Виско или ел. перка е по-добре ...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
И аз съм твърдо "за" виско. Охлаждането е много важно за добрата работа на един двигател, а всеки двигател има различна температурна работа, и както казват и другите колеги, щом инженера е решил да е с виско, значи това е най доброто за двигателя.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Z3Ro* написа:Това за "без турбина" беше малко метафорично, ама карай...
А за всеки, който си мисли, че няма разлика при зацепено и не- виско, има един прост тест с хронометър и даване на газ. И по този въпрос винаги съм готов за залози...
"Метафората" се изразяваше в спукан маркуч за вакуума на турбината. Предполагам, знаеш какво значи. Пиша в темата само заради това. Мен секунди и хронометри не ме интересуват. Искам като дам газ да върви. И тя върви, засега. Толкова. Модове по охлаждането със съмнителен ефект, мерси. Виското го чувам доста рядко, а като го чуя не виждам никаква промяна в поведението на колата, ни като ускорение, ни нищо. Ма може да съм нечувствителен, знам ли. Ако исках да съм рацер или да ме интересуват секундите, щях да си купя М5, но както разбрах и тя била с виско....
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Elesar74 написа:Z3Ro* написа:Това за "без турбина" беше малко метафорично, ама карай...
А за всеки, който си мисли, че няма разлика при зацепено и не- виско, има един прост тест с хронометър и даване на газ. И по този въпрос винаги съм готов за залози...
"Метафората" се изразяваше в спукан маркуч за вакуума на турбината. Предполагам, знаеш какво значи. Пиша в темата само заради това. Мен секунди и хронометри не ме интересуват. Искам като дам газ да върви. И тя върви, засега. Толкова. Модове по охлаждането със съмнителен ефект, мерси. Виското го чувам доста рядко, а като го чуя не виждам никаква промяна в поведението на колата, ни като ускорение, ни нищо. Ма може да съм нечувствителен, знам ли. Ако исках да съм рацер или да ме интересуват секундите, щях да си купя М5, но както разбрах и тя била с виско....
Същата кола и аз съм на твоето мнение,много рядко го чувам и не усещам колата да става по-мудна

- mermenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e39
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Мойто виско е на има няма 1 месец. Честно казано сега лятото го чувам редовно (според мен зависи и от стила на каране), но разлика във вървежа няма.
- Нено Б.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Омегата я направих с ел.перка с ключ от таблото (беше с датчик и реле, ама го разкарах)
ама там е друго след толкова модове, там като карам съм свикнал да следя всички уреди
и принципно на е39-ката няма да направя тази магария, щом така са го преценили от завода
ама там е друго след толкова модове, там като карам съм свикнал да следя всички уреди
и принципно на е39-ката няма да направя тази магария, щом така са го преценили от завода
rwd фен
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Колега, разбирам да си на състезание някакво, да следиш показателни някакви по таблото, индикатори, да. Но да излезеш да си караш колата за кеф и да следиш разни температури и нам' си още какво по борда, таблото или другаде.... това не е работа, не е кеф, нищо не е.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Нено Б.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
да, ти принципно си напълно прав
само че тя заради намалена горивна камера загрява като луда и 100С ги прави на първия светофар
и така един път чакай, чакай да се включи тази перка и радиатора (или съединение, не помня) изби. Датчика нещо беше издал багажа и не включи перката. родихме на пътя
и оттогава реших аз да командвам парада и си включвам и изключвам перката, и съм спокоен
та оттам ми идва и кефа
това само в града, извънградско от струята не грее (сложих й радиатор от 525тдс-дооста по-широк от опелския)

и така един път чакай, чакай да се включи тази перка и радиатора (или съединение, не помня) изби. Датчика нещо беше издал багажа и не включи перката. родихме на пътя
и оттогава реших аз да командвам парада и си включвам и изключвам перката, и съм спокоен
та оттам ми идва и кефа

това само в града, извънградско от струята не грее (сложих й радиатор от 525тдс-дооста по-широк от опелския)
rwd фен
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
snaiperist0 написа:Добре , а ако виското е зацепено умишлено или не постоянно с мотора проблем ли е да се кара или не ? мен ми се струва перфектно на вид , но си шуми и работи постоянно не съм го виждал да изключва

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Не е хубаво от гледна точка на работата на мотора и частично откъм разхода на гориво 

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- joreto330
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 23.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 04'330CD coupe and 91'318is
- Мечтае да кара: 320is
- Детайли за колата: много убава :D
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Колеги незнам колко от вас са достигали до това да им зацепи виското или да загрее така че да започне да охлажда , От личен опит ще споделя колата е (330цд, 204кс ) зацепи ми виското прецака се и го свалих разликата беше много осезаема представете си да набирате с ремарке и без така че който ми каже че виското не товари може да му пожелая приятен ден а колкото до инжинерната мисъл да бмв е по скоро издънка и недоработка ако някой преди е махал и преправял от виско към електрическа нека сподели защото аз трърдо ще мина на ел. перчатка :Д
На един мъж,конски сили и женски цици все са му малко!
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
joreto330 написа:Колеги незнам колко от вас са достигали до това да им зацепи виското или да загрее така че да започне да охлажда ,
От личен опит ще споделя колата е (330цд, 204кс ) зацепи ми виското прецака се и го свалих разликата беше много осезаема представете
си да набирате с ремарке и без така че който ми каже че виското не товари може да му пожелая приятен ден а колкото до инжинерната мисъл
да бмв е по скоро издънка и недоработка ако някой преди е махал и преправял от виско към електрическа нека сподели защото аз трърдо ще мина на ел. перчатка :Д
По-добре се научи да пишеш на български нормално и тогава ни обяснявай за инженерите на BMW, че се дънят и не разбират!!!
Даже не знаеш как се пише инженер, изсрал си някакво лайно под формата на ужасно дълго изречение, без грам пунктуация и си мислиш, че си голям играч?
Честно казано, заради такива като теб, мнението за шофьорите на BMW не е положително! Не зная модераторите къде са, може би не са го видели,
но подобни простотии като твоята, трябва да се трият на момента! Нито си написал нещо стойностно за форума и потребителите,
нито си положил някакъв труд, да напишеш простотиите си, както трябва!!!
P.S. И още нещо, г-н инжИнер! Направи си труда и провери, колко и какви автомобили са с виско!!!
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
zAcK Пак е с голямата лопата
Ако на някой не му работи коректно виско-патрона едва ли проблема е в немските инженери.
За 19000 км. моят е зацепвал на 100% само веднъж. След продължителна и усилена работа на мотора,на място, с цел търсене проблем на охладителната система. Основните набедени бяха виското и помпата, но в последствие се оказа електрическата перка. Моят автомобил (а предполагам и другите работещи коректно) се охлажда предимно от електрическата перка и насрещната струя на въздуха.
Не бих тръгнал да си връзвам здрав пръст с излишни подобрения, при положение, че виско-патрона е едни сто, сто и двайсе кинта.


Ако на някой не му работи коректно виско-патрона едва ли проблема е в немските инженери.
За 19000 км. моят е зацепвал на 100% само веднъж. След продължителна и усилена работа на мотора,на място, с цел търсене проблем на охладителната система. Основните набедени бяха виското и помпата, но в последствие се оказа електрическата перка. Моят автомобил (а предполагам и другите работещи коректно) се охлажда предимно от електрическата перка и насрещната струя на въздуха.
Не бих тръгнал да си връзвам здрав пръст с излишни подобрения, при положение, че виско-патрона е едни сто, сто и двайсе кинта.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Направо се чудя защо стои още тази тема... а на 200 кс да усетиш виското на педала, причината не е в него, а в "200-те"... "постоянното зацепване" на виско е друга, но също толкова непонятна за мен идея 

- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Колеги,възможно ли е когато колата е на 100-тина градуса(виското върти по-бързо) колата в ниските да е по-тромава отколкото когато е на 80 градуса да кажем?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
като се пусне ел перката + онази на климатика и ако нямаше демферчена шайбата ще се види дали не товари мотора..
да не се окаже, че алтернатора стяга повече от виското..
а чак да пада толкова мощноста..
М42 ми е с почти винаги зацепено дефектирало виско .. мощноста си е там.
да не се окаже, че алтернатора стяга повече от виското..
а чак да пада толкова мощноста..
М42 ми е с почти винаги зацепено дефектирало виско .. мощноста си е там.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани