Дайте съвет за една E46-тица.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: София, Севлиево
Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004

Дайте съвет за една E46-тица.

Мнение от Chichebiev » 02 Юни 2008, 13:55

Ще си сменям колата и съм се насочил към:
BMW 320 D 150 к.с. автоматик след 2002г.
Понежа не съм много на ти с дизеловите BMW-та ме интересува какви проблеми имат и какво да се гледа като се купува такава кола .
И някъде четох че хубаво да е след фейс лифта или нещо подобно пишеше какво означава това?
Интересува ме и това понеже съм си харесал 330XD но незнам как стои въпроса с акциза над 150 коня а те са 184 к.с. знаете ли такъв калкулатор за да сметна колко пари ще ми искат акциз?
И като цяло какво ви е мнението за дизеловите мотори след 2000г. на БМВ и какви консумативи се сменят/чупят най често?
Абе дайте мнение заслужава ли си или не да се наринат толкова пари?

Благодаря ви предварително.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 02 Юни 2008, 14:09

Ето за акциза -

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=67633

За печките не знам, колегите да се включат, но колкото и да не знам 330xd си е... :bowdown: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Така че виж акциза и скачай... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 02 Юни 2008, 18:27

1) за 320д 150кс - колата върви като самолет ... но, ако имаш пари за акциза и изхранването си потърси 6-так след фейса - 320и 170кс :-) ... това е моето мнение ... от дизела ще останеш много доволен ни никога няма да върви и шуми като 170кс бензин ... друг е въпроса, че дизела може да го чипнеш и след това ще върви адски много, но пък по-бързо ще се скапва.
2) относно консумативите - 600лв ти е смяна на всички филтри и масло (за 320д)... останалото каквото сабя покаже (и дупките по родните пътища)
3) относно втора ръка кола - ами това си е котка в чувал (т.е. незнаеш на какво ще попаднеш) ... ако не случиш на кола или ако случиш, но в последствие не я пазиш цакаш още 700лв. за дебитомер и/или 2,700лв. за турбина и/или $ (около 1000 май беше) за помпа ... това са по-скъпите неща (за 320д), които може да те сплашат

... останалото е до екстри и твои лични предпочитания към горивото.... накрая, ако ще купуваш 320д от БГ в София я закарай в Дару и помоли да ти направят:
- компютърна диагностика
- оглед на ходова част
- преглед на турбината (със сваляне на връзките идващи от интеркулера, така че да се види лагера на турбината !!!!!)
... цялото това нещо отнема към 3часа и струва 100лв.

Успех!!!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook