Проект E39 M5d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Проект Е39 М5d
Стоповете една оригинална нави рекаро, и свали топката на скоростния лост да тия пръснат и моята беше така сега стана перфе
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект Е39 М5d
Много се чудих, когато монтирах бууст метъра, и затова почерпих инфо от чуждестранните форуми.
http://www.m5board.com/vbulletin/m5-e39 ... gauge.html
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... t-opinions
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... stall.html
Навигацията е тестова, във всеки един момент, мога да си върна духалките.
Салона е ел. с надуване и чупеща облегалка, т.е. ще се търси Рекаро с не по-малко функции.
Цената, която ми обявиха за профилактика на салона е 60лв, затова при всички положения, засега ще се прави.
Фолио, категорично няма да лепя по лайсните, веднъж ги лепих и не останах очарован от разните карбони.
http://www.m5board.com/vbulletin/m5-e39 ... gauge.html
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... t-opinions
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... stall.html
Навигацията е тестова, във всеки един момент, мога да си върна духалките.
Салона е ел. с надуване и чупеща облегалка, т.е. ще се търси Рекаро с не по-малко функции.
Цената, която ми обявиха за профилактика на салона е 60лв, затова при всички положения, засега ще се прави.
Фолио, категорично няма да лепя по лайсните, веднъж ги лепих и не останах очарован от разните карбони.
- Morridin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Бавно....
- Детайли за колата: 40-ска с газ ;)
Re: Проект Е39 М5d
Колега,
Голямо браво за ентусиазма и изпълнението, много се радвам на такива фенове! Давай напред и поствай тук напредъка, че с интерес следя темата!
Голямо браво за ентусиазма и изпълнението, много се радвам на такива фенове! Давай напред и поствай тук напредъка, че с интерес следя темата!
Re: Проект Е39 М5d
mirosk написа: навито е въпрос на вкус но аз бих предпочел оригиналния вид , но и в твоя случай изглежда интересно..
но все пак +1 за ентусиазма
Аз по скоро смятам, че навито в Е39 е много по изкушаващо за крадците и носи по-голям - отколкото +. Че е красиво така е, но..нали : )
Лично мнение

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- mirosk
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 21.06.2009
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
Re: Проект Е39 М5d
Аз по скоро смятам, че навито в Е39 е много по изкушаващо за крадците и носи по-голям - отколкото +. Че е красиво така е, но..нали : )
Лично мнение
За крадците няма значение крадат халогени датчици за температурата така че .... Все сме прецакани А за колегата давай нататък кажи планове какво друго смяташ да направиш
Лично мнение

За крадците няма значение крадат халогени датчици за температурата така че .... Все сме прецакани А за колегата давай нататък кажи планове какво друго смяташ да направиш
Re: Проект Е39 М5d
На мен са ми чорили чистачките от е36 дето бяха за хвърляне
Накичено е39 спи ли на вън отпиши го

Накичено е39 спи ли на вън отпиши го

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект E39 M5d
След почти 2 месеца застой, започнах работа и под капака...





- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект E39 M5
Малко да събудя темата... имах няколко перипета, но няма да говоря за тях
Поважното е, че монтирах датчик от Е60 на 1800бара, оригиналния е до 1500. Двата датчика са физически коренно различни, но това не пречеше да го натъкмим.
Двата датчика (кривия е от Е60):

Изработва се преходник:



Датчика завит на преходника за проба:

И вече на рейката:

Заменя се и буксата, защото за да е гадно и тя е различна, и накрая казвате на компютъра, че вече е с 1800баров датчик.
Тъй като съм и с 3 баров мап, там нещата са далеч по- прости, махате щофьорския въздуховод за парното и "бъркате" малко на сляпо зад колектора махате буксата, отвивате едно болтче заменяте и по обратния ред...
не повече от 3минути работа. А и задължително "казвате" на компютъра, че вече е с 3 баров мап

Поважното е, че монтирах датчик от Е60 на 1800бара, оригиналния е до 1500. Двата датчика са физически коренно различни, но това не пречеше да го натъкмим.
Двата датчика (кривия е от Е60):
Изработва се преходник:
Датчика завит на преходника за проба:
И вече на рейката:
Заменя се и буксата, защото за да е гадно и тя е различна, и накрая казвате на компютъра, че вече е с 1800баров датчик.
Тъй като съм и с 3 баров мап, там нещата са далеч по- прости, махате щофьорския въздуховод за парното и "бъркате" малко на сляпо зад колектора махате буксата, отвивате едно болтче заменяте и по обратния ред...

не повече от 3минути работа. А и задължително "казвате" на компютъра, че вече е с 3 баров мап

Re: Проект E39 M5d
И какво се получава от цялото това движение...колко се очаква от мотора и ще продължи ли да работи стабилно както,когато е сток?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект E39 M5d
Мотора си работи съвсем нормално.
Колко ще изкара, само диното ще покаже...
Идеята на цялото това нещо, е като се кача на дино и започнат да го мапват, да не се окаже, че има слабо звено във веригата.
т.е. нещата, които могат да ми дадат проблем или да ме ограничат ги сменям.
основните са:
Турбо- Сменено с по голямо
Гнп- Превантивно Сменено (оригиналното в швабско пишат, че държи до 1700 бара)
Генерация без катализатори- направена
Датчик рейл- сменен с по голям
Мап- сменен с по голям
Съединител- Предстой изработка и смяна (керамичен)
гуменото каре- предстой смяна
За останалото, каквото сабя покаже.
Колко ще изкара, само диното ще покаже...
Идеята на цялото това нещо, е като се кача на дино и започнат да го мапват, да не се окаже, че има слабо звено във веригата.
т.е. нещата, които могат да ми дадат проблем или да ме ограничат ги сменям.
основните са:
Турбо- Сменено с по голямо
Гнп- Превантивно Сменено (оригиналното в швабско пишат, че държи до 1700 бара)
Генерация без катализатори- направена
Датчик рейл- сменен с по голям
Мап- сменен с по голям
Съединител- Предстой изработка и смяна (керамичен)
гуменото каре- предстой смяна
За останалото, каквото сабя покаже.
Re: Проект E39 M5d
racing_team_vidin написа:Мотора си работи съвсем нормално.
Колко ще изкара, само диното ще покаже...
Идеята на цялото това нещо, е като се кача на дино и започнат да го мапват, да не се окаже, че има слабо звено във веригата.
т.е. нещата, които могат да ми дадат проблем или да ме ограничат ги сменям.
основните са:
Турбо- Сменено с по голямо
Гнп- Превантивно Сменено (оригиналното в швабско пишат, че държи до 1700 бара)
Генерация без катализатори- направена
Датчик рейл- сменен с по голям
Мап- сменен с по голям
Съединител- Предстой изработка и смяна (керамичен)
гуменото каре- предстой смяна
За останалото, каквото сабя покаже.
Аз съм сменил само гуменото каре засега



- huligana90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Долна баня
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: BMW X6М
Re: Проект E39 M5d
Кво му сменявате пък на тва каре
И не се ли сменява датчика на комънреила?

И не се ли сменява датчика на комънреила?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проект E39 M5d
Като говорим за ограничения на Дино-то, не си споменал за по-голям кулер, или поне аз не видях - според мен е задължително на този мотор. Той и без това става лагав в жегите, пък ако се надуе нещата ще се влошат още.
Ако стигнеш до кулер, сподели какъв размер си успял да побереш, че и аз обмислям да монтирам по-голям преди мап.
Ако стигнеш до кулер, сподели какъв размер си успял да побереш, че и аз обмислям да монтирам по-голям преди мап.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект E39 M5d
Много си прав за кулера, мислил съм го, но идеята не е само да го нахакам, като на някоя японка 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани