e23 проблем с тоците - решен :)

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: e38

e23 проблем с тоците - решен :)

Мнение от 100letov » 13 Фев 2007, 20:40

Колата е е23 732и с Бош Мотроник и проблема е, че няма искра, ама въобще. Свещите са ОК, бубината също я тествахме и тя си е ОК. До нея стига постоянен + от акомулатора и се контролира от минуса... та въпроса е откъде се подава минуса, и какво маже да причини тоя минус да го няма?
Предварително благодаря :!:
Последна промяна 100letov на 17 Фев 2007, 14:24, променена общо 1 път
Honda CBR 954RR
BMW e38 730d

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 14 Фев 2007, 2:22

Провери си датчика на Хол- на кол.вал отпред !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: e38

Мнение от 100letov » 14 Фев 2007, 17:05

Ще го проверя и него тая вечер, дано нещо да сработи, че вече почвам да се отчаивам.
Honda CBR 954RR
BMW e38 730d

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 14 Фев 2007, 18:01

Не е отпред ,а требе да са два и да са отзаде при маховика ако е стария мотроник ;)
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 14 Фев 2007, 18:06

madpetio написа:Не е отпред ,а требе да са два и да са отзаде при маховика ако е стария мотроник ;)


същия е ;)

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 14 Фев 2007, 18:07

мммм да от там иде искрата 8) питай ме що знам :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: e23 проблем с тоците

Мнение от TOM » 14 Фев 2007, 20:23

100letov написа:Колата е е23 732и с Бош Мотроник и проблема е, че няма искра, ама въобще. Свещите са ОК, бубината също я тествахме и тя си е ОК. До нея стига постоянен + от акомулатора и се контролира от минуса... та въпроса е откъде се подава минуса, и какво маже да причини тоя минус да го няма?
Предварително благодаря :!:
Най-напред направи обичайното в тези случаи, провери си всички бушони. Провери дали главното реле е изправно ( закрепено е вдясно на купето,горе-долу на линията на изпускателния колектор), почисти контактите му и малките клеми на плюсовата клема на акомулатора. След това идва ред на датчиците намиращи се на ск.кутия. Провери буксите им, напръскай ги с контактен спрей. Ако знаеш как провери съпротивленията им. Пипането на компютъра го остави за най-най-накрая :!: :!: :!: До голямата букса на самия мотроник има по-малка, най-вероятно с три кабела - черен, зелен и бял. За белия не съм сигурен дали беше бял или друг, не си спомням точно. Провери дали на черния или зеления има +, при подаден контакт на единия има задължително "+". Има и още провеки, но ако не си наясно как работи мотроника по-добре намери някой спец ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: e23 проблем с тоците

Мнение от sonny » 14 Фев 2007, 20:39

TOM написа:
100letov написа:Колата е е23 732и с Бош Мотроник и проблема е, че няма искра, ама въобще. Свещите са ОК, бубината също я тествахме и тя си е ОК. До нея стига постоянен + от акомулатора и се контролира от минуса... та въпроса е откъде се подава минуса, и какво маже да причини тоя минус да го няма?
Предварително благодаря :!:
Най-напред направи обичайното в тези случаи, провери си всички бушони. Провери дали главното реле е изправно ( закрепено е вдясно на купето,горе-долу на линията на изпускателния колектор), почисти контактите му и малките клеми на плюсовата клема на акомулатора. След това идва ред на датчиците намиращи се на ск.кутия. Провери буксите им, напръскай ги с контактен спрей. Ако знаеш как провери съпротивленията им. Пипането на компютъра го остави за най-най-накрая :!: :!: :!: До голямата букса на самия мотроник има по-малка, най-вероятно с три кабела - черен, зелен и бял. За белия не съм сигурен дали беше бял или друг, не си спомням точно. Провери дали на черния или зеления има +, при подаден контакт на единия има задължително "+". Има и още провеки, но ако не си наясно как работи мотроника по-добре намери някой спец ;)

Тез неща му ги писах снощи на ЛС, сега чакаме да видим дали ще запали хубавицата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: e38

Мнение от 100letov » 16 Фев 2007, 11:03

Бушоните са ОК. "Главното реле" не знам кое е, но над изпускателните колектори има 3 релета, като при контакт само най-външното цъка.
При ЕКУ-то има само 1 голяма букса. От нея не виждам да излизат други снопове. Откачих я и при контакт на 2 от клемичките излиза +.
Датчици и т.н. не съм чеквал, щото на тъмно и мокро след работа не става. Според мен проблема е от махнатите газова и аларма. Алармата е ебала запалването, а газовата дюзите и помпата.
Та въпроса ми е къде под таблото е най-вероятно да са преебали тия работи?
Отново благодаря за помощта :!:
Honda CBR 954RR
BMW e38 730d

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: e38

Мнение от 100letov » 17 Фев 2007, 14:22

Направо нямам думи. Проблема се оказа по-глобален от колкото си мислех :) Бях твърдо убеден, че еку-то е в жабката, а там е компютъра на АБС-а, та като отворих кората под която трябва да е еку-то намерих само голяма висяща букса... компа го нема...
Та утре сонни ще ми донесе компютър и дано да запали най-после :roll:
Honda CBR 954RR
BMW e38 730d

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 17 Фев 2007, 22:33

Е как си я карал тая кола до сега? или не си? :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 17 Фев 2007, 22:45

Верно сериозен е бил проблема :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 19 Фев 2007, 1:02

а мотора тука ли е? :mhihi:
ТДС - Турбо Див Селянин

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook