м50 в е28

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

м50 в е28

Мнение от Tano » 29 Дек 2007, 21:32

Моля всеки правил или имащ достоверна информация за този творчески процес да я сподели. Най вече хората извън София, щото тука местните специалисти :mhihi: :mhihi: :mhihi: от 2-ри почвам да ги обикалям и да им виса по вратовете.
Интересува ме със скоростите от м20 как седи въпроса, тоците някви характерни промени и други специфични особености. От е36 или е34, каква е разликата между двата и т.н.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: м50 в е28

Мнение от stambo_81dg » 29 Дек 2007, 23:09

Tano написа:Моля всеки правил или имащ достоверна информация за този творчески процес да я сподели. Най вече хората извън София, щото тука местните специалисти :mhihi: :mhihi: :mhihi: от 2-ри почвам да ги обикалям и да им виса по вратовете.
Интересува ме със скоростите от м20 как седи въпроса, тоците някви характерни промени и други специфични особености. От е36 или е34, каква е разликата между двата и т.н.


по добре си сложи м30
хем по ефтино хем става 1към 1 горе долу
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 29 Дек 2007, 23:40

невъзможните неща са за другите :winky: мисля че и скоростите трябва да смениш :help: и сичките му шукарийки покрай матора... бордови комп, дебитомер и т.н....
другия вариант е м30 мотор... ненапразно американците му викат "големия шестак" но единственото предимство е че м30 се монтира на е28 заводски и няма да имаш големи затрудения с инсталацията ;) и стои другия въпрос... ще слагаш ли газ на матора :roll: ако ще слагаш м30 е по-удачния вариант, щото е с метален колектор, за разлика от м50 8) който е с пластмасови, но при него 2.5л е 192кс :twisted: но се допитай до някой професор :winky: че после ще ми се карат :mhihi: :mhihi: :mhihi: въпреки че сега се сещам че на събора имаше едно е30 с м50б25 мисля че беше двигател... тъмно зелена с два ауспуха на ремус отзад... някъде из снимките можеш и да я видиш - слага се на е30 - по пътя на логиката трябва да се събере и в е28 ;)
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 30 Дек 2007, 1:19

Не изкарвам достатъчно за М30 а газ ползвам само за запалки.

Тед за дебитомер и т.н. е ясно бате, те върват с новия мотор. ЕКУ, дебитомер, делко, цялата инсталация. За скоростите, м20-овите стават, но имаше няква врътка, че трябва да се извърти камбаната, за да пасне на блока. Но това май само за е36, от е34 пасвали перфектно. Това е информация, чул недочул. Затова искам тия дет са правили тази операция да споделят.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 30 Дек 2007, 2:26

Защо всеки иска тоя динамичен мотор м50 в коша си ?
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 30 Дек 2007, 4:10

denko написа:Защо всеки иска тоя динамичен мотор м50 в коша си ?


Защо не? Мотора е много добър, особено за кола която се кара всеки ден.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 30 Дек 2007, 8:51

Tano написа:Не изкарвам достатъчно за М30
.

м30 ако е около б30 ще върви повече и ще гори горе долу колкото м50б20 :idea:
моита с преебана ламбда ми гори извънградско 9-10
и съм много доволен от този мотор
когато и подам газ винаги успешно ми вдига адреналина :mhihi:
за мене мноого върви б30 които ми е в колата някои казват че бил тромав :nono:
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 30 Дек 2007, 20:44

Tano написа:Не изкарвам достатъчно за М30 а газ ползвам само за запалки.

Тед за дебитомер и т.н. е ясно бате, те върват с новия мотор. ЕКУ, дебитомер, делко, цялата инсталация. За скоростите, м20-овите стават, но имаше няква врътка, че трябва да се извърти камбаната, за да пасне на блока. Но това май само за е36, от е34 пасвали перфектно. Това е информация, чул недочул. Затова искам тия дет са правили тази операция да споделят.

пожелавам ти успех бате ;) ще те моля да ме държиш в течение, щото и аз замислям неква трансплантация :mhihi: може и на ЛС
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 30 Дек 2007, 23:56

Абе аз ли съм консервативен не знам
що не си купите е36 :mhihi:
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 31 Дек 2007, 1:33

denko написа:Абе аз ли съм консервативен не знам
що не си купите е36 :mhihi:


Бате, белив ми, и аз тачим само старо железо ОБАЧЕ:
за да си направа м20-ката ще ми отидат около 800 лева (късмет, че имам блок с бутала, иначе още 300-400 за бутала), за толко ще си намера м50. Сега, отделно съм с дебитомер от мотроник, а колата ми е л-джетроник, побългарявана от неизвестен майстор. И за дебитомер още 100 горе долу. И понеже искам да мога да си права диагностика на колата а не да фърлям боб всеки път като стане нещо, още около 300 лева за да стане все пак мотроник. И така тва м20 ми излиза златно, до следващия път, като скъсам клапан или ремък. Решаваме проблема с липсата на малко мощност, решаваме липсата на диагностика и спастряме некой леф за бензин.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 31 Дек 2007, 2:00

А защо не онова е12 синкавото :D
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 31 Дек 2007, 10:20

Ръгай смело всичко става. Трябва да е с картер от Е34, ако ползваш скоростите от М20 ще седят усукани (наклонени) заради по големия ъгъл на М50 иначе са щрак щрак, и съответно ще се наложи да си изработваш превключватела и държача му. Може да има малко игра със сервото и колекторите ама то шъ съ види :mhihi:
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Мнение от M.Velichkov » 31 Дек 2007, 12:35

denko написа:А защо не онова е12 синкавото :D

онова синкавото е12 вече не се продава, скоро и аз започвам Старт от скрапа,ще ви държа в течение със снимков материал как върви(ако ви интересува next level 5++ SS :mhihi: ) ,успех на колегата Тано с задачата с която се е нагърбил :yes:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 08 Яну 2008, 22:40

Задачата приключи безславно, поради недостатъчно финансиране. Основен ремонт на м20-ката се прави сега. Наесен ще подменяме пак матори. Сега само задни носачи с дискови спирачки :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 25.01.2008

Мнение от Duke Nukem » 28 Яну 2008, 10:17

аз съм го слагал в е23 и единствения проблем беше ,че единия изпускателен колектор опря в моста , но с флекса и чугунен електрод нещата замязааа :roll:

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook