Климатроник - НОВ проблем?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Климатроник - НОВ проблем?
Студ колеги, яко студ в София в момента, прибирам се от... и :
пускам климатроника НО (проблема е че левия климатроник немам копчето за дигане на градуси та си седи на 16 градуса) десния го нагласям на 30 градуса и давам да духа топло , и от дясната стана на колата си духа ТОПЛО ОК ... ама гледам температурата на таблото (тва на водата .. и гледам стрелката не е на 12 4аса?!?!?! ( _ | _ )
а е в положение това (_ \ _) около 10 часа ?!
Нормално ЛИ Е ?! Спирам климатроника да духа топло газз и стрелката си застана на 12 часа (_ | _)
ПРОБЛЕМ ЛИ Е ?!?!?!
пускам климатроника НО (проблема е че левия климатроник немам копчето за дигане на градуси та си седи на 16 градуса) десния го нагласям на 30 градуса и давам да духа топло , и от дясната стана на колата си духа ТОПЛО ОК ... ама гледам температурата на таблото (тва на водата .. и гледам стрелката не е на 12 4аса?!?!?! ( _ | _ )
а е в положение това (_ \ _) около 10 часа ?!
Нормално ЛИ Е ?! Спирам климатроника да духа топло газз и стрелката си застана на 12 часа (_ | _)
ПРОБЛЕМ ЛИ Е ?!?!?!
Последна промяна El Diablo на 31 Окт 2007, 23:28, променена общо 1 път
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
`DaRkMaN написа:emok значи според теб когато пусна парното трябва да падне температурата извинявай но това звучи смешно за която и кола на света да говорим. колега имаш проблем с термостат-а. без значение от условията стрелката застане ли на средата не трябва да мърда от там ако ще турско да стане
Става въпрос за случайте преди да си достигне работната температура - като тръгна и си пусна парното почти веднага много бавно ми загрява колата и когато работи на място само с пуснато парно или не вдига стрелката или леко пада. След достигане на работна температура 12ч така казано вече не мърда въобще. Аз поне не мисля че имам проблеми с термостата.
А аз май не съм разбрал че на колегата му пада стрелката след като един път колата му загрее.
Доста кончета в един обор.


- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
`DaRkMaN написа:emok значи според теб когато пусна парното трябва да падне температурата извинявай но това звучи смешно за която и кола на света да говорим. колега имаш проблем с термостат-а. без значение от условията стрелката застане ли на средата не трябва да мърда от там ако ще турско да стане

дори и само на место да стой колата без да е мърдала сутринта и климата да е на мах колата като работи трябва да загрее за до 10 мин мах и стрелката да заспи на 12ч.

- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
При мен колата си рабти добре - загрява нормално, но от време на време ми пада стрелката на около 30% - проблем ли е според вас?
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Еми бях пуснал десния климатроник да духа на 30 градуса ... (а левия си седи на 16, че нямам копчето за ++)
и по едно време профилактично гледам стрелката на температурата мръднала на ляво? Някаде към 10 часа... оппп, викам, ебаси майката спрях го, и се оправи, стрелката заспа на 12 ч (А БЯХ пуснал парното т.е вентилатора на мАКС да духа ).
и по едно време профилактично гледам стрелката на температурата мръднала на ляво? Някаде към 10 часа... оппп, викам, ебаси майката спрях го, и се оправи, стрелката заспа на 12 ч (А БЯХ пуснал парното т.е вентилатора на мАКС да духа ).
- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
на моята стрелката веднъж стигнала 12 не мърда от там в никоя посока освен след повече от час престой изгасена на студа.
- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
Тук аз не съм съгласен с някои мнения.Зависи от въздушния поток който охлажда радиатора.Давам съвсем прост пример.Карам колата в града ,и тя си е загряла нормално(на 12 часа) -стрелката не мърда.Излизам на магистралата и настъпвам колата до 140(примерно)-въздушната струя,която охлажда радиатора става по силна,и съответно температурата пада.Много зависи и от това колко е студено или топло навън.
Това е от мен.
P.S. Защо някои от направените спортни коли си махат единия фар,когато излизат на пистата.За да влиза по голяма въздушна струя,която по добре да охлажда радиатора
Това е от мен.
P.S. Защо някои от направените спортни коли си махат единия фар,когато излизат на пистата.За да влиза по голяма въздушна струя,която по добре да охлажда радиатора

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани