Дали е проблем > 520 на пълна газ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Дали е проблем > 520 на пълна газ?

Мнение от El Diablo » 18 Сеп 2007, 13:37

520 на пълна ГАЗ или не 8) или по нежно и леко ?
Последна промяна El Diablo на 21 Сеп 2007, 10:47, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Мнение от BMWdrivers » 18 Сеп 2007, 14:01

Абе колега, как можа да я настъпиш сигурно вече си за основен ремонт :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 18 Сеп 2007, 14:08

е аз да питам :mhihi:
а за това ?
Също така бех чувал ЧЕ от време на време трябвало така да се пържи малко колата че некви там да се отпушват работи ,ама колко е верно само Вие си знаете? Та кво е ващо мнение (иначе е на 160 000 реални "ДАРУКАР")

даи мнение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Мнение от BMWdrivers » 18 Сеп 2007, 14:26

Ами освен да се отпушва адреналина друго незнам какво ще се отпуши, някой друг да каже

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Re: Дали е проблем > 520 на пълна газ?

Мнение от Feanor » 18 Сеп 2007, 14:57

Ми не знам... аз от време на време си я настъпвам... не че профилактика, ама все така се получава... и аз не знам защо... :mhihi:

П.П.
до сега не бях стигал до прекъсвач на БМВ-то че го имам от скоро, абе много лесно и бързо стана

Адреналинът е пристрастяващ, да знаеш. :mhihi:
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 18 Сеп 2007, 15:56

е стига се излага бе пич, тва е bmw :)
нищо му няма.
редовно като ме напече слънцето натежава десния крак. ония ден 3 дръпки от 1 до 3та до 6500rpm, ама тънкото е да не стигаш до прекъсвача ми преди него, да не те бави :mhihi:
ей сега пак нещо топло навънка и на няколко завоя страничното стъкло стана предно :D
вчера 1 смотаняк ме изнерви така както разправяш и от 3та на 2ра гас до лютеницата.
да знаеш ако ти е в добра кондиция мотора от гас и прекъсвачи не се плаши. а и ти си с е39. само недеи я ръчка постоянно да не ти омръзне :)
консумирайте умерено хаха :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Мнение от RuM6n » 18 Сеп 2007, 16:09

140км и прекъсвач - на трета си бил.А 160 000км - тъкмо се е разработила. Мръсна газ и сръбска музика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 18 Сеп 2007, 16:26

мерси колеги, не прекъсвача беше на 2ра демек кам 80-90 км ... и наи много дигнах маи към 140 км/ч че нямаше място бях в населено място :mhihi: иначе много си я галим БиМаТа 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 18 Сеп 2007, 17:47

Пише си по книгите,че си иска обороти колата.
1. При натоварен двигател (изкачване на наклон, натоварена кола) да не се свалят оборотите под 1500.
2. При продължително каране в ниски обороти (задръствания) след това по възможност да се кара няколко километра с обороти над 3000. (да се поочистят клапани, генерация...)

аз съм забелязал бензинките,че ми работят по-добре след като се покарат бързо по шосета. Мисля най-добрия режим на работа на един двигател е да поддържа обороти около 3000.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 18 Сеп 2007, 18:22

ataman батка мерси за отговора това исках да чуем 8) елавата и на другите тарикати :P

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Мнение от caliostro » 21 Сеп 2007, 9:41

мойто скромно мнение е че трябва да те лепи за седалката колата.
това е.
иначе има проблем някакъв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от BIKA_73 » 24 Сеп 2007, 10:25

Газ до тенекията, за да не се мачи машината! Тва да не е москвич или лада да си хварлят водите след малко стапка на газта. Друго е вече дали има кураж тоя дето трябва да натиска газта!!! Ай със здраве!! :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook