Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- iasen_h
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 15.07.2008
- Кара: e39 530D
- Мечтае да кара: M6 , X6
- Детайли за колата: 530D - чип - 240hp
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Друг проблем който също се появява е дюзите ако колата остава мудна към ниските преди 2000 оборота .. и сте проверили по-горе посочените неща остават дюзи . Наскоро правихме едно 2.5 д 163 коня не вървеше хич преди 2000 оборота нямаше никакъв ряз. След това всички дюзи ги свали човека гледа ги и 2-3 дюзи примерно ако трябва да подават 5 грама нафта те даваха 3 грама от там турбото надува ама няма нафта майстора мисля че смени разпръсквачите на дюзите направи им реглаж и колата стана все едно 20 коня отгоре още преди 2000 оборота натискаш само с газ на 2ра триъгълничето свети яко.
Поздрави

BMW FOREVER
- parabadabal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 xi e61
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Аз искам да попитам - свалих колектора и там намерих още един такъв клапан. Защо има 2 ? Единият към турбото, а другият под колектора? Размених им местата и колата стана още по мудна-чак след 3000 оборота тъгваше. Това какво значи? Кой от двата се е скапал? Или и двата ?
__________BMW__________
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
parabadabal написа:Аз искам да попитам - свалих колектора и там намерих още един такъв клапан. Защо има 2 ? Единият към турбото, а другият под колектора? Размених им местата и колата стана още по мудна-чак след 3000 оборота тъгваше. Това какво значи? Кой от двата се е скапал? Или и двата ?
Този под колектора командва ЕГР-а и клапите на колектора /ако си автомат/. Щом колата е умряла,след като си разменил клапаните, вероятно този на ЕГР не работи, следователно ЕГР не работи. Провери да не е блокирал в полуотворено положение, защото може затова колата да не върви както трябва - по принцип обаче записва грешка при това положение... Прочети я сега, след като си разменял клапаните - все трябва да е записала нещо, което да те ориентира какво се случва...

- parabadabal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 xi e61
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Окончателно при мен проблемът се оказа във вакуума между вакуум резервоара и ел. клапана на турбото. По средата стените на маркуча буквално бяха залепнали една за друга. Сега турбото съска още от ниските обороти 

__________BMW__________
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
При мен вчера подобен проблем.
Карам си на клима ама усещам че нещо не е както трябва. Не мога да изпреваря товарен камион, набирам ама няма никой. Газ до дупка а колата лека полека си набира и пуши черно. Изключих климата, същата работа. Свърших работа, прибрах се с намерението да и направя една бърза диагностика. Ама още като отворих капака видях че на резервоара за вакума е цепнат маркуча точно където влиза в него. Късмет че нямаше клапани и такива неща, въобще не съм я връзвал на диагностика. Оправих маркуча и колата си стана пък същата.
Та понякога проблема е елементарен, просто иска оглеждане.
Карам си на клима ама усещам че нещо не е както трябва. Не мога да изпреваря товарен камион, набирам ама няма никой. Газ до дупка а колата лека полека си набира и пуши черно. Изключих климата, същата работа. Свърших работа, прибрах се с намерението да и направя една бърза диагностика. Ама още като отворих капака видях че на резервоара за вакума е цепнат маркуча точно където влиза в него. Късмет че нямаше клапани и такива неща, въобще не съм я връзвал на диагностика. Оправих маркуча и колата си стана пък същата.
Та понякога проблема е елементарен, просто иска оглеждане.


- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Оригиналните маркучи са с оплетка отвън и ако е цепнат някъде, иди че го разбери къде. Въпреки че го хванах, смених целия маркуч да ми е мирна главата.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Здравейти колеги.
Вчера на тръгване от морето до Сф имах уникално гаден проблем.Колата в ниските обороти я нямаше никаква.. набира едвам едвам,като натисна по рязко педала на газта изрежда 2 предавки надолу и вкарва двигателя в червените обороти.И изведнъж все едно някой ме удря отзад..така изрежда предавките кутията.Преди време на диагностика ми беше дала грешка Рейл датчик (за високото налягане) но ми казаха че е наред.Четох в един англ.форум на един пичага колата му е правила същите номера.И са му сменили МАФ(?) и МАП сензори,вакум резервоар и колата му се оправила.
Дали може от развален Рейл датчик да работи така?
Вие какво мислите?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Вчера на тръгване от морето до Сф имах уникално гаден проблем.Колата в ниските обороти я нямаше никаква.. набира едвам едвам,като натисна по рязко педала на газта изрежда 2 предавки надолу и вкарва двигателя в червените обороти.И изведнъж все едно някой ме удря отзад..така изрежда предавките кутията.Преди време на диагностика ми беше дала грешка Рейл датчик (за високото налягане) но ми казаха че е наред.Четох в един англ.форум на един пичага колата му е правила същите номера.И са му сменили МАФ(?) и МАП сензори,вакум резервоар и колата му се оправила.
Дали може от развален Рейл датчик да работи така?
Вие какво мислите?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- parabadabal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 xi e61
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Със сигурност провери вакуумите и най-вече тези около турбото. При мен беше същата история и се оправя за 30 мин и 20 лева.
__________BMW__________
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Така малко е като на врачка, но най-лесно е да откачиш буксата на МАФ-а /дебитомера/ и да покараш - ако колата се подобри, той е или за чистене, или за смяна. Същото може да пробваш и с МАП-а - там ако се влоши динамиката, след като откачиш буксата, значи сензорът е ок... 

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Айде ново 20... Колата вървеше на самолет, пушеше може би малко повече на смачкване, ама набираше много здраво.
Диагностиката набиваше грешка МАФ последно време, не се отразяваше на хода.
След подмяна на всички вакуум маркучи колата умря, никакъв респонс на педала в ниските, и да го смачкаш все тая, набира кат икарус.
При зададена висока скорост на паметта на темпомата, с по-ниска предавка и копчето набира много бързо, по никакъв начин неще да набере така с педала.
Тоя МАФ колко струва
Диагностиката набиваше грешка МАФ последно време, не се отразяваше на хода.
След подмяна на всички вакуум маркучи колата умря, никакъв респонс на педала в ниските, и да го смачкаш все тая, набира кат икарус.
При зададена висока скорост на паметта на темпомата, с по-ниска предавка и копчето набира много бързо, по никакъв начин неще да набере така с педала.
Тоя МАФ колко струва

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Първо го чистиш с CRC , като му откачиш буксата имали подобрение,ако има смяна и т'ва е.
Около 400лв, то по-добре чип
А вакума на тампоните смени ли го? Моят се беше сплескал от единия край точно преди щуцера и се ронеше ,вчера го смених и него .
Сега мотора не друса като го паля/гася и Power-a се увеличи
Около 400лв, то по-добре чип

А вакума на тампоните смени ли го? Моят се беше сплескал от единия край точно преди щуцера и се ронеше ,вчера го смених и него .
Сега мотора не друса като го паля/гася и Power-a се увеличи

- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
hummer написа:А вакума на тампоните смени ли го? Моят се беше сплескал от единия край точно преди щуцера и се ронеше ,вчера го смених и него .
Сега мотора не друса като го паля/гася и Power-a се увеличи
Колега , какъв е този вакум на тампоните , лесно ли се сменява че аз такъв не съм сменявал

Айде ново 20... Колата вървеше на самолет, пушеше може би малко повече на смачкване, ама набираше много здраво.
Диагностиката набиваше грешка МАФ последно време, не се отразяваше на хода.
След подмяна на всички вакуум маркучи колата умря, никакъв респонс на педала в ниските, и да го смачкаш все тая, набира кат икарус.
При зададена висока скорост на паметта на темпомата, с по-ниска предавка и копчето набира много бързо, по никакъв начин неще да набере така с педала.
Тоя МАФ колко струва
Вземи си погледни буксата на МАП сензора (на колектора)

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Трябва ти канал или да вдигнеш повече предницата ,но канал ще е по-лесно.
Минава до картера.
Около метър маркуч ти трябва,лесно се сменя ,само внимавай да не счупиш щуцерите ,че са пластмаса.
Едното е тройник ,другото е коляно (направо се вади от тампона и по-лесно се вкарва маркуча) Аз ползвам силиконови маркучи ,идеални са за вакум и лесно влизат
Сега ми е такъв кеф да паля/гася
Това беше преди смяната ,трябва да опитам и сега със сменени как ще е
https://www.youtube.com/watch?v=kPi8qjUTqh4

Минава до картера.
Около метър маркуч ти трябва,лесно се сменя ,само внимавай да не счупиш щуцерите ,че са пластмаса.
Едното е тройник ,другото е коляно (направо се вади от тампона и по-лесно се вкарва маркуча) Аз ползвам силиконови маркучи ,идеални са за вакум и лесно влизат
Сега ми е такъв кеф да паля/гася

Това беше преди смяната ,трябва да опитам и сега със сменени как ще е

https://www.youtube.com/watch?v=kPi8qjUTqh4






Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
Така като го описваш не се сещам иначе имам канал
Като паля и гася разтриса леко и ме дразни а дюзите са си добре , маховика също
може и тампони да са но може и тоя вакум да е
иначе като работи не мърда , теста със стоинкаката може и да стане 




Последна промяна dak на 26 Окт 2015, 14:43, променена общо 4 пъти
- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д
И при мен го има това поклащане леко при палене и по осезаемо при гасене, това се появи след като махнах "пеперудките". Вакумите са сменени.
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани