Колата ми загрява. Помогнете!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
**Novobraneca написа:sash0 написа:отвори си една от пробките - за обездушаване
ако при загряло положение не излиза вода оттам - 100% водна помпа
а и един съвет - за ръчкане бензин бате
Ами ето как ръчкаме дизелите в Добрич и Варна![]()
![]()
No Coment http://www.youtube.com/watch?v=db5hroLO42k . Всичко зависи от задкормилната гарнитура
![]()
![]()
те тия тдс позволяват едно ръчкане ..................
Най мразим дизели и комбита
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Е другият път сам приготвил 2 гуми за целта и ще си говорим пак 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
titikaka на там отиват работите ,днес пак я запалих и я подгрях до средата на термостата, десния маркуч на водата ,който излиза от главата остава мек.....а този който отива в казанчето пари....утре ще се занимавам с нея..днес беше ден за ядене и пиене......ще кажа какво е станало утре...
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега аз имах същия проблем и работата излезе водна помпа, а ако не е от това идва най лошото, но стискаме палци да не е 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Има едно амортесьорче, напъваш го с една щанга и освобождаваш ремъка, а преди това се сваля виското с перката и дефузьора, предполагам че знаеш че виското е с обратна резба
за да имаш повече място разкачи и радииятора, сле тези процедури отвиваш шайбата на водната помпа и после разхпабвах самата водна помпа, от двете и страни ще видиш едни ушички с дупка, там и ма резба и се слагат съответно болчета и започваш да навиваш болчетата в тези дупки и водната помпа излиза без да се блъска, надявам се да съм ти бил полезен, ако има въпроси питай 


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: ре
bera написа:дайте един линк с картинки ,моля,..как се сваля водната помпа, тя е под шайбата на ремъка има един обтегач там как точно се сваля тази шайба и ремъка после как се обтяга....
Хващаш ремъка и го дърпаш.Обтегача ще започне да мърда, от долната страна на обтегача има една дупка и когато тази дупка съвпадне с дупката на блока, вкарваш една отверка.Така обтегача остава свободен и махаш ремъка.
Сваляш шайбата на водната помпа, развиваш 4-те болта на помпата.От ляво и от дясно на оста ще видиш две дупки с резба М8.Вземаш два болта М8х50 или по-дълги и започваш да ги навиваш в отворите с резбата и помпата започва малко по малко да излиза.
В никакъв случай не опитвай да я вадиш с клатене, има голяма опасност да счупиш импелера и части от него да ти останат в системата.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
mad_presley екстра си ....утре ще я правя благодаря на всички дано да е водната помпа ,че воубще не ми се занимава с глави и гарнитури пак...преди карах един Фиат ритмо 75 дизел, който ги знае тея боклуци знае за какво говоря...поне 2 пъти в годината глава или гарнитура....като хоби ми е да си разглобявам колата с умиление го правя вече...
Едно полезно линкче за обслужване или подмяна на части по охладителната система,има обяснения на слабите места и техните заместители,дано ви е полезно..
http://www.youtube.com/watch?v=Mco77TK94GU
http://www.youtube.com/watch?v=7WsBma6NLYM&feature=related
А ето и нагледно как се сменя водна помпа и термостат..
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/199986
http://www.youtube.com/watch?v=Mco77TK94GU
http://www.youtube.com/watch?v=7WsBma6NLYM&feature=related
А ето и нагледно как се сменя водна помпа и термостат..
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/199986

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Браво колега ,уникални линкове.Всеки трябва да ги прегледаfilibeto написа:Едно полезно линкче за обслужване или подмяна на части по охладителната система,има обяснения на слабите места и техните заместители,дано ви е полезно..
http://www.youtube.com/watch?v=Mco77TK94GU
http://www.youtube.com/watch?v=7WsBma6NLYM&feature=related
А ето и нагледно как се сменя водна помпа и термостат..
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/199986

Нищо лично ,Просто бизнес !
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Да, на линковете е обяснено доста добре със снимки, но ваденето на помпата в никакъв случай не трябва да се прави по този начин:
Трябва както го описах в предния си пост, да се навиват два болта равномерно, докато помпата излезе в направените за целта отвори с резба и така помпата излиза без да се напъва:
Тези отвори не са направени просто така.Идеята им е, помпата да излезе максимално права, защото самата перка вътре минава на 2мм от блока и всяко разклащане може да доведе до счупване на пластмавовата перка вътре в блока и да се чудите после как да вадите парчетата

Трябва както го описах в предния си пост, да се навиват два болта равномерно, докато помпата излезе в направените за целта отвори с резба и така помпата излиза без да се напъва:
Тези отвори не са направени просто така.Идеята им е, помпата да излезе максимално права, защото самата перка вътре минава на 2мм от блока и всяко разклащане може да доведе до счупване на пластмавовата перка вътре в блока и да се чудите после как да вадите парчетата

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Здравейте колеги,
днес я отворих с информацията която ми дадохте и каквото намерих с търсачката ,сам си я отворих и затворих, като знаеш кое как се разглобява лесно става...иначе ако не ми бахте казали за амортисьорчето на обтегача или за ушите на водтана помпа щях да блъскам като идиот, благодаря на всички.
А ето и проблема...ВОДНАТА ПОМПА много от вас бяха прави само като са прочели симптомите...много сте печени момчета...браво...сега ще я наблюдавам да не боядисва антифриза....и да не ми "ХАПВА" антифриз следващите няколко хиляди колиметра....ако го прави....ще си цапам ръцете пак...няма как,...
Качил съм малко снимки да видите с очите си водната помпа...и термостата ,който също смених (не се затваря докрай като е студен)
А ето и какво купих и колко ми излезе.
ВОДНА ПОМПА "HEPU" - 107лв.
ТЕРМОСТАТ "VERNET" 23лв.
За пример:
Водна помпа на OPEL- 117лв....??? подръжката на ТДС-а не е скъпа, ако не ходиш по сервизи ,а си я правиш сам....и малко ми харчи...хубаво вози...екстра количка си е.

днес я отворих с информацията която ми дадохте и каквото намерих с търсачката ,сам си я отворих и затворих, като знаеш кое как се разглобява лесно става...иначе ако не ми бахте казали за амортисьорчето на обтегача или за ушите на водтана помпа щях да блъскам като идиот, благодаря на всички.
А ето и проблема...ВОДНАТА ПОМПА много от вас бяха прави само като са прочели симптомите...много сте печени момчета...браво...сега ще я наблюдавам да не боядисва антифриза....и да не ми "ХАПВА" антифриз следващите няколко хиляди колиметра....ако го прави....ще си цапам ръцете пак...няма как,...
Качил съм малко снимки да видите с очите си водната помпа...и термостата ,който също смених (не се затваря докрай като е студен)
А ето и какво купих и колко ми излезе.
ВОДНА ПОМПА "HEPU" - 107лв.
ТЕРМОСТАТ "VERNET" 23лв.
За пример:
Водна помпа на OPEL- 117лв....??? подръжката на ТДС-а не е скъпа, ако не ходиш по сервизи ,а си я правиш сам....и малко ми харчи...хубаво вози...екстра количка си е.
Последна промяна bera на 14 Май 2009, 16:39, променена общо 1 път
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани