Консумация на ток от климатроника при заключена кола

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Консумация на ток от климатроника при заключена кола

Мнение от sonic » 06 Окт 2007, 12:05

Вече на три Е39-ки срещнах този проблем.
При изгасена и заключена кола консумацията на ток от акумулатора е около 0,8А и след около час спада на 0,4 и така си остава. Обаче при изключено захранване на Управляващия панел на климатроника консумацията изчезва.
Сблъсквал ли се е някой с този проблем?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.12.2005

Мнение от marione » 06 Окт 2007, 16:14

и аз като теб отначалото се шашках малко като разбрах за консумацията но се оказа че това е нормалко за Е39 така че не се притесняваи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Мнение от sonic » 06 Окт 2007, 16:59

Е да , но нормално ли е и след 10 часа пак да има 0,4А консумация. По дълго не съм оставял мултицета.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 06 Окт 2007, 17:19

Колега предполагам че зимата ще имаш проблеми сутрин. Виж тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%ED%E8%EA

някъде се споменаваше лампата на плафона и вентилаторчетата които дърпат въздух от двете зони за да разбере климатроника каква е темепратурата в купето - имаше някъде в темата писано че при проблем с крушката на плафона (по-слаба май) електрониката на вентилаторчетата се шашка и не ги изключва след като минат там някакъв определен брой минути.

дано помогна :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 06 Окт 2007, 17:21

Виж и тук:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%ED%E8%EA

Последния отговор е от ICE сравни дали е така при теб, ако не е ..... значи е. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Мнение от sonic » 06 Окт 2007, 18:57

Не спира изобщо-явно има проблем, но в нито една от темите няма идея за решаване на проблема
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 08 Окт 2007, 1:01

Смени ли лампата на плафона?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Мнение от sonic » 08 Окт 2007, 9:38

С каква да я сменя? С по-силна или само с нова?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 08 Окт 2007, 14:57

При мен също го има този проблем, с малката разлика че си стои на 0.8 - 1.0 А консумацията и за 2-3 дни заминава акумулатора.
Номер 10 или 11 е предпазителя - махаш го и не я мислиш.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook