БМВ 520 (Е39) Реални впечатления?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Georgi Stoqnov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 10.07.2006
- Местоположение: Sofia
БМВ 520 (Е39) Реални впечатления?
Здравейте на всички!
Нов съм във форума и в предпочитанията си към БМВ и по-специално към БМВ 520(Е39). В момента карам Ауди А4 и честно да ви кажа съм доста разочарован по отношение на возията на колата. В смисъл такъв, че вози изключително "дървено". За това съм решил да го сменя с нещо по-класно а именно БМВ 520 (Е39).
Въпроса ми е следния, моля собственици на модела да споделят нещо относно реалния му разход градско и извън. По каталог ги знам данните, но мен ме интересуват реалните цифри. Аудито ми е изключително стабилно и както казах с доста стегната возия, така че искам да чуя и мнения за окачването на този модел. Зная че е стабилно и сигурно, все пак това е БМВ но ме интересува и комфорта на возене при преминаване през дупки, а и като цяло пътното поведение на модела.
Дано някой от вас да има такъв модел за да ми каже реалните си впечатления от колата.
И последно каква е нормалната цена за 520 (Е39) от 1996-1997г.
В мобилето има доста на цена 13-14-15 000. Това нормални цени ли са или колите са нещо прецакани или удряни, де да знам и аз какво.
Питам ви щото цените ми се струват малко ниски. Толкова е цената на Голф 4 от 1998 г.
Защо се получава тази ценова аномалия? Ауди А6 държи също по-високи цени, е то е малко по-ново, затова е разбираемо.
Моля за разяснение. Всяко мнение е добре дошло.
Благодаря предварително.
Нов съм във форума и в предпочитанията си към БМВ и по-специално към БМВ 520(Е39). В момента карам Ауди А4 и честно да ви кажа съм доста разочарован по отношение на возията на колата. В смисъл такъв, че вози изключително "дървено". За това съм решил да го сменя с нещо по-класно а именно БМВ 520 (Е39).
Въпроса ми е следния, моля собственици на модела да споделят нещо относно реалния му разход градско и извън. По каталог ги знам данните, но мен ме интересуват реалните цифри. Аудито ми е изключително стабилно и както казах с доста стегната возия, така че искам да чуя и мнения за окачването на този модел. Зная че е стабилно и сигурно, все пак това е БМВ но ме интересува и комфорта на возене при преминаване през дупки, а и като цяло пътното поведение на модела.
Дано някой от вас да има такъв модел за да ми каже реалните си впечатления от колата.
И последно каква е нормалната цена за 520 (Е39) от 1996-1997г.
В мобилето има доста на цена 13-14-15 000. Това нормални цени ли са или колите са нещо прецакани или удряни, де да знам и аз какво.
Питам ви щото цените ми се струват малко ниски. Толкова е цената на Голф 4 от 1998 г.
Защо се получава тази ценова аномалия? Ауди А6 държи също по-високи цени, е то е малко по-ново, затова е разбираемо.
Моля за разяснение. Всяко мнение е добре дошло.
Благодаря предварително.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Надолу из форум Е39 ще намериш поне една тема с разход на Е39
Много зависи от маниер на каране и цикъл на градско каране.
На мене от 2 години извънградско ми харчи 10-11 с прилично настъпване 160-180 и 14-15 градско винаги с ASC потегляне и къси преходи 3км сутрин и толкова вечер
студен двигател.
Возията е по-комфортна от А6 а А4 въобще не се класира
За цената 14000 лв ми се струва потенциално дърво щото знам за последните две години колко съм набутал за наглед "перфектна" кола.
Много зависи от маниер на каране и цикъл на градско каране.
На мене от 2 години извънградско ми харчи 10-11 с прилично настъпване 160-180 и 14-15 градско винаги с ASC потегляне и къси преходи 3км сутрин и толкова вечер

Возията е по-комфортна от А6 а А4 въобще не се класира

За цената 14000 лв ми се струва потенциално дърво щото знам за последните две години колко съм набутал за наглед "перфектна" кола.
- Georgi Stoqnov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 10.07.2006
- Местоположение: Sofia
Ей хора какво Ви става бре!
Само един човек ли тука е с Е39?
Или просто всички сте гъзари с Баварци и на един цървул а А4 не отговаряте?
Хайде пак ще Ви се помоля.
Хора моля Ви, споделете реални впечатления от Е39. И ако може драснете два реда по поставените по-горе от мен въпроси.
Хайде със здраве и много безаварийни!
Само един човек ли тука е с Е39?
Или просто всички сте гъзари с Баварци и на един цървул а А4 не отговаряте?


Хайде пак ще Ви се помоля.
Хора моля Ви, споделете реални впечатления от Е39. И ако може драснете два реда по поставените по-горе от мен въпроси.
Хайде със здраве и много безаварийни!
- Гост
-
Много бързаш,бе човек!
Не знам Лъки как го докарва тоя разход в градско,но аз нямам разход над 10л нито извън ,нито вътре в града! Това е максимума с всичко включено:клима,ASC,...всичко!
Возията ,според мен , не е много мека ,но колата е стабилна. Набира сравнително бавно / сравнявам с предишната ми 3ка,Фолксваген Поло и Опел Астра/ ,но набере ли-няма ядове. Управлението е много прецизно-наложи ми се спиране с избягване на Жигула от около 20м с около 60км/ч и колата се справи. На дълъг път е много удобна-не съм усетил никога умора или какъвто и да е дискомфорт-просто караш и пееш. Екстрите са и доста,а по повод цената-не занм за коя година говориш/предполагам от първите-97а/ ,но там някъде вървят или с 1000-2000лв отгоре / за лимузината/. Преместиш ли се в клуба на БМВ ще забравиш А4ката! Порови малко из темите за Е39 - ще откриеш много други неща за модела.
Не знам Лъки как го докарва тоя разход в градско,но аз нямам разход над 10л нито извън ,нито вътре в града! Това е максимума с всичко включено:клима,ASC,...всичко!
Возията ,според мен , не е много мека ,но колата е стабилна. Набира сравнително бавно / сравнявам с предишната ми 3ка,Фолксваген Поло и Опел Астра/ ,но набере ли-няма ядове. Управлението е много прецизно-наложи ми се спиране с избягване на Жигула от около 20м с около 60км/ч и колата се справи. На дълъг път е много удобна-не съм усетил никога умора или какъвто и да е дискомфорт-просто караш и пееш. Екстрите са и доста,а по повод цената-не занм за коя година говориш/предполагам от първите-97а/ ,но там някъде вървят или с 1000-2000лв отгоре / за лимузината/. Преместиш ли се в клуба на БМВ ще забравиш А4ката! Порови малко из темите за Е39 - ще откриеш много други неща за модела.
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Lucky написа:За цената 14000 лв ми се струва потенциално дърво щото знам за последните две години колко съм набутал за наглед "перфектна" кола.
А може ли да дадеш малко инфо за набутаните пари, че искам да си правя сметка какви разходи може да се очакват за ремонти по някоя "перфектна" кола от горубляне

- Georgi Stoqnov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 10.07.2006
- Местоположение: Sofia
XaMaB написа:Lucky написа:За цената 14000 лв ми се струва потенциално дърво щото знам за последните две години колко съм набутал за наглед "перфектна" кола.
А може ли да дадеш малко инфо за набутаните пари, че искам да си правя сметка какви разходи може да се очакват за ремонти по някоя "перфектна" кола от горубляне
Да и на мен ще ми е интересно щото и аз горе-долу на там съм се оринтирал.
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Очертава се да има по една такава тема всеки месец.
От предния месец имаше подобна - някой друг искаше да си купува Е39.
Така че потърси из форума, понеже все едно и също да пишем всеки месец омръзва - предполагам затова няма много ентусиасти.
Иначе откъм поддръжка колата не иска повече от друга кола втора употреба от същия период. Много зависи обаче на каква попаднеш.
Ако не си доволен от возията на А4, Е39 ще те изкефи (интересно че един приятел смени Е34 с А4 и е на същото мнение - сега пак ще зима БМВ).
Като стабилност и комфорт е много по-добра от А6, наскоро сравнявах с доста по-ново А6, и то куатро.
Имаше някъде из форума и схема на задния мост на петиците, порови се и ще разбереш защо е комфортна и стабилна едновременно.
От предния месец имаше подобна - някой друг искаше да си купува Е39.
Така че потърси из форума, понеже все едно и също да пишем всеки месец омръзва - предполагам затова няма много ентусиасти.
Иначе откъм поддръжка колата не иска повече от друга кола втора употреба от същия период. Много зависи обаче на каква попаднеш.
Ако не си доволен от возията на А4, Е39 ще те изкефи (интересно че един приятел смени Е34 с А4 и е на същото мнение - сега пак ще зима БМВ).
Като стабилност и комфорт е много по-добра от А6, наскоро сравнявах с доста по-ново А6, и то куатро.
Имаше някъде из форума и схема на задния мост на петиците, порови се и ще разбереш защо е комфортна и стабилна едновременно.
Touring & windsurf club
- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
6то така бе Лъки аз съм пуснал на жената старото БМВ за 14 не че е толкова зле а защото просто не ми трябва...
нали се натовари на новинко...
по повод Е 39 520 бензин едеална возия приличен разход на бензин,
средна хубост като цена на части и труд ( еле па сравнено с ауди)
не се чуди пич а се метай на е 39-ка
аз лично карам е 39 3 год и съм си мнооо доволен
нали се натовари на новинко...
по повод Е 39 520 бензин едеална возия приличен разход на бензин,
средна хубост като цена на части и труд ( еле па сравнено с ауди)
не се чуди пич а се метай на е 39-ка
аз лично карам е 39 3 год и съм си мнооо доволен
gambling with the devil on the road
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
marti the pi4 написа:6то така бе Лъки аз съм пуснал на жената старото БМВ за 14 не че е толкова зле а защото просто не ми трябва...
нали се натовари на новинко...
Недей да се косиш нищо лично. Въпрос на средностатистическа вероятност. Просто на тези години част от възлите почват да поиздъхват - компресори, помпи секви видове, дюзите са в края на допустимия диапазон, радиатори и т.н.
- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
Ами не знам бате ... 167 к реални км какво да е свършило в колата?
Аз съм виждал такива БМВ-та на по 300 к км и са си ОК. Въпрос на късмет може би...
Аз съм виждал такива БМВ-та на по 300 к км и са си ОК. Въпрос на късмет може би...
gambling with the devil on the road
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Georgi Stoqnov написа:Ей хора какво Ви става бре!
Само един човек ли тука е с Е39?
Или просто всички сте гъзари с Баварци и на един цървул а А4 не отговаряте?![]()
![]()
Хайде пак ще Ви се помоля.
Хора моля Ви, споделете реални впечатления от Е39. И ако може драснете два реда по поставените по-горе от мен въпроси.
Хайде със здраве и много безаварийни!
Първо ДОБРЕ ДОШЪЛ тук...
съвет: Дръж се по-прилично, не се пали толкова и не приемай всичко толкова лично!
Lucky ти е написал по-важните неща, останалото е написано във форума, само че трябва да се поровиш малко!
Не очаквай всичко да ти се дава сдъвкано и наготово.
Както колегата по-горе писа, такава тема се пише всеки месец от нов потребител.
Жалко!
Хубаво би било ако първо четете и разглеждате, а после, чак след месец, да речем да започнете да пишете мнения. Аз поне така направих когато бях нов тук!

Ето и няколко полезни теми:
E39 Tips & Tricks
Детски болести при Е39 ... и за каращите дизел!!!

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани