Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
turbo написа:Тази грешка не е ли за свещта на печката, която по някое време го играе детектор за пламък?
Грешката е записана при висока температура. Би трябвало свещта да работи, иначе как ще вдигне градуси?

При мен като прегрее всеки път си измисля нов грешка. Но точно тази не ми е излизала при прегряване. Струва ми се, че от прегряването, електрониката понякога се шашка, ама знам ли.
totopz написа:При мен циркулационната помпа би трябвало да работи, защото тествах REST/MAX бутона на изключен двигател и парното грееше, реагираше на промени в температурата (като засилвах или намалявах градусите).
А иначе толкова ли шумно работи тази печка? При мен се чуваха какви ли не сташни звуци от пред. Даже по едно време нещо така вибрираше, че чак по пода в краката усещах вибрациите.
И при мен работи REST-a адекватно, от какво смених помпата (не с нова). Преди това пак работеше бутона, но почваше да духа студено след 30 секунди.
Четох из нета че можело и температурния датчик да се прецака и затова да не работи, но това не е потвърдена информация

- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колеги помагайте, че идва зимата.
Днес реших да пробвам пак печката като я активирам през ИНПА. Активирах я, буча нещо около минута и заби грешка за циркулационна помпа. След това тествах функцията Max/Rest и беше както колегата написа - след секунди започва да духа студено (а това работеше преди).
Отидох след това в един магазин за авточасти да търся помпата, но не можаха да я намерят.
Каква е хавата с тази помпа? Някой купувал ли си е нова? Има ли някакъв парт номер?
Днес реших да пробвам пак печката като я активирам през ИНПА. Активирах я, буча нещо около минута и заби грешка за циркулационна помпа. След това тествах функцията Max/Rest и беше както колегата написа - след секунди започва да духа студено (а това работеше преди).
Отидох след това в един магазин за авточасти да търся помпата, но не можаха да я намерят.
Каква е хавата с тази помпа? Някой купувал ли си е нова? Има ли някакъв парт номер?
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
totopz написа:Колеги помагайте, че идва зимата.
Днес реших да пробвам пак печката като я активирам през ИНПА. Активирах я, буча нещо около минута и заби грешка за циркулационна помпа. След това тествах функцията Max/Rest и беше както колегата написа - след секунди започва да духа студено (а това работеше преди).
Отидох след това в един магазин за авточасти да търся помпата, но не можаха да я намерят.
Каква е хавата с тази помпа? Някой купувал ли си е нова? Има ли някакъв парт номер?
Отговор на 34-та страница от темата колега

- sasho1bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
При каква температура на мотора печката трябва да спре?Моята не е отключена и като падне под 5 градуса си бачка.Предните години имам чувството че при 75 градуса и като спра колата не я чувах а днес при 80 достигнати на мотора като загасих колата я чух и като отворих вратата леко изпуши.Другото ми питане е нормално ли е при 3 градуса външна температура и мотор загрял на 80 градуса като дам зададената температура в купето от 23 на 30 градуса и да почва да изстива мотора?Това е на място не в движение.Термостатите преди две години ги сменях с каквито уж трябва но може пак да са каталясали 

- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колеги от както застудя сериозно съм решил да боря печката и ще ми е нужна вашата помощ.
За момента съм го докарал до там, че като активирам печката през INPA ми забива грешка за циркулационната помпа. Мисля да сваля печката от колата и да погледна помпата, но имам два въпроса:
1) Понеже видях дисекцията на помпата, че има някаква електроника се чудя мога ли директно да и подам 12 волта и ще разбера ли лесно кое е + и кое - ?
2) Ако се окаже, че помпата работи какво следва?
За момента съм го докарал до там, че като активирам печката през INPA ми забива грешка за циркулационната помпа. Мисля да сваля печката от колата и да погледна помпата, но имам два въпроса:
1) Понеже видях дисекцията на помпата, че има някаква електроника се чудя мога ли директно да и подам 12 волта и ще разбера ли лесно кое е + и кое - ?
2) Ако се окаже, че помпата работи какво следва?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Ако помпата работи като и подадеш 12 в, значи може и да е електрониката. Имах подобен проблем, забиваше грешка в помпата, смених с работеща и пак същата грешка, явно електрониката е дефектирала 


- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Аз на моята и подавам директно 12V и си върти. Като е сваля от колата и е пробвам в един леген с антифриз работи без да прекъсва. Прави ми впечатление, като като е запалена колата, се чува че работи постоянно или поне много по-рядко прекъсва, но на угасен мотор (натиснат бутона рест) прекъсва на всеки 3-4 секунди. Според мен, като е запален мотора и напрежението е 14V е ок, но като загася и падне на 12,5V вече си показва магариите. За съжаление нямам зарядно за акумулатор да си проверя теорията. Иначе акумулатора ми е на една година и си е ОК. Сега съм решил помпата да е сменям с нова. Ще видя какви пари вървят по щатско, ако не като се прибера ще си купя от тук.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Вземи си сложи един мид и ще ти се включва още преди да си в колата 


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Връзва се една букса, прави се ретрофит за МИД и после за печката и си я нагласяш с таймерите 


- feron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 3.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 dA Touring
- Мечтае да кара: BMW F11
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Здравейте,
Възможно ли е печката да се програмира кога да се изключи? През пролетта от таймерите си настройвах кога да се включи, работеше 30 мин и се изключваше. Обаче понеже ми беше стар акумулатора, после не искаше да запали. Сега съм с нов Berga 100ah, обаче още не съм я тествал дали ще запали и колко време работи. Ще съм благодарен ако някой колега сподели опит.
Поздрави
Sent from my SmartPhone using Tapatalk
Възможно ли е печката да се програмира кога да се изключи? През пролетта от таймерите си настройвах кога да се включи, работеше 30 мин и се изключваше. Обаче понеже ми беше стар акумулатора, после не искаше да запали. Сега съм с нов Berga 100ah, обаче още не съм я тествал дали ще запали и колко време работи. Ще съм благодарен ако някой колега сподели опит.
Поздрави
Sent from my SmartPhone using Tapatalk
Последна промяна feron на 29 Окт 2014, 0:09, променена общо 1 път
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Малко тъп въпрос, но да попитам все пак. Къде е тази кутия с бушоните? Моето е комби 530Д. До акумулатора отзад има една кутия, но в нея влизат едни дебели кабели и някак си не ми прилича на бушониера. Има една бушониера в жабката, но тази къде е 

- feron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 3.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 dA Touring
- Мечтае да кара: BMW F11
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
ivopicha написа:Малко тъп въпрос, но да попитам все пак. Къде е тази кутия с бушоните? Моето е комби 530Д. До акумулатора отзад има една кутия, но в нея влизат едни дебели кабели и някак си не ми прилича на бушониера. Има една бушониера в жабката, но тази къде е
Като свалиш десния капак, в зоната над акумолатора има един бял капак (поне при мен е бял), вътре са бушоните. Ето снимка от укзанията за употреба:

Ако него намериш пиши ще го симам.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
ivopicha написа:Малко тъп въпрос, но да попитам все пак. Къде е тази кутия с бушоните? Моето е комби 530Д. До акумулатора отзад има една кутия, но в нея влизат едни дебели кабели и някак си не ми прилича на бушониера. Има една бушониера в жабката, но тази къде е
колега , на страница 3 от темата има отговор на въпроса ти

пс бушоните са точно там , над акумулатора...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани