Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39
Ами аз не виждам друго решение. Диагностиката е казала датчик, значи освен да го смени или да иска от приятел/колега работещ такъв, няма как да разбере дали е от него или не. Не знам какво очаква да му кажем ние. Тоя проблем може да е причинен от стотици неща, значи да почнем да изреждаме всичко наред. И каква е файдата, като е потърсил професионална помощ, излязла е грешка в датчика, и той се чуди дали да го сменя или не?! Ще смени нещата, който ние изредим ли? Нищо против колегата, но за мен тия неща са несериозни. Трябва да се знае, че форума не е място за гадатели и магьосници. Тук можем да дадем съвет, насока, да обясним доста неща, но ако дадения човек не се заеме с разрешаването на проблема било то в сервиз, или сам да провери една по една възможните причини, няма как да оправи нещата. Това е грешката на много хора тук. Просто не са хванали идеята съществуването на подобен автомобилен форум. Такива спорове се появяват във все повече теми, и мисля че трябва да поработим имено върху това.
- shumisho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.04.2007
- Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit
Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39
HeBePeH написа:Колегата е с БМВ от един месец и е закарал колата на една диагностика .
Нормално е , да е объркан и да търси второ мнение, и то в БМВ форум кадето очаква правилния отговор и повече мнения и препоръки .
А вия почнахте да му се нахвърляте защо не е сменил датчика веднага щом са му казали , че е от него . Ами има стотици теми в който колеги се оплакват , че подменят дадена част с нова и се оказва проблемат друг .
Вия половината се родихте научени и всичко знаехте . Че дори си сменяте част за 5 дни , а карате с неработеща ламбда сонда месеци
Колега, нещо не те разбирам. Аз, като всеки друг (включително и автора на темата), сам си решавам кога с какво и как да си сменя по колата, по жената и т.н.
Това, че ние му казваме да си го смени (след като е бил вече при 2-ма майстори), защото определено това е проблема, не го кара да скочи, да даде 180 лв. и да го сменя, но може да види кой е NAPSTERS, Явор и да прецени дали да го направи.
А ти сам си прецени ти или аз с мненията си сме му помогнали повече
- Archi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Дънди, Шотландия
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: фадрома в народното събрание
Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39
Не знам от къде е колегата, но според мен е най - удачно да каже от къде е и в зависимост от това (София, Пловдив) да му препоръчате някой добър майстор.
- zegher
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D estate
Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39
Освен датчикна разпределителния вал има и датчик на коляновия вал. Той често не показва грешка, но като умре вдига разхода драстично. Аз като купих моята имах същия проблем - беше тромава и гореше зверски. Смених и двата датчика - те са характерен проблем за модела (към 400 лв общо с работата) и колата стана неузнаваема. За тия години колко пари съм спестил от бензин да не говорим
Така че сменяй и карай, всяка кола е бирник но тази не е от най-скъпите за поддръжка - ще се убедиш след някоя и друга година с нея.
Успех М.
Така че сменяй и карай, всяка кола е бирник но тази не е от най-скъпите за поддръжка - ще се убедиш след някоя и друга година с нея.
Успех М.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39
zegher написа:Освен датчикна разпределителния вал има и датчик на коляновия вал. Той често не показва грешка, но като умре вдига разхода драстично. Аз като купих моята имах същия проблем - беше тромава и гореше зверски. Смених и двата датчика - те са характерен проблем за модела (към 400 лв общо с работата) и колата стана неузнаваема. За тия години колко пари съм спестил от бензин да не говорим![]()
Така че сменяй и карай, всяка кола е бирник но тази не е от най-скъпите за поддръжка - ще се убедиш след някоя и друга година с нея.
Успех М.
явно от опит говориш, но аз поне несъм имал случай при който ,ако има повреден датчик, да не го изкара като грешка. дори да има нещо такова, на лайв дата като му се видят показанията става ясно.
- zegher
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D estate
Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39
явно от опит говориш, но аз поне несъм имал случай при който ,ако има повреден датчик, да не го изкара като грешка. дори да има нещо такова, на лайв дата като му се видят показанията става ясно.
Ами да, моята като я закачих на компютър не показа датчик на колянов вал, но проблема се оправи чак като го смених, знам ли, може компа да не е бил както трябва.
Важното е, че като купиш кола на старо трябва поне 5-6 месеца да се занимаваш с нея докато я вкараш в пътя, после проблемите спират да се появяват и си караш дълго без много разходи - вече 7-8 коли съм сменил от различни марки - все така се получава
М.
Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39
здравеите колеги:Нов съм тука и наскоро си закупих БМВ 520и М50Б20 газ бензин,следните проблеми са ми,оборотите са ми мн ниски на празен ход даже падат и до 500,когато съм в движение от 2000 до 2500 оборота колата трудно се набира и има някво тресене докъто стигне 3000 и се оправа и почва да си работи нормално мотора е ванос и за тези 150 коня хич не върви така работи и на бензин и на газ благодаря предварително,а и съшто така ми казаха че тука в плевен не си заслужава да се ходи на диагностика штот ништо не правели,благодаря ви предварително.
- Archi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Дънди, Шотландия
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: фадрома в народното събрание
Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39
lude7in написа:здравеите колеги:Нов съм тука и наскоро си закупих БМВ 520и М50Б20 газ бензин,следните проблеми са ми,оборотите са ми мн ниски на празен ход даже падат и до 500,когато съм в движение от 2000 до 2500 оборота колата трудно се набира и има някво тресене докъто стигне 3000 и се оправа и почва да си работи нормално мотора е ванос и за тези 150 коня хич не върви така работи и на бензин и на газ благодаря предварително,а и съшто така ми казаха че тука в плевен не си заслужава да се ходи на диагностика штот ништо не правели,благодаря ви предварително.
За оборотите колега почти на 100% е филтър картерни газове http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5&t=113348 , виж тук е обяснено много хубаво как се сменя, нищо сложно не е можеш да си го смениш и сам, а за другия проблем най вероятно е ваноса http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5&t=167036 , но тук не съм съвсем сигурен, нека да кажат по компетентните колеги !
- zegher
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D estate
Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39
На 6-цилиндровия мотор оборотите на празен ход нормално трябва да са около 600!
Вярно, че колата е малко (МАЛКО!) тромава до към 2000 об/мин, но от там нагоре е голяма хала.
Ако е тромава въобще, вероятно е от датчиците на колянов и разпределителен вал.
Запушен филтър на картерните газове води до повишено налягане в под-цилиндровите пространства, но не може да влоши динамиката осезаемо! Единсвените видими симптом са синкав пушек от ауспуха и нестабилни обороти на празен ход.
М.
П.П.
Щом си нов, я прочети тук какво пише
viewtopic.php?f=35&t=275138
И добре дошъл!
М.
Вярно, че колата е малко (МАЛКО!) тромава до към 2000 об/мин, но от там нагоре е голяма хала.
Ако е тромава въобще, вероятно е от датчиците на колянов и разпределителен вал.
Запушен филтър на картерните газове води до повишено налягане в под-цилиндровите пространства, но не може да влоши динамиката осезаемо! Единсвените видими симптом са синкав пушек от ауспуха и нестабилни обороти на празен ход.
М.
здравеите колеги:Нов съм тука и наскоро си закупих БМВ 520и М50Б20
П.П.
Щом си нов, я прочети тук какво пише
viewtopic.php?f=35&t=275138
И добре дошъл!
М.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

