Ниска работна температура при тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от kagebista » 15 Окт 2007, 14:44

Моя е сменен наскоро ~година някъде и след смяната работи така - рядко стига средното положение на работна температура. В повечето случай седи на предната бяла черта. Харчи добре - около 10-11, не повече в София. Не смятам да пипам нищо за момента ;)

ICE е прав за работа на мотора на място - това се отнася за всяка една турбо кола, независимо дали е печка или бензин - преди тръгване сутрин и след като приключите с шофирането за деня трябва задължително мотора да работи на място на свободни обороти минимум 3-5 минути, независимо от сезона. ;)
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 15 Окт 2007, 15:01

kagebista написа:Моя е сменен наскоро ~година някъде и след смяната работи така - рядко стига средното положение на работна температура. В повечето случай седи на предната бяла черта. Харчи добре - около 10-11, не повече в София. Не смятам да пипам нищо за момента ;)
маи на фалшификат си попаднал

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Окт 2007, 16:29

ivan. написа:
kagebista написа:Моя е сменен наскоро ~година някъде и след смяната работи така - рядко стига средното положение на работна температура. В повечето случай седи на предната бяла черта. Харчи добре - около 10-11, не повече в София. Не смятам да пипам нищо за момента ;)
маи на фалшификат си попаднал


Със сигурност!!!
Принципа "Не съм толкова богат, че да купувам евтини неща" работи на 100% в полза на сигурността и надеждността.
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 15 Окт 2007, 21:23

kagebista написа:Моя е сменен наскоро ~година някъде и след смяната работи така - рядко стига средното положение на работна температура. В повечето случай седи на предната бяла черта. Харчи добре - около 10-11, не повече в София. Не смятам да пипам нищо за момента ;)

ICE е прав за работа на мотора на място - това се отнася за всяка една турбо кола, независимо дали е печка или бензин - преди тръгване сутрин и след като приключите с шофирането за деня трябва задължително мотора да работи на място на свободни обороти минимум 3-5 минути, независимо от сезона. ;)


Сутрин 5 минути са много-колегата го е описал много добре режима на подгряване на колата.Вечер пък е напълно безсмислено.Важно е да не изключваме двигателя когато сме го форсирали -маслената помпа ще е спряла ,но турбото,поради високите си обороти, ;) ще продължи да се върти на сухо.

И да се държи двигател в ненормално ниска за него температура,заради слуховете ,че tds-ските прегрявали ми се струва странно.Ниската температура води до лошо мазане и от там до повишено износване на двигателя-всеки знае ,че двигателя се износва най-много докато е студен,затова и режима на подгряване трябва да го докара възможно най-бързо до работна температура. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 16 Окт 2007, 9:45

Аз днес отидох да взема термостата с пръстена и се надявам утре да го слагам и да видя дали там е било проблема :mhihi:
Цената беше 69.48лв с ДДС. в Дару и в Камор цената беше същата, но нямаха в наличност.
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 16 Окт 2007, 10:23

ICE написа:1'000% термостат!!! 8)
Не карайте така колата, това че двигателя не достига раб. температура не е добре за него!

:idea: Съвет:
С термостата, сменете водната помпа.

:yes: без съмнение
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от kagebista » 16 Окт 2007, 12:09

Моя също е от дару :evil:
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 12.04.2007

Мнение от ivan67 » 16 Окт 2007, 12:23

колега Еno сподели след смяната на термостата имали оправия по нашият проблеп при мен както казах тем. пада от средно положиние до пьрвата бяла черта след синия сектор при скорост 80 -100 и каране грацко а вдигна ли над 110 веднага застава по средата по повот разхода на гориво сьм доволен повече карам извьн грацко не минава над 7л.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 16 Окт 2007, 12:50

Разбрах се с човека утре ще го слагам и ще пиша...
Разхода се усеща в града, иначе извънградско моята харчи от 4.8-7.5л в зависимост от скоростта 80-170км/ч :mhihi:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 17 Окт 2007, 13:12

Колеги сменете си ТЕРМОСТАТИТЕ!!!
Аз моя днес го смених и всичко се оправи с температурата :mhihi:
Преди температурата се вдигаше много бавно,без значение от времето дали беше топло или студено а сега за 5 мин. почти е до средата :)
Остава само да видя дали разхода на гориво ще ппадне ...
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 17 Окт 2007, 19:14

Вече мога да потвърдя и разхода на гориво,който доста се намали,днес много карах из София и ми харчеше 11-12.3л и много рядко 13л. задръстването беше нормално,но вечерта имаше някакво невероятно задръстване като всяка вечер и разхода ми стигна до 14.6л ,не повече,от центъра до нас за 45мин., а по принцип при нормално задръстване го правя за 10мин. :roll:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 12.04.2007

Мнение от ivan67 » 18 Окт 2007, 12:06

ясно стана значи ще го сменям и аз

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 20 Окт 2007, 0:52

А водната помпа защо трябва да я сменям? Тя няма ли да даде някакви признаци ако е за смяна?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 20 Окт 2007, 8:12

Водната помпа е за смяна ако се вгида температурата, иначе няма смисъл ;)
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.03.2005
Местоположение: София
Кара: Е53

Мнение от payo » 23 Окт 2007, 14:11

какви са тези разходи където чета бе колеги маята повече от 9 разход градско неможе да вдигне при по агресивно карене извън градско 7.5 макс. а варви на метла

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook