въздух в системата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
въздух в системата
Здравейте колеги имам много голям проблем,колата ми губеше антифриз от връзката между казанчето и радиатора.смених радиатора и теча се оправи но след 300 км стрелката ми за температурата пак тръгна да отива към червения сектор.. слизам маркучите надути ще се пръснат. изкарах въздуха през клапичката за обезвъздушаване и колата се оправи ... според вас какъв е проблема ,че надува с въздух системата
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: въздух в системата
не е лошо първо да кажеш какъв е мотора, иначе или не я обезвъздушаваш правилно, или имаш проблем с водна помпа виско или термостат, и най на края духнала гарнитура на главата.
Re: въздух в системата
Аз ли имам déjà-vu или
viewtopic.php?f=35&t=267113
Що не се отървеш от тази кола ? И без това ти харчи по 15-19/100 извънградско , и само проблеми ти създава.

Що не се отървеш от тази кола ? И без това ти харчи по 15-19/100 извънградско , и само проблеми ти създава.

Re: въздух в системата
ivoo написа:Аз ли имам déjà-vu илиviewtopic.php?f=35&t=267113
Що не се отървеш от тази кола ? И без това ти харчи по 15-19/100 извънградско , и само проблеми ти създава.
не харчи толкова..но наистина само проблеми и аз зех да се замислям дали да не я продам ... но как да я продам така .. не съм такъв човек.. който я купи ще бере големи ядове..колата е бмв 520 и .. смених радиатора спря теча сега почна да надува .. нараво незнам


- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: въздух в системата
Колега, обезвъздуши я хубаво колата, имаш ли въздух в системата ще надува! Щом си сменял радиатораи след това е започнала да прегрява и надува, според мен имаш въздух по системата и като загрее колата почва да ти надува маркучите.
Re: въздух в системата
е обезвъздушена е перфектно...като си отвориш капачката на казанчето се вижда как прелива...отстрани и всичко е перфектно поне така мисля аз ...може ли да е издухана гарнитура на главата и от там да зима въздух
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: въздух в системата
gergii написа:е обезвъздушена е перфектно...като си отвориш капачката на казанчето се вижда как прелива...отстрани и всичко е перфектно поне така мисля аз ...може ли да е издухана гарнитура на главата и от там да зима въздух
Отваряй още казанчето да ти прилива при загрят мотор и се чуди защо имаш въздух в системата !!! Прочети тази тема и ще разбереш какво имам предвид viewtopic.php?f=35&t=120261&hilit
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: въздух в системата
gergii написа:Здравейте колеги имам много голям проблем,колата ми губеше антифриз от връзката между казанчето и радиатора.смених радиатора и теча се оправи но след 300 км стрелката ми за температурата пак тръгна да отива към червения сектор.. слизам маркучите надути ще се пръснат. изкарах въздуха през клапичката за обезвъздушаване и колата се оправи ... според вас какъв е проблема ,че надува с въздух системата
сега изчакваш колата да истине отваряш пробката на радиатора и тази на термостата отваряш капачката на радиатора наливаш докао прелее през пробките завиваш ги първо на термостата после на радиатора завиваш и капачката на радиатора палиш парното на максимално отопление вентилатора на ниска степен и тръгваш да караш докато загрее колата (стрелката на 12 часа) и парното трябва да духа доста топло спираш пипаш маркуча на на радиатора (долния от твое ляво като застанеш срещу колата) трябва да е топъл(да е отворил термостата) ако всичко е наред не би трябвало да имаш повече проблеми ако не тръгваш водна помпа термостат и сподели какво се е получило
Барай шишарката Минкеее ....
Re: въздух в системата
добре бе тука във варна на сервиз давах да я обезвъздушават и те .. направиха следното наливаха антифриз при работещ мотор отворена пробка на термостат и радиатор .. след като започна да излиза от пропката на радиатора антифриз завиха нея след това на термостата и накрая капачката и ми обесниха , че така трябвало да се обезвъздушава...
и другия ми въпрос относно надуването на маркучи от тази възглавница ш системата ли е защото при 12 часа на таблото като застана срещу радиатора левия маркуч е студен .. аз мислех , че термостата не отваря и няма грам парно ;(
и другия ми въпрос относно надуването на маркучи от тази възглавница ш системата ли е защото при 12 часа на таблото като застана срещу радиатора левия маркуч е студен .. аз мислех , че термостата не отваря и няма грам парно ;(
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: въздух в системата
еми отиваш към водна помпа тогава ако приемем че колата ти е обезвъздушена ама пробвай все пак както съм ти написал
Барай шишарката Минкеее ....
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: въздух в системата



Обсъждано е и преди, че в момента, когато стрелката застане на 12 часа на таблото, температурата е към 75 градуса по Целзий във водната система. Иска си бая каране, за да отвори термостата и антифризът да текне навсякъде. Преди на моето 320и м50б20 с Ванос ми правеше впечатление това нещо, а сега на мой френд, без Ванос обаче, се получава същото нещо и то при далеч по-топло време съм го проверявал. Не се заблуждавайте, че 12 часа на стрелката значи отворил термостат. Най-добре е да се гледа през скритите менюта на таблото и тогава, дори карайки, можете да хванете отварянето на темостата по показанията. Но внимателно със шофирането по тая схема.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: въздух в системата
turbo написа::!:![]()
![]()
Обсъждано е и преди, че в момента, когато стрелката застане на 12 часа на таблото, температурата е към 75 градуса по Целзий във водната система. Иска си бая каране, за да отвори термостата и антифризът да текне навсякъде. Преди на моето 320и м50б20 с Ванос ми правеше впечатление това нещо, а сега на мой френд, без Ванос обаче, се получава същото нещо и то при далеч по-топло време съм го проверявал. Не се заблуждавайте, че 12 часа на стрелката значи отворил термостат. Най-добре е да се гледа през скритите менюта на таблото и тогава, дори карайки, можете да хванете отварянето на темостата по показанията. Но внимателно със шофирането по тая схема.
така е наистина особено зимата термостата отваря по трудно обаче той казва че няма парно дори и като стрелката е на 12 часа и мен ме навежда на мисълта за необезвъздушена система или проблемна водна помпа
Барай шишарката Минкеее ....
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: въздух в системата
За обезвъздушаването няма спор, че е много важно. Аз също съм си изгубил бая време във внимателно действане по този въпрос. Схемата е описана по-горе как се прави.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: въздух в системата
колеги днес направих така както ми казахте за обезвъздушаването пуснах парното на максимално отопление на минимален вентилатор.след което изчаках да загрее колата, и застанах отпреде да гледам от дясно маркуча стана доста топъл а този от ляво остана студен, в купето показваше 12 часа температура по късно ми се наложи работа и трябваше да мина около 15 км слязах отворех капака и пак пипнах маркучите този от ляво беше топъл но не като този в дясно ...можеше да се държи с ръка нормално докато този в дясно беше врял...другото което забелязах е теч по казанчето за антифриза.без да искам барнах капачката за антифриза и ми намокри ръката.. подсуших я и отново продължаваше да сълзи .отидох и си взех нова капачка и утре когато е истинала колата ще сложа новата капачка.дали може от тази капачка да ми е правила проблем колата . ?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: въздух в системата
Капчката е доста важен елемент от охладителната система на всеки двигател, защото поддържа постоянно налягането в системата. Знам за двигатели, чиито темостат не отваря, ако не е затворена въпросната капачка 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани