Трудно пали студена , е 39 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Трудно пали студена , е 39 520i
Здравейте , колата е е 39 520 бензин 150 коня двоен ванус с газ 99 година. Колата трудно пали студена ( в смисъл пали държи ниски обороти-550/650 ,гледано на диагностика и претриса ) ако три или четири пъти я запаля и загася на петия път си пали супер изфорсира се до 1200 оборота и заспи. След първото палене за деня и като покарам малко , може 1 час да я паля и гася няма проблеми. Записва грешки само за ламбда сонда 1- вата отговаряща за 1 ви до 4 ти цилиндър , по колата са сменени -Картерна вентилация , пълен рециклаж на ванусусите, филтри на газовата ,филтри на бензина, бензинова помпа , свещи /преди 2 хиляди километра , въздушен филтър , пробвани са няколко бубини ( понеже дава на моменти мис фаери на различни цилиндри ) , предстой да се сменят газовите дюзи и да се рециклират бензиновите . Свеща на 4 ти цилиндър винаги след всяка смяна на свещи което за 60 хиляди километра се е случило 4 пъти , винаги е черна от нагар на масло . Реално по мой впечетления колата гори около 1 литър на 10 хиляди километра , два пъти е карана с равенол два пъти с тотал и един път с кастрол почти винаги разхода на масло е литър ( но с равенола е най- добре ) 10 ве 40 . Попрочетох за проблемите с паленето и за това, че често е бил в следсвие на датчик разпределитен вал или колянов вал , но никога не ми го е записвала като грешка , склонен съм да ги сменя и тях ако това ще доведе до жалното. Мерена компресия на цилиндрите при последната смяна на свещи е около 11
, моля за мнения и съвети ако някой се е сблъсвал с подни проблеми.
П.П. - понеже при четенето на темите за трудното палене има мнениея,че при проблеми с датчик разпределителен вал колата не върви като цяло ( при мен колата въри супер особенно след рециклажа на двойния ванус - върви на прибиване) .
Очаквам съвети от сблъсвалите се с този проблем.
, моля за мнения и съвети ако някой се е сблъсвал с подни проблеми.
П.П. - понеже при четенето на темите за трудното палене има мнениея,че при проблеми с датчик разпределителен вал колата не върви като цяло ( при мен колата въри супер особенно след рециклажа на двойния ванус - върви на прибиване) .
Очаквам съвети от сблъсвалите се с този проблем.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Трудно пали студена , е 39 520i
Датчил колянов вал ако е проблемен след като колата е загряла и я загасиш няма палене докато не се охлади,а и щом не лъсва на диагностика там драми няма.Преди да сменяш квото и да било опитай варианта преди да загасиш колата да прехвърлиш на бензин и да поработи 20-30 секунди и я оставяш така до следващо палене.Ако няма ефект ,пробваш аварийно палене на газ -виж ква ти е АГУ и как се прави .Ся ,първия метод щи покаже дали случайно не остава газ в колектора ,която се кондезира и при първо палене омешва двете горива ,при втория ще се разбере дали няма проблем с бензиновата апаратура -инжектори ,сонда .Ако няма промяна в поведението смени си ламбдата -желателно с ОЕ ,ако ти се вижда скъпа варианти са Bocsh или NGK .
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Трудно пали студена , е 39 520i
Тези датчици(колянов и разпределителен вал) когато дадат грешка на диагностика повече няма палене. Особено на коляновия вал. Закачи инпата и при първоначално въртене на стартера виж колко са ти оборотите в рийд статуса. Трябва да са около 200-250. Ако са по малко е тръгнал датчика на коляновия вал. На няколко коли(включително и моята) този датчик ми изяде нервите до като го хвана че е проблемен. По правило ми правеше тези мизерии когато нямам диагностика в момента да видя живите данни. 

- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Трудно пали студена , е 39 520i
Огледай хубаво за паразитен въздух, след дебитомера. Теч на масло от двете малки гарнитурки на капака на главата “давят” свещите в масло и също е предпоставка за проблеми.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Трудно пали студена , е 39 520i
kikko написа:Огледай хубаво за паразитен въздух, след дебитомера. Теч на масло от двете малки гарнитурки на капака на главата “давят” свещите в масло и също е предпоставка за проблеми.
гофретата след дебитомера са сменяни преди 6 месеца с нови , пробвах с пръскане на спрей за почистване на спирачки по гофретата и всичко след дебитомера при запален мотор няма никаква индикация, че смуче въздух , на проба с дим не съм ходил ( аз така му викам ) . За гарнитурата на на капака на клапаните предстой и смяна, чакам майстора ми да намери време за мен.
Re: Трудно пали студена , е 39 520i
Ивайло Димов написа:Датчил колянов вал ако е проблемен след като колата е загряла и я загасиш няма палене докато не се охлади,а и щом не лъсва на диагностика там драми няма.Преди да сменяш квото и да било опитай варианта преди да загасиш колата да прехвърлиш на бензин и да поработи 20-30 секунди и я оставяш така до следващо палене.Ако няма ефект ,пробваш аварийно палене на газ -виж ква ти е АГУ и как се прави .Ся ,първия метод щи покаже дали случайно не остава газ в колектора ,която се кондезира и при първо палене омешва двете горива ,при втория ще се разбере дали няма проблем с бензиновата апаратура -инжектори ,сонда .Ако няма промяна в поведението смени си ламбдата -желателно с ОЕ ,ако ти се вижда скъпа варианти са Bocsh или NGK .
Това ще го пробвам още утре с прехвърлянето на бензин преди да я загася.
Re: Трудно пали студена , е 39 520i
Ивайло Димов написа:Датчил колянов вал ако е проблемен след като колата е загряла и я загасиш няма палене докато не се охлади,а и щом не лъсва на диагностика там драми няма.Преди да сменяш квото и да било опитай варианта преди да загасиш колата да прехвърлиш на бензин и да поработи 20-30 секунди и я оставяш така до следващо палене.Ако няма ефект ,пробваш аварийно палене на газ -виж ква ти е АГУ и как се прави .Ся ,първия метод щи покаже дали случайно не остава газ в колектора ,която се кондезира и при първо палене омешва двете горива ,при втория ще се разбере дали няма проблем с бензиновата апаратура -инжектори ,сонда .Ако няма промяна в поведението смени си ламбдата -желателно с ОЕ ,ако ти се вижда скъпа варианти са Bocsh или NGK .
Пробвах това с минаването на бензин преди да я загася , карах около 500 метра на бензин загасих я след 8 часа пак същото
Re: Трудно пали студена , е 39 520i
Ивайло Димов написа:Датчил колянов вал ако е проблемен след като колата е загряла и я загасиш няма палене докато не се охлади,а и щом не лъсва на диагностика там драми няма.Преди да сменяш квото и да било опитай варианта преди да загасиш колата да прехвърлиш на бензин и да поработи 20-30 секунди и я оставяш така до следващо палене.Ако няма ефект ,пробваш аварийно палене на газ -виж ква ти е АГУ и как се прави .Ся ,първия метод щи покаже дали случайно не остава газ в колектора ,която се кондезира и при първо палене омешва двете горива ,при втория ще се разбере дали няма проблем с бензиновата апаратура -инжектори ,сонда .Ако няма промяна в поведението смени си ламбдата -желателно с ОЕ ,ако ти се вижда скъпа варианти са Bocsh или NGK .
Пробвано е да се загаси на бензин и след това да се запали на сутринта - ефекта е същия 5 пъти гасне докато накрая запали изфорсира се и заработи нормално , аварйино палене на газ ( задържане на бутона на и палене да , пробвано няма никаква разлика ) тва го пробвах на следващия ден.
Re: Трудно пали студена , е 39 520i
kikko написа:Огледай хубаво за паразитен въздух, след дебитомера. Теч на масло от двете малки гарнитурки на капака на главата “давят” свещите в масло и също е предпоставка за проблеми.
Предстой смяна на гарнитурата на капака на клапаните ( просто при рециклирането на ванусите , бяхме взели гарнитурата за капака на клапаните но без гумичките за болтовете в комплекта ) пробвано е за паразитен въздух , при запален мотор да се пръска по гумените гофрета със спрей за почистване на спирачки и общо взето по целия мотор , промяна или изфорсиране на място нямаше .
Re: Трудно пали студена , е 39 520i
gencho22 написа:Здравейте , колата е е 39 520 бензин 150 коня двоен ванус с газ 99 година. Колата трудно пали студена ( в смисъл пали държи ниски обороти-550/650 ,гледано на диагностика и претриса ) ако три или четири пъти я запаля и загася на петия път си пали супер изфорсира се до 1200 оборота и заспи. След първото палене за деня и като покарам малко , може 1 час да я паля и гася няма проблеми. Записва грешки само за ламбда сонда 1- вата отговаряща за 1 ви до 4 ти цилиндър , по колата са сменени -Картерна вентилация , пълен рециклаж на ванусусите, филтри на газовата ,филтри на бензина, бензинова помпа , свещи /преди 2 хиляди километра , въздушен филтър , пробвани са няколко бубини ( понеже дава на моменти мис фаери на различни цилиндри ) , предстой да се сменят газовите дюзи и да се рециклират бензиновите . Свеща на 4 ти цилиндър винаги след всяка смяна на свещи което за 60 хиляди километра се е случило 4 пъти , винаги е черна от нагар на масло . Реално по мой впечетления колата гори около 1 литър на 10 хиляди километра , два пъти е карана с равенол два пъти с тотал и един път с кастрол почти винаги разхода на масло е литър ( но с равенола е най- добре ) 10 ве 40 . Попрочетох за проблемите с паленето и за това, че често е бил в следсвие на датчик разпределитен вал или колянов вал , но никога не ми го е записвала като грешка , склонен съм да ги сменя и тях ако това ще доведе до жалното. Мерена компресия на цилиндрите при последната смяна на свещи е около 11
, моля за мнения и съвети ако някой се е сблъсвал с подни проблеми.
П.П. - понеже при четенето на темите за трудното палене има мнениея,че при проблеми с датчик разпределителен вал колата не върви като цяло ( при мен колата въри супер особенно след рециклажа на двойния ванус - върви на прибиване) .
Очаквам съвети от сблъсвалите се с този проблем.
Може ли да опишеш "трудното палене" ,
При първото завъртане , двигателя веднага ли стартира или отнема повече време/върти на стартер 4-5 секунди/ ?
Re: Трудно пали студена , е 39 520i
Здравейте , под трудно палене обяснявам следното - въртя пали бързо не върти много около 5 секудни работи двигателя на много ниски обороти и гасне сам , въртя пак пали пак бързо ( винаги пали бързо не върти повече от нормалното ) пак не може да задържи оборти и гасне , натискам педала на газта никаква реакция и си гасне , пак вътря вече трети път този път се изфорсира добре над 1000 оборота , започва да тресе и след 5 скудни гасне ( или аз я гася понеже ми е жал за работата на мотора . Вече 4 тото или 5 тото палене както ТЯ си реши е супер изфорисирва се работи си на 1000 оборота малко претриса но работи стабилно не гасне , имам едно обд закачено на нея винаги свързвам се през андроида навигацията , трия грешките ,а те са обикновено двете ламбди сонди P0170 и P0173 , няколко мис фаера , обивкновенно на различни цилиндри , и колата е нормална може да мина 500 килоемтра и да я гася и паля на всеки километър , няма проблеми .
Re: Трудно пали студена , е 39 520i (РЕШЕН )
Здравейте на всички имаме развръзка с трудното палене , работата се оправи посъветваха ме добавка https://rimetbg.com/product/rimet-za-po ... a-sistema/ за чистене на горивната система всичко се оправи , явно дюзите са ми били зацапани много.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани