Вибрации над 120км/ч

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 14.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: М3,М4
Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i

Re: Вибрации над 120км/ч

Мнение от vasilzlatkov85 » 19 Авг 2016, 14:06

Да нормално било, ами да му закарам колата, да ми покаже къде има луфт в полуоските (напред и назад) Ужас от тея майстори, направо да се хванеш за главата от тях(лошото че всеки се прави на разбирач от всичко), най скорошната ми случка е от реглаж в Марг. . , така ми направи реглажа, че волана седеше на криво, два пъти се връща при тях , накрая ми писна и отидох Стефан преди тунела в Люлин, човека го направи от раз и до сега нямам никакви проблеми. Лошото е , че ако дясната ти е за смяна, по трудно се намира (не знам каква е причината, поне при мен беше така, лява имат, дясна я нямат налична,и трябва да чакам една седмица) ако си поръчаш оригинални за три дена престига с 50% депозит:dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Вибрации над 120км/ч

Мнение от Elesar74 » 22 Авг 2016, 8:14

Може ли задните амортисьори да са част от проблема? Оказа се, че са за смяна.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 14.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: М3,М4
Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i

Re: Вибрации над 120км/ч

Мнение от vasilzlatkov85 » 22 Авг 2016, 19:55

Не мога да кажа, но когато има вибрация във волана, тя се получава от нещо, което се върти, тоест гуми , джанти, кардан, карета , полуоски и т.н.Когато са ти засмяна амортисьори, по скоро колата, не е устойчива в завой, има почуквания през дупки и т.н.Аз мойте съм ги сменил,заедно с макферсоните, защото имах точно тези симптоми . Има писано във форума , че от разбит амортесьор и рейка се получавало вибрация във волана,но аз лично не съм се зблъсквал с тях,така че не мога да кажа,ако някой се е зблъсквал, нека сподели :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Вибрации над 120км/ч

Мнение от Ivo_Borisov » 23 Авг 2016, 8:54

Вибрации има и от разбити шарнири, накрайници, тампони. Не е задължително да е нещо въртящо се.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Вибрации над 120км/ч

Мнение от Elesar74 » 23 Авг 2016, 9:04

Колата за в завой я усещам доста стабилна, може и заради 17' джантите с гуми 255 отзад. Влизам в разни познати завои с неприлично висока скорост, няма да мръдне, да се клати, нищо такова. Обаче при напречни на пътя фуги или нещо друго, с ниска скорост, около 40-50 км/ч, отзад така се тресе, направо ужас. Сякаш минава някаква "вълна" през колата. Според майстора, амортисьорите отзад имат празен ход, който не може да компенсира неравностите по пътя и затова се получава това тресене. Колата е в мен от 2008 г. аз задните амортисьори не съм ги сменял никога, така че не е за чудене, че са заминали. По скоро ми е интересно дали са свързани с проблема при движение със 110-120, но ще разбера това, след като ги сменя. Благодаря че ми отделяте време за моите ядове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 13.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530iA '02 Sedan
Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19

Re: Вибрации над 120км/ч

Мнение от s73r01d » 23 Авг 2016, 17:00

Аз имам същия проблем вибрация от 120 до 140, и смятам да започна с тампоните на задния мост, видимо долните приличат на парцал, провери си и твоите, като се свали гумата се виждат.

Като свалят задния мост ще ги помоля да прегледат и всичко друго което може да е евентуална причина за вибрации, но тампоните ще се сменят, и четиримата :bang:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Вибрации над 120км/ч

Мнение от Elesar74 » 24 Авг 2016, 8:26

Както се казва, ново 20. Вчера какво ми текна, слязох пак да гледам нещо с INPA-та и запалих колата. Леко вдигам оборотите на място до 2000 и усетих някакво претрисане през това време. Хванах го на около 1600-1650 по показанията на INPA. Тресенето е подобно на това , както и при движение със 110-120, само че с по-малка интензивност някак и пак идва изотзад.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Вибрации над 120км/ч

Мнение от FaceOff » 24 Авг 2016, 10:19

Колега, мисля че правилно се беше насочил към полуоските , а щом са за смяна и амортисьорите, смени ги, но вибрациите не са от тях. На място как ще идват вибрациите отзад? Може и тампони на мотора да са за смяна, но просто да се предават вибрациите назад по купето.

Sent from my SM-G903F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 14.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: М3,М4
Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i

Re: Вибрации над 120км/ч

Мнение от vasilzlatkov85 » 24 Авг 2016, 19:30

На място да ти тресе? По скоро нещо по двигателя, бобина, свещи и.т.н, денферната шайба гледал ли си я?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 13.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530iA '02 Sedan
Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19

Re: Вибрации над 120км/ч

Мнение от s73r01d » 31 Мар 2017, 11:51

Колеги тази вибрация между 120 и 140 я имам от как го карам тва БМВ. В България карам над 140, но в чужбина скоростите са 130, а глобите солени.

Вибрацията намалява като покарам малко, понякога изчезва съвсем.

Два комплекта гуми, зимни Michelin Alpin 5 и летни Pirelli P7 Cinturato, купувани чисто нови от мен. Два комплекта джанти. Поне 200 гумаджии с лазер без лазер са правили баланси.

Сменил поетапно цялото окачване от пред с Лемфьордер от Елит Карс, задни носачи от същия доставчик, кардана е проверен за баланс и със сменено гумено каре + висящ лагер.

Последно смених 2те полуоски, но трябваше да пътувам и не можех да чакам и взех ITN китайски единственото налично. Оригиналните ми полуоски са стегнати много, без луфтове, просто се движат много трудно, китайците бяха с по-мазно движение. Според майстора ми оригиналните след отваряне почистване и нова грес ще са по-добри от китайците.

Последно ми казаха, че можело турбината на автомата да е причината, обаче аз нямам никакви грешки на автомата и поведението му на пътя е абсолютно коректно, маслото е сменено с изсмукване преди година и 25к км. Колата тогава беше на ~200k с девствена пробка за маслото.

Джемини 4 не можаха днес да ми провери турбината, а аз утре заминавам за чужбина. Ще търся там някой професионален автоматаджия.

Дайте съвети, че ще лудна вече.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook