у нея

Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
Re: отново в бокса
По-скоро да ти раздуе Жоро. Защото и той има определени мераци.
Единият го познавам телефонически от повече от 15 години. Иначе по-миналата година бяхме с Жоро при него. Той беше стигнал до него по някакъв свой канал. Въпросният човек имаше две коли - едно е12 и едно е3 или е9, вече не си спомням. Преди 15 години им искаше прекалено много пари и аз се отказах. Междувременно е3/е9 заминала "за много пари" към съсед или приятел на съсед - това не е важно. Останалата е12-ка била с М30В30 мотор. На място стана ясно, че е В25. Не знам дали собственикът не знаеше или се правеше, защото и преди 15 години ми излизаше със същите басни. Както и да е - имала е удар отпред, но е сменена цялата предница с нова оригинална ламарина. Собственикът е тръгнал да я кърпи и китосва и не я е довършил по семейни причини.
Ще има работа по нея, но е потенциално добър донор. Нещо намекваше за цена от порядъка на 1500 лева в този й несъбран вид.
С другия ме свърза човек от форума. Колегата беше любезен да издири собственика и да ми даде телефон за връзка. След като видях снимките, малко ми падна ентусиазма. Предадох телефона на Жоро, в случай, че той иска да води преговори със собственика. При последвал разговор на Жоро с него, стана ясно, че е 525, ама какво е купето - не знам. На колегата от форума беше намекнал сума от малко над 1000 лева, но за изминалите две години, може и да намали значително, защото вижда, че никой не проявява интерес.
Единият го познавам телефонически от повече от 15 години. Иначе по-миналата година бяхме с Жоро при него. Той беше стигнал до него по някакъв свой канал. Въпросният човек имаше две коли - едно е12 и едно е3 или е9, вече не си спомням. Преди 15 години им искаше прекалено много пари и аз се отказах. Междувременно е3/е9 заминала "за много пари" към съсед или приятел на съсед - това не е важно. Останалата е12-ка била с М30В30 мотор. На място стана ясно, че е В25. Не знам дали собственикът не знаеше или се правеше, защото и преди 15 години ми излизаше със същите басни. Както и да е - имала е удар отпред, но е сменена цялата предница с нова оригинална ламарина. Собственикът е тръгнал да я кърпи и китосва и не я е довършил по семейни причини.
Ще има работа по нея, но е потенциално добър донор. Нещо намекваше за цена от порядъка на 1500 лева в този й несъбран вид.
С другия ме свърза човек от форума. Колегата беше любезен да издири собственика и да ми даде телефон за връзка. След като видях снимките, малко ми падна ентусиазма. Предадох телефона на Жоро, в случай, че той иска да води преговори със собственика. При последвал разговор на Жоро с него, стана ясно, че е 525, ама какво е купето - не знам. На колегата от форума беше намекнал сума от малко над 1000 лева, но за изминалите две години, може и да намали значително, защото вижда, че никой не проявява интерес.
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
За първата знам от Жоро, за втората не се сещам да сме коментирали. И аз съм влезнал в следите на една. Дедото е първи собственик на колата, 525 81г. автомат, салон и табло като нови. Купето без забележки, на жълти номера, и цена около 3000 лв. По мотора нямше какпка масло, запали от втория оборот на маховика а си личеше, че поне от няколко месеца не е слизал при нея
Колата е невероятна ама ми е малко висока за бюджета дето бих отделил

Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- DMC
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: отново в бокса
Марто, другата 525ца е тази видинската. Знаеш я. Държа ви в течение със Сашо за всяка 12ка, за която разбера.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: отново в бокса
moksika написа:За първата знам от Жоро, за втората не се сещам да сме коментирали. И аз съм влезнал в следите на една. Дедото е първи собственик на колата, 525 81г. автомат, салон и табло като нови. Купето без забележки, на жълти номера, и цена около 3000 лв. По мотора нямше какпка масло, запали от втория оборот на маховика а си личеше, че поне от няколко месеца не е слизал при неяКолата е невероятна ама ми е малко висока за бюджета дето бих отделил
Къде е тази акулка?
Ако вярно е толкова хубава и цената падне малко да я правиме от клуба


- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Е Жоре по обяснението на Сашо не можах да стопля
Баварчо, колата се намира в старата част на О.Купел прибрана в един подземен паркинг. Жалко, че съм му затрил телефона на стареца ама не е проблем да се отиде до там и да разпитаме комшиите и ще направим пак връзката 


Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
Re: отново в бокса
moksika написа:Купето без забележки, на жълти номера, и цена около 3000 лв. По мотора нямше какпка масло, запали от втория оборот на маховика а си личеше, че поне от няколко месеца не е слизал при нея.
Аз лично съм много изненадан, че е запалила толкова бързо - нали е с карбуратор (от любимите на Марто

- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Малко да си дигна темата
Понеже в петък нещо се прибрах по рано, и така яко ми се проработи
Та се хванах с поредната глупост която ми се въртеше в главата. Преди доста време си бях купил задни пружини( има няма преди 5г.
) викам време беше да ги сложа. Е да де ама понеже са радикално ниски нямаше как да не се заиграя и с предните......там филма докато му хвана цаката беше-цялата събота с преден ляв, и за 10 мин в неделя преден десен
Са предните яко ги окастрих с флекса и пак ми идва височка, ама не смея повече да ги намалявам, че съм на границата на възможностите им. Ще се разтърся по-натам за други. Идеята която ми е в главата и представата която имам как да изглежда ръждела, са на една идея разстояние от това което съм постигнал до момента. Все пак това е само stage 1
. За жалост ми падна батерията и не можах да документирам целия процес, само няколко снимки......
П.с. с тея новите пружини от зад, които са ама доста по твърди е нема такава лагерница
отиде ми на кино комфорта


джипката преди

и сега

П.с.2 колко я обичам тая иконка


Понеже в петък нещо се прибрах по рано, и така яко ми се проработи




П.с. с тея новите пружини от зад, които са ама доста по твърди е нема такава лагерница



джипката преди

и сега

П.с.2 колко я обичам тая иконка


Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Айде поредния донор в двора 





Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: отново в бокса
мчи тя не изглежда зле бе ...
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Top Zustand
Ще приложа детайлни снимки на убийството И
....... много е гнила, иначе е добра база. 125000 РЕАЛНИ км. всичко е подържано с ОРИГИНАЛНИ части( това според бабката). Ама единствената здрава тенекия е тавана, и това го твърдя щото не съм погледнал още какво става под тапицерията
Иначе ако на някой му се занимава и има излишни хиляди левове ще стане хубава кола. Нищо не е по българявано, от '90 г. е в България само в едни собственици преди мене. Така или иначе съдбата и е ясна, освен ако някой не излети да я спаси, както аз направих на 26.12.2011г. Беше се запътила към Надин( на Коледа стават чудеса).......



Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: отново в бокса
m20b20 carb?
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани