Проблем ръчна спирачка
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем ръчна спирачка
Задържа ми ръчната при пуснато положение. Дърпал съм ръчна 1 или 2 пъти за по 10 секунди само да вида дали хваща а и не е толкова студено да замръзне
задържа само едното колело мирише яко и джантатъ пари
как да му бая
удря лягам пред блока да чопла
кво да чопла как да го чопла
П.С имали е28 без конденз в багажното
и ако да как се е справила с тая напаст !
задържа само едното колело мирише яко и джантатъ пари

как да му бая
удря лягам пред блока да чопла
кво да чопла как да го чопла

П.С имали е28 без конденз в багажното
и ако да как се е справила с тая напаст !
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


Бате за ръчната, първо натегни малко това жило, към блокиращото колело, защото ако се е разхлабило няма да освобождава. Ако не стане сваляш барабана, дърпаш и гледаш защо блокира. Или нещо се е разкачило или някоя пружина е заминала или некоя накладка и трябва да регулираш самото жило. Карай по тоя ред. Най добре ако си разглабял и друг път барабани, свали ги, изчисти ги, пилни малко ръбовете на накладките (не забравяй да ги смажеш
) и ако трябва самите барабани, щото и на тех им излиза ръб и накрая монтираш всичко като ново. И регулираш жилото.



Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Междо другото така стана свалих си една черга изринах си чисто място дигнах колата на крик и гледах диска като голем камък
апарата е блокирал блъсках чуках дърпах
нищо не стана и ей ма на качих са в нас на топло ша чакам да са стопли и ще одим на майстор
П.С маа фака с 4 диска съм
и абс-а е избегал

апарата е блокирал блъсках чуках дърпах


П.С маа фака с 4 диска съм

"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- Archi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Дънди, Шотландия
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: фадрома в народното събрание
Сори за офа, Тано, да попитам датчиците на абс а имат ли връзка със педала, щото ако искам да спра рязко педала е твърд и му трябва време докато потъне и стане ефективен, или проблема е в самия абс?
- Archi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Дънди, Шотландия
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: фадрома в народното събрание
Мерси, Денко явно ще сменям помпата(аз си земах тука една на старо), ама първо ще обезвъздуша. Дано да е по-малкото зло
П.С. Иначе като натискам плавно колата спира повече от добре, кофти е че ако се наложи да спра рязко и... може и да стане някоя беля.
Поздрави

П.С. Иначе като натискам плавно колата спира повече от добре, кофти е че ако се наложи да спра рязко и... може и да стане някоя беля.
Поздрави
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Archi, за мен проблема ти е във сервото
дори при твърд педал колата спира ли? т.е. ако натиснеш по-силно ?

- e 28 performance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: burgas
Turbo_Ted написа:Archi, за мен проблема ти е във сервотодори при твърд педал колата спира ли? т.е. ако натиснеш по-силно ?
той би трябвало да е с хидро усилвател ако е 528 и проблема наи вероятно е в сферата

- Archi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Дънди, Шотландия
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: фадрома в народното събрание
При рязко натискане педала е твърд и някъде след 2 -3 секунди омеква и спира, че чак през предното стъкло ще ме изкара. Ама през тия 2 - 3 секунди все едно съм със москвича
, грам спирачка няма. Иначе като го натискам плавно си е мек и колата спира 6.
Сори за тъпия въпрос ама спирачките и хидравликата не са ли на едно. Да не е нещо в хидравликата проблема?
Благодаря за отговорите!

Сори за тъпия въпрос ама спирачките и хидравликата не са ли на едно. Да не е нещо в хидравликата проблема?
Благодаря за отговорите!
- Archi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Дънди, Шотландия
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: фадрома в народното събрание
e 28 performance, сори за тъпия въпрос, ама къде е тоя хидроусилвател и честно казано предпочитам дори и с риск да оплескам повече работата сам да си я оправя, щото тука при мене всичките са едни майстори и като им я закарам я гледат се едно е космичеси кораб 

- e 28 performance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: burgas
значи ако е с хидро усилвател трябва да имаш една сфера на левия подкалник до бомбето(от шофйорската страна)от горе се вижда два датчика и влизат едни маркучи а отдолу е сферата (ако не си с серво но ме съмнява 

- Archi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Дънди, Шотландия
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: фадрома в народното събрание
Денко, бате днеска разглобих мойте носачи с дисковете да им сменя жилата за ръчната, тъй че като оправиш апарата и все още има проблем, ще ти разкажа за тая к.ротресина
.
А за апаратите - навънка вече е 150 градуса, тъй, че можеш да раздвижиш заялия апарат. С дебела отверка разтваряш малко челюстите, развиваш шестограмите (номер 7) дет са в гумичките и сваляш челюстите и накладките. С номер 17 сваляш и стойката дето е буталцето. Първо вадиш шестограмите и ако трябва ги шкурваш леко, ако нямаш тапи и са ръждясали. Малко гресчица или масълце и ги връщаш. Сега буталцето, значи първо гледаш гумата, дето е уплътнение там, ако е скъсано нещо, не е добре, хубаво ще е да намериш здраво. Самото буталце, спрейче против ръжда, пръскаш го обилно, с някакви помощни средства (отверки, чукове и прочие дълги и яки неща) го прибираш и вадиш да го раздвижиш. Ако требва пак малко ще шкурнеш и смажеш. Монтираш по обратния начин, като проверяваш гумичките на 6-грамите дали са здрави и дали не са износени, че иначе се лангъркат челюстите и тропат малко. ИИИИИииииии много важно, гледаш да не затриеш ламаринката дето е на челюста и я държи нея и накладките, че иначе има да тропат, като мойте




А за апаратите - навънка вече е 150 градуса, тъй, че можеш да раздвижиш заялия апарат. С дебела отверка разтваряш малко челюстите, развиваш шестограмите (номер 7) дет са в гумичките и сваляш челюстите и накладките. С номер 17 сваляш и стойката дето е буталцето. Първо вадиш шестограмите и ако трябва ги шкурваш леко, ако нямаш тапи и са ръждясали. Малко гресчица или масълце и ги връщаш. Сега буталцето, значи първо гледаш гумата, дето е уплътнение там, ако е скъсано нещо, не е добре, хубаво ще е да намериш здраво. Самото буталце, спрейче против ръжда, пръскаш го обилно, с някакви помощни средства (отверки, чукове и прочие дълги и яки неща) го прибираш и вадиш да го раздвижиш. Ако требва пак малко ще шкурнеш и смажеш. Монтираш по обратния начин, като проверяваш гумичките на 6-грамите дали са здрави и дали не са износени, че иначе се лангъркат челюстите и тропат малко. ИИИИИииииии много важно, гледаш да не затриеш ламаринката дето е на челюста и я държи нея и накладките, че иначе има да тропат, като мойте






Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани