Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- martinvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E87 LCI
- Детайли за колата: 2011г, 143hp
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Искам да изкажа специални благодарности към колегата Se7ven ! След около година ходене по мъките с това забиване между предавките на студен мотор, най-после се радвам на нормална работа на автомобила си !
Въпреки че в 3 различни сервиза я бърникаха тази плочка и "уж" почистваха и настройваха нищо не се получаваше и се бях настроил да купя нова. След неговата интервенция това няма да се наложи ! Златни ръце, благодаря колега !
Въпреки че в 3 различни сервиза я бърникаха тази плочка и "уж" почистваха и настройваха нищо не се получаваше и се бях настроил да купя нова. След неговата интервенция това няма да се наложи ! Златни ръце, благодаря колега !
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
vladobate написа:Колега, не е трябвало да разглобяваш помпата. Притрисането на ниски обороти е от неточно центроване на количеството подавано гориво т.е. в повече е: "... днес бъзиках и помпатареших най-напред да я бутна малко към предното стъкло с идеята че така ще трябва да се оправи.уви оборотите се вдигнаха и притрисането стана разцепващо мрака, върнах помпата до предварително отбелязаното място преди моята интервенция и с може би по-малко от половин милиметър я преместих към предницата на колата...и...о небеса мотора взе да мърка на перфектните 600 оборота....без притрисане и без изпушването което го имаше при рязко подаване на газ " - цитат на колегата kraininski от темата му "Отново ТДС" . Прочети и темата - ,http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=60723 , kakto и- http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70412 от подфорума на Е34 , всичко ще ти стане ясно и давай смело с регулировката само чети внимателно преди това. Аз съм минал през всичко това и не е страшно. Успех !
Всичко съм изчел коега и благодаря за съвета. Пропуснах да се похваля, че от няколко дена и моя мотор мърка. Поиграх си с центровката и сега е добре. Решението ми да разглобя помпата беше продиктувано от информацията и различните мнения по въпроса за прословутото ГНП и плочката. Идеята ми беше също да проверя прослловутите четци и графитни писти.
Извода е следния:
Малко са хората, които ще се захванат да направят добре регулировка на помпата, повечто са чували, че плочката прави пробле и предлагат да бъде подменена с нова, а след монтажа на новата няма как да не направят регулировка, но клиента вече е платил за демонтаж, монтаж и регулировка. В оторизираните сервизи не им се занимава с такива неща, а на места персонала знае по-малко от мен (нека никой не се обижа, споделям личен опит от последните две години), може да проверите колко струва подмяната на плочката с нова. Ужасяващата плочка на ТДСа е абсолютно елементарно устройство, в което има полупроводникови елементи измислени преди 50 години, които много трудно дефектират.
Проблема с неравномерната работа и трудното палене при ТДСа е комплексен и не се дължи само на плочката, но в сервизите им е по-лесно да махнат с ръка и да кажат "Момче, проблема ти е в помпата. Трябва да се смени, това им е слабо място". Някой дори ми даваха съвети по телефона, а други маправо ми направиха диaгностика на слух.
Последна промяна stony1 на 21 Май 2010, 20:56, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
martinvn написа:Искам да изкажа специални благодарности към колегата Se7ven ! След около година ходене по мъките с това забиване между предавките на студен мотор, най-после се радвам на нормална работа на автомобила си !
Въпреки че в 3 различни сервиза я бърникаха тази плочка и "уж" почистваха и настройваха нищо не се получаваше и се бях настроил да купя нова. След неговата интервенция това няма да се наложи ! Златни ръце, благодаря колега !
Кажи баба тенкю

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Ето един пример за мръсна плочка, до сега не съм виждал такова нещо, с ръцете сме гребали с един колега докато я изчистим, долната част, която беше същата гняз. Имаме подозрение, че може да е от каране с биодизел, щото и филтъра беше в същото състояние. Ето сами да видите:


В края на крайщата резултата беше положителен и колата замърка.



В края на крайщата резултата беше положителен и колата замърка.

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
аууу ,много е грозна
данчо щеше да показваш как се настройва с дис
поздрави
данчо щеше да показваш как се настройва с дис
поздрави
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
cls6666 написа:аууу ,много е грозна
данчо щеше да показваш как се настройва с дис
поздрави
Колегата badsharki го е написал как се стига до там, аз единствено като ми остане време мога да направя скрий шотове и да ги сложа тук.
[/quote]badsharki написа:cls6666 написа:а как излизат живите данни при диса ,че само веднъж попаднах случайно и после не открих нищо
За DDE 2.2
Правиш Short Test --> Control-Module function --> Function selection --> Избираш Drive/Diesel Engine Electronics --> Test Plan --> Цъкаш--> Идентивицира ЕКУ-то и пак
--> Expert mode и
--> Diagnosis request и
... и си в живите данни.
Другото е два чука и торс Т30 за развиване на болтовете и завиване.
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Ееее, и мойта се беше зацапала, ама не чак толкова... значи си имам една резервна сега 

- totoza
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 13.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
и аз си почистих мойта и има разлика !
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
нещо ми се струва че от както я има тази тема,ония псевдо майстори(от какъвто и аз си патих),нещо много,много,не си рекламират способностите,които взимаха по 150-200лв,и се оказваше че са сменили само уплътненията на гнп-то
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
между другото,Дане,трябва да изключиме асембли мода 

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
hobotqnin написа:между другото,Дане,трябва да изключиме асембли мода
е раздуй де? за кво става дума
между другото и аз бях се запътил първо към пловдив(напразно ходих -казаха ми нова) и към монтана добре че нямах време, ама сега пък имам една цяла помпа резерва
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
cls6666 написа:hobotqnin написа:между другото,Дане,трябва да изключиме асембли мода
е раздуй де? за кво става дума
между другото и аз бях се запътил първо към пловдив(напразно ходих -казаха ми нова) и към монтана добре че нямах време, ама сега пък имам една цяла помпа резерва
за нивомат става въпрс колега,se7ven знае

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
аз помислих че е за настроиките по помпата ,че отвреме на време ги променям за да видя накъде ще духне вятъра
там имаше три настроики на които пише 0-''basic'',1 и 2 при мен понеже веригите са за смяна я сложих на 2 първо ама димеше повече на натоварване и сега стои на 1
там имаше три настроики на които пише 0-''basic'',1 и 2 при мен понеже веригите са за смяна я сложих на 2 първо ама димеше повече на натоварване и сега стои на 1
Последна промяна cls6666 на 28 Юни 2010, 15:02, променена общо 1 път
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
cls6666 написа:аз помислих че е за настроиките по помпата ,че отвреме на време ги променям за да видя накъде ще духне вятъра
там имаше три настроики на които пише 0-''basic'',1 и 2 при мен понеже веригите са за смяна я сложих на 2 първо ама димеше повече на натоварване и сега стои на 1
За какви три настройки говориш? С какво ги гледаш?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани