Ново Е24

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 02 Дек 2007, 20:11

JohnnyBlack написа:Ама свали ли го ICV-то като го пръскаше или както си беше на място го фъшна? :mhihi:



стига си ме ебавал де не съм толко гламав, естествено че го извадих,но както си и знаех не беше там проблема,беше си чисто нямаше обичаниите пумии които съм виждал по нета на свалени ICV ,на външен вид изглеждаше като нов и явно е сменян, бая неща като гледам са му сменили предипните собственици.
Казаха ми да сложа Редекс Injection Cleaner, на други места ми казаха да не слагам защото не била електрона инжекцията и този редекс е на маслена основа и няма да е добре за двг. Какво да направя?
Четох в нета че Rough Idle Running може и да е от горивния филтър маи и негоще трябва да сменя..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 02 Дек 2007, 20:17

magareto_yori написа:честито за невероятната машина.остай тея синтетики за тоя матор.лятото се кара с 20 на 50 вискозитет,зимата 10-40 и си 6.кастрол гтх е ок.естествено ако не си състезател като Weistd ;) купи си един мануал и виж там кво са написали хората ;) това за празния ход не бих го 4истил с вд40,щото това ще помогне временно и после като се зацапа пак ще е по зле отколкото сега.земи си спреи за по4истване на ел 4асти ;) той е те4ен докато пръскаш,а после се изпарява ;)също така оборотите могат да играят от много други неща.прегледай вси4ки вакуумни марку4лета,няма да е зле да си по4истиш и онуй дет ти мери колко въздух влиза,там до въздушния филтър(AFM или MAF).само да ти кажа,ако не си механик по душа НЕ пипай там,само можеш да напръскаш/почистиш клапата с горепосочения спрей щото някой път като е студено тя задържа и пак проблеми с оборотите ;) абе въобще ако си наистина мераклия купуваш си един мануал и го препрочиташ 3 пъти за една нощ,после издирваш де що има форуми за 633/635 и четеш и четеш...и ако това не е достатъчно издирваш де що има хора с твоя мотор из нашия форум и им пръскаш главата от ЛС-та :mhihi: и така.аз така правя 8) Успех и милиони безаварийни км със "старата,но желязна машина на баварската автомобилна индустрия" :)


Иначе хубаво го пръснах с ВД40 ама по форуми навсякъде пише с Carb.Cleaner.

"Usually Idle Problems can be attributed to the Idle Control Valve, Carbon
Buildup on Inlet Valves, Incorrect Spark Plug or too narrow gap, Valves
set too tight, Worn Distributor Cap or Rotor, or intake air leaк"

Всички маркучета в колата са нови , всички е сменил предишния собственик. Не е от там ами МАФа може да е

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 02 Дек 2007, 23:52

Свещите? От опит съм научил че най обичат NGK. Но може това да зависи и от климата.

Магарчо, аз мойто АйСиВи го пръсках с ВД преди 2 години и до последно на свободен ход беше 100%.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 03 Дек 2007, 6:17

бате и аз мойто го пръсках с вд40,но според мен не е правилно,защото то остава по 4астите и по него се полепват прахоляци ;) другото е че като чистиш мотор4ето те4ност влиза и вътре където е капсулованата 4аст и където има 4асти които трябва да правят добър контакт,а вд40 е вси4ко друго но не и контактен спрей ;) та затова писах 4е тая работа се праи с другия спрей и така.
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 03 Дек 2007, 6:45

Колата изглежда супер, честита да ти е! Накладките мога да ти кажа как да си ги смениш лесна работа е, аз съм си сменял и предните и задните. Аз моята зимно време я карам с 10-40 а лятото с 20-50 кастрол гтх, свещите са НГК и вече повече от година никакви проблеми не съм имал. не е лошо да си смениш и маслото на диференциала и скоростите, погледни си също така ремъците. и не се притеснявай за пътя, с мойта минах 5000 мили за 1 седмица и никакъв проблем не ми направи, но преди това се бях убедил че механиката и е на 100% де. честито пак, и ако имаш някакви въпроси питай, твойта е набор с мойта така че ще мога да помогна ;)
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 03 Дек 2007, 9:52

Е, то се пръска ВД, не се къпе в него :P

Както и да е, дано всичко е ок. Колата е чист секс с тези джанти. 8)

П.П. Адаш, мойта само на 20-50 я карах . . познай защо :mhihi: . . . дееба и тоя тропически климат.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 03 Дек 2007, 10:01

мойта а съм я оставил с 20-50 и сети се кво ше стане зимата като стане -25 отвънка :mhihi: и за джантите ти ме подсети да, пич забрави ги тия гуми и джанти просто и мойта беше с такива и ги махнах и сложих 16-ки...тия гуми от праисторията първо нямат намиране, второ ако намериш са адски скъпи, трето зимата няма каране с тях ;)
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 03 Дек 2007, 14:02

LeX написа:мойта а съм я оставил с 20-50 и сети се кво ше стане зимата като стане -25 отвънка :mhihi: и за джантите ти ме подсети да, пич забрави ги тия гуми и джанти просто и мойта беше с такива и ги махнах и сложих 16-ки...тия гуми от праисторията първо нямат намиране, второ ако намериш са адски скъпи, трето зимата няма каране с тях ;)


А пък мойта лятото с 10-40 е все едно да я карам на зехтин :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 11 Фев 2008, 21:05

denko написа:Коня 211 казвам аз :mhihi:


218 e e M30B35 в Е34 и Е32 е 211 заради разликата в смукателните колектори и инженкциона иначе в Е28 и Е24 е 218 понита

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook