ПОМОЩ проблем с е39tds 1997автомат
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- svtln
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.07.2007
- Местоположение: добрич
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: колело
- Детайли за колата: 525tds 98г.
ПОМОЩ проблем с е39tds 1997автомат
Здравейте, имам следния проблем с е39tds 1997автомат.
При движение на автомобила се получава нещо, като спиране на горивото за стотна от секундата. Това се получава при скорост около 40, 60 и 90-95км/h, като се кара с една постоянна скорост при обороти 1550-1800 по мои наблюдения при движение по наклон нагоре.
При комп.диагностика не показва грешки.
На място съм я форсирал като задържам на 2000 и след това на 3000 оборота за около 8 минути, но прекъсване или глъхнене нямаше.
В БМВ сервиза във Варна ми казаха, че 99% е ГНП, но за съжаление предлагат само нови и не отремонтирали или поправяли стари като моята.
Незнам дали да търся втора употреба ГНП или майстор, който да я поправи, ако подлежи на ремонт.
Ако знаете за майстор на ГНП с опит върху е39тдс, който да може да се справи с тази част около Варна, моля да ми дадете неговите координати.
Благодаря Ви, колеги.
При движение на автомобила се получава нещо, като спиране на горивото за стотна от секундата. Това се получава при скорост около 40, 60 и 90-95км/h, като се кара с една постоянна скорост при обороти 1550-1800 по мои наблюдения при движение по наклон нагоре.
При комп.диагностика не показва грешки.
На място съм я форсирал като задържам на 2000 и след това на 3000 оборота за около 8 минути, но прекъсване или глъхнене нямаше.
В БМВ сервиза във Варна ми казаха, че 99% е ГНП, но за съжаление предлагат само нови и не отремонтирали или поправяли стари като моята.
Незнам дали да търся втора употреба ГНП или майстор, който да я поправи, ако подлежи на ремонт.
Ако знаете за майстор на ГНП с опит върху е39тдс, който да може да се справи с тази част около Варна, моля да ми дадете неговите координати.
Благодаря Ви, колеги.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: ПОМОЩ проблем с е39tds 1997автомат
В "Дизел сервиз" предлагат ремонт на ГНП също така и в Bosh. В дизела ми предлагаха плочката за 250 лв. без гаранция не се и знае колко работи но "уж работела". В Бош правели ремонт на такива за цени в порядъка на 600-700 лв. или нещо такова с гаранция някаква май 6 месеца. А ето тук може да видиш за какво взимат тези 700 лв.


- svtln
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.07.2007
- Местоположение: добрич
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: колело
- Детайли за колата: 525tds 98г.
Re: ПОМОЩ проблем с е39tds 1997автомат
Решение на проблема.
1. Последва смяна на плочката на ГНП-то.
Резултат нямаше. Прекъсването си остана.
2. При поредната компютърна диагностика се забеляза, че датчикът за температурата на водата и маслото си мени стойностите.
В моят случай показваше:
temp Масло – 82 ºС temp Вода – от 82 ºС за стотна скача на 110 ºС и отново се връща на 82ºС.
3. Смяната на този температурен датчик с 4 пина, който се намира между последните дюзи на главата доведе до решението.
Равносметка:
1. Компютърна диагностика при познат Монтьор в Добрич – единствен проблем датчик за водата.
Смяна на датчика. Намира се точно над ГНП-то. Резултат – 0.
2. Диагностика в Варна Карс - сервиз на БМВ.
Резултат – 99% ГНП. Нищо не предприех там.
3. В сервиз в Добрич предприех смяна на плочката на ГНП-то.
Резултат – 0. Върнахме старата.
4. Компютърна диагностика - датчикът за температурата на водата и маслото дава аномалии. Смяна на датчика. Резултат – 100% решение.
ВСИЧКО ТОВА, ЗАРАДИ ДАТЧИК ОТ 25лв.
Благодарение на Илко.
1. Последва смяна на плочката на ГНП-то.
Резултат нямаше. Прекъсването си остана.
2. При поредната компютърна диагностика се забеляза, че датчикът за температурата на водата и маслото си мени стойностите.
В моят случай показваше:
temp Масло – 82 ºС temp Вода – от 82 ºС за стотна скача на 110 ºС и отново се връща на 82ºС.
3. Смяната на този температурен датчик с 4 пина, който се намира между последните дюзи на главата доведе до решението.
Равносметка:
1. Компютърна диагностика при познат Монтьор в Добрич – единствен проблем датчик за водата.
Смяна на датчика. Намира се точно над ГНП-то. Резултат – 0.
2. Диагностика в Варна Карс - сервиз на БМВ.
Резултат – 99% ГНП. Нищо не предприех там.
3. В сервиз в Добрич предприех смяна на плочката на ГНП-то.
Резултат – 0. Върнахме старата.
4. Компютърна диагностика - датчикът за температурата на водата и маслото дава аномалии. Смяна на датчика. Резултат – 100% решение.
ВСИЧКО ТОВА, ЗАРАДИ ДАТЧИК ОТ 25лв.
Благодарение на Илко.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани