Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- balcanbas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
- Мечтае да кара: F10
Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
Здравейте колеги, имам два проблема, ако мога да ги нарека изобщо проблеми, но ги считам за такива, тъй като наистина мразя нещо да не работи както трябва.
Колата е с мотор М52Б28, единият е когато колата е освободена от скорост се чува едно тракане,дрънчене - не мога да го опиша с думи,което претриса скоростният лост. Понякога се появява, понякога изчезва, в обши линии няма строга закономерност. Изчезва напълно при натискане на съединителят. Допитах се до един майстор, изглеждаше, че е запознат с проблема и ме попита - 'Като натиснеш съединителят, изчезва ли?, отговорих му 'ДА', а той ми каза:"Ами да, така е'' и нищо повече, аз бях като wtf
? Изобщо не продължих да задавам въпроси, тъй като прецених, че най-много да барне, там където не трябва.
Другият проблем е, че след като достигна скорост над 40-50, отзад се чува едно странно виене, което е супер равномерно и най-чист е шумът, когато пусна газта. Изглеждаше ми, че идва от гумите - да доуточна, бях с летни 18ки и мислех, че идва от тях. Обаче сега съм с 16ки 225/55 и шумът продължава да се чува, дори според мен е по-силен и ясен .... но пак мисля, че е от гумите. Не знам дали е нормално това нещо за Е39ките, тъй като не съм карал други и също така от скоро съм с тази кола и от както я имам го чувам....
Всякакви съвети и мнения са добре дошли
. Аз ще събирам информация и другата седмица, когато съм по-свободен смятам да посетя сервиза.
Колата е с мотор М52Б28, единият е когато колата е освободена от скорост се чува едно тракане,дрънчене - не мога да го опиша с думи,което претриса скоростният лост. Понякога се появява, понякога изчезва, в обши линии няма строга закономерност. Изчезва напълно при натискане на съединителят. Допитах се до един майстор, изглеждаше, че е запознат с проблема и ме попита - 'Като натиснеш съединителят, изчезва ли?, отговорих му 'ДА', а той ми каза:"Ами да, така е'' и нищо повече, аз бях като wtf
Другият проблем е, че след като достигна скорост над 40-50, отзад се чува едно странно виене, което е супер равномерно и най-чист е шумът, когато пусна газта. Изглеждаше ми, че идва от гумите - да доуточна, бях с летни 18ки и мислех, че идва от тях. Обаче сега съм с 16ки 225/55 и шумът продължава да се чува, дори според мен е по-силен и ясен .... но пак мисля, че е от гумите. Не знам дали е нормално това нещо за Е39ките, тъй като не съм карал други и също така от скоро съм с тази кола и от както я имам го чувам....
Всякакви съвети и мнения са добре дошли
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
Прилича на маховик,ако е с двумасов маховик значи е тръгнал
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
Най вероятно първия проблем е маховик а втория лагер. Преди няколко дена сменях заден лагер че и при мен виеше над тази скорост и беше станало нетърпимо, сега в колата ми е тихо и няма никакво виене. Лагера си го смених сам, пред нас, трябват ти само инструменти, да не си схванат в ръцете и ноу-хау в което на мен ми помогна novobraneca(Драго) за което съм му много благодарен за пореден път! 


- balcanbas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
- Мечтае да кара: F10
Re: Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
За жалост, събрах мнения за вторият проблем и наистина май ще се окаже маховик... Но все пак, това е само гадаене... другата седмица ще проверя.
Някой има ли идея колко пари излиза целият ремонт ? Разбира се, всичко е относително, но някой на който му се е налагало да дава пари за това --- нека да сподели ...
Колеги, благодаря ви, че споделихте мнение
Някой има ли идея колко пари излиза целият ремонт ? Разбира се, всичко е относително, но някой на който му се е налагало да дава пари за това --- нека да сподели ...
Колеги, благодаря ви, че споделихте мнение

- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
Първият проблем е вече ясно, че е маховик, аз също съм на това мнение, но не съм сменял и не мога да кажа цена. За другия проблем - виенето - може да е лагер на задна главина, но не е изключено виенето да е от дифа и да му е време за смяна на маслото 

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
щом като натисне съединителя тракането изчезва, може и да е кутия!!! това ,че при вас е било маховик не е задължително и при колегата да е същото. колега намери читав сервиз в който да огледат колата и да ти кажат със точнос къде е проблема , тук предположения много, но не сме врачки все пак.
- balcanbas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
- Мечтае да кара: F10
Re: Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
Вторият проблем е решен - оказа се, че така виел заден ляв лагер ... купих комплект 'FAG', сега остана само да го сменя.
- Archi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Дънди, Шотландия
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: фадрома в народното събрание
Re: Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
Колега, като си допреш леко крака на съединителя има ли една не голяма, но значителна вибрация? Имах го подобен проблем и при мен се усещаше едно като виене и педала, вибрираше като го докоснех, след като смених съединителя се оправи, но пак се усеща едно напрежение във педала при превключване и за съжаление най - вероятно е маховика, който аз не смених, но там цифрата е сериозна за съжаление.
- balcanbas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
- Мечтае да кара: F10
Re: Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
Ами, при мен е по-скоро дрънчене, става от време на време ... Попитах майстора за този проблем - Каза ми да не се притеснявам, повечето 5-ци така правели и да си карам спокойно ...
Съединителят ми е нов. Смятам да отида в друг сервиз, за да проверят все пак
Съединителят ми е нов. Смятам да отида в друг сервиз, за да проверят все пак

- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
balcanbas написа:Ами, при мен е по-скоро дрънчене, става от време на време ... Попитах майстора за този проблем - Каза ми да не се притеснявам, повечето 5-ци така правели и да си карам спокойно ...
Я му кажи на тоя майстор да ходи да се метне отнякъде - било нормално за 5-ците да си дрънчат?
Да дойдем с колегите да го блъснем по главата с нашите 5-ци да видим дали нормално дрънкат
Е39 е изключително рафинирана кола, която не издава и грам шум ако е здрава. Щом нещо дрънчи, значи нещо някъде не е наред, въпреки че може и да е съвсем дребен проблем без последствия, но такъв има. Това да не е гоУф че нормалния му звук да е дрънчене, бахти и майсторите..

Re: Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
Когато се натисне съединителя се натоварва системата, която отделя притискателния диск от феродовия (съответно от маковика). При това се натоварва вилката и аксиалния лагер, както и пластинчатите пружини на притискателния диск
Ако при това шума изчезва търси причината първо в еднин от тези елементи
Другото което се случва при натиснат съединител е, че се отделя зацепването към входящия вал на скоростната кутия и той спора да се върти. Ако при това положение шума изчезва, причината може и да е лагер в кутията
Провери до колкото е възможно дали шума идва от "камбаната" на съединителя или от скоростната кутия като по време на проверката помоли някой да натиска и отпуска съединителя
Ако при това шума изчезва търси причината първо в еднин от тези елементи
Другото което се случва при натиснат съединител е, че се отделя зацепването към входящия вал на скоростната кутия и той спора да се върти. Ако при това положение шума изчезва, причината може и да е лагер в кутията
Провери до колкото е възможно дали шума идва от "камбаната" на съединителя или от скоростната кутия като по време на проверката помоли някой да натиска и отпуска съединителя
- balcanbas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
- Мечтае да кара: F10
Re: Не работи нормално при освободена скорост - М52Б28
Знам, че сте прави ... ще го тъся проблема, тъй като дори да е нещо дребно - страшно ме дразни. Обичам всичко да работи изправно по атомобила.
Нали знаете,че са малко майсторите, които ще си признаят, че не могат да открият проблема и започват да правят налудничеви заключения, които са и смешни !
Колеги, ако се сещате за някой добър сервиз за районна на София, който работи през почивните дни. Нека да драсне на ЛС.
Нали знаете,че са малко майсторите, които ще си признаят, че не могат да открият проблема и започват да правят налудничеви заключения, които са и смешни !
Колеги, ако се сещате за някой добър сервиз за районна на София, който работи през почивните дни. Нека да драсне на ЛС.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани



