Тема с информация относно акцизите при внос на МПС
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Тема с информация относно акцизите при внос на МПС
Тази тема я пиша понеже знам, че си е занимавка да се намери информацията и предполагам една такава тема ще е полезна. Ако им допадне на модераторите може да я направят важна. Към днешна дата нещатата седят така:
1.Самият закон:
Чл. 40. (1) Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва:
1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW;
2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW;
3. за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE - 33,33 лв. за 1 kW;
4. за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW.
(2) Акцизната ставка за новите автомобили е:
1. седемстотин (700) лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN;
2. седемстотин (700) лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE.
2.Информация относно термините DIN и SAE:
SAE = “Society of Automotive Engineers”. Това е американския стандарт – при него замерванията се правят без прикачени динамо, маслен и въздушен въздушен филтър и т.н. Тук мощността се мери по-скоро Бруто. Относителната разлика между DIN и SAE варира между 10-15%. Списание Road&Track дават следната формула за преобразуване:
DIN = SAE - 10%
DIN = “Deutsches Institut fur Normung” (известно още като Dourche Industrie Normen) или с други думи това е Германски стандарт. Той е най-често ползван от производителя. Тук измерените показатели са най-близки до реалните (т.е. до whp). Анализът се прави с прикачени динамо, маслена и водна помпа + допълнителни товари, равняващи се на създаваните от бензиновата помпа, инжекционната система, въздушния и масления филтър.
Корекцията се прави при атмосферно налягане 1013 mbar и 200 градуса по Целзий.
1*
3.Готови сметки:
Ще започна с е30 тъй като по-стари модели рядко се вкарват. При внос на при следните модели със следните двигатели дължите:
e30
- 316i, 318i, 318is, 320i, 323i, 324d, 324td - всичките двигатели са под 120 кВ и не се дължи акциз
- 320is (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 325i (170 к.с./125 кВ) - дължат се 4375 лева
- M3 (200 к.с./147 кВ) - дължат се 5145 лева
- M3 Evo (215 к.с./158 кВ) - дължат се 9480 лева
e31
- 840Ci (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 850Ci (300 к.с./220 кВ) - дължат се 13 200 лева
(326 к.с./240 кВ) - дължат се 14 400 лева
- 850CSi (380 к.с./280 кВ) - дължат се 16 800 лева
e32
- 730i (188 к.с./138 kВ) - дължат се 4830 лева
(218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 735i (211 к.с./155 кВ) - дължат се 9310 лева
- 740i (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 750i (300 к.с./220 кВ) - дължат се 13 200 лева
e34
- 518i, 520i, 524td, 525td, 525tds - всичките двигатели са под 120 кВ и не се дължи акциз
- 525i/525ix (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 530i (188 к.с./138 kВ) - дължат се 4830 лева
(218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 535i (211 к.с./155 кВ) - дължат се 9310 лева
- 540i (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- M5 (315 к.с./232 кВ) - дължат се 13 900 лева
(340 к.с./250 кВ) - дължат се 15 000 лева
e36
- 316i, 318i, 318is, 318tds, 320i, 325td, 325tds - всичките двигатели са под 120 кВ и не се дължи акциз
- 323i (170 к.с./125 кВ) - дължат се 4375 лева
- 325i (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 328i (193 к.с./142 кВ) - дъжат се 4995 лева
- M3 (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
(321 к.с./236 кВ) - дължат се 14 160 лева
e37
- 1.8, 1.9, 2.0 - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 2.2i (170 к.с./125 кВ) - дължат се 4375 лева
- 2.8i (193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 3.0i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- M (321 к.с./236 кВ) - дължат се 14 160 лева
e38
- 725tds - единственият двигател при този модел под 120 кВ и не се дължи акциз
- 728i (193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 730i (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 730d (184 к.с./135 кВ) - дължат се 4725 лева
(193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 735i (235 к.с./173 кВ) - дължат се 10 380 лева
- 740i (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 740d (245 к.с./180 кВ) - дължат се 10 800 лева
- 750i (326 к.с./240 кВ) - дължат се 14 400 лева
e39
- 520d, 520i, 525tds, 525d - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 520i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 523i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 525i (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 528i (193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 530i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 530d (184 к.с./135 кВ) - дължат се 4725 лева
(193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 535i (235 к.с./173 кВ) - дължат се 10 380 лева
(245 к.с./180 кВ) - дължат се 10 800 лева
- 540i (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- M5 (400 к.с./294 кВ) - дължат се 17 640 лева
e46
- 316i, 318i, 318d, 320i, 320d - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 320i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 323i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 325i/325ix (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 328i (193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 330i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 330d (184 к.с./135 кВ) - дължат се 4725 лева
(204 к.с./150 кВ) - дължат се 5250 лева
- M3 (343 к.с./252 кВ) - дължат се 15 120 лева
- M3 CSL (360 к.с./265 кВ) - дължат се 15 900 лева
e52
- 4.9 (400 к.с./294 кВ) - дължат се 17 640 лева
e53
- 3.0d (184 к.с./135 кВ) - дължат се 4725 лева
- 3.0d (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 3.0i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 4.4i (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 4.4i (320 к.с./235 кВ) - дължат се 14 100 лева
- 4.6is (347 к.с./255 кВ) - дължат се 15 300 лева
- 4.8is (360 к.с./265 кВ) - дължат се 15 900 лева
e60/e61
- 520d - единственият двигател при този модел под 120 кВ и не се дължи акциз
- 520i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 523i (177 к.с/130 кВ) - дължат се 4550 лева
- 525d (177 к.с/130 кВ) - дължат се 4550 лева
- 525i (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
(218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 530d (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
(231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 530i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
(258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 535d (272 к.с./200 кВ) - дължат се 12 000 лева
(286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 540i (306 к.с./225 кВ) - дължат се 13 500 лева
- 545i (333 к.с./245 кВ) - дължат се 14 700 лева
- 550i (367 к.с./270 кВ) - дължат се 16 200 лева
- M5 (507 к.с/373 кВ) - дължат се 22 380 лева
e63/e64
- 630i (258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 645i (333 к.с./245 кВ) - дължат се 14 700 лева
- 650i (367 к.с./270 кВ) - дължат се 16 200 лева
- M6 (507 к.с/373 кВ) - дължат се 22 380 лева
e65/e66
- 730d (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
(231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 730i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
(258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 735i (272 к.с./200 кВ) - дължат се 12 000 лева
- 740d (258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 740i (306 к.с./225 кВ) - дължат се 13 500 лева
- 745d (299 к.с./220 кВ) - дължат се 13 200 лева
(329 к.с./242 кВ) - дължат се 14 520 лева
- 745i (333 к.с./245 кВ) - дължат се 14 700 лева
- 750i (367 к.с./270 кВ) - дължат се 16 200 лева
- 760i (445 к.с./327 кВ) - дължат се 19 620 лева
e70
- 3.0si (258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 3.0d (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 3.0sd (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 4.8is (355 к.с./261 кВ) - дължат се 15 660 лева
e83
- 2.0i, 2.0d - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 2.5i (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 3.0d (204 к.с./150 кВ) - дължат се 9000 лева
(218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 3.0sd (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 3.0i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 3.0si (258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
e85/e86
- 2.0i - единственият двигател при този модел под 120 кВ и не се дължи акциз
- 2.2i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 2.5i (177 к.с/130 кВ) - дължат се 4550 лева
(192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 2.5si (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 3.0i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 3.0si (265 к.с./195 кВ) - дължат се 11 700 лева
- М (343 к.с./252 кВ) - дължат се 15 120 лева
e87
- 116i, 118i, 118d, 120i, 120d - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 120d (177 к.с/130 кВ) - дължат се 4550 лева
- 123d (204 к.с./150 кВ) - дължат се 9000 лева
- 130i (265 к.с./195 кВ) - дължат се 11 700 лева
- 135i (306 к.с./225 кВ) - дължат се 13 500 лева
e90/e91/e92/e93
- 318i, 318d, 320i, 320d - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 320d (177 к.с/130 кВ) - дължат се 4550 лева
- 325i (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 330d (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 330i (258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 335d (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 335i (306 к.с./225 кВ) - дължат се 13 500 лева
- M3 (420 к.с./309 кВ) - дължат се 18 540 лева
1* - Информацията е взаимствана от Tuning Club
Мислех и снимки да сложа, но се отказах.. Надявам се да е полезна, ако пък не я намерите за полезна поне си запълних към два часа от времето
Enjoy 
1.Самият закон:
Чл. 40. (1) Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва:
1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW;
2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW;
3. за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE - 33,33 лв. за 1 kW;
4. за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW.
(2) Акцизната ставка за новите автомобили е:
1. седемстотин (700) лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN;
2. седемстотин (700) лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE.
2.Информация относно термините DIN и SAE:
SAE = “Society of Automotive Engineers”. Това е американския стандарт – при него замерванията се правят без прикачени динамо, маслен и въздушен въздушен филтър и т.н. Тук мощността се мери по-скоро Бруто. Относителната разлика между DIN и SAE варира между 10-15%. Списание Road&Track дават следната формула за преобразуване:
DIN = SAE - 10%
DIN = “Deutsches Institut fur Normung” (известно още като Dourche Industrie Normen) или с други думи това е Германски стандарт. Той е най-често ползван от производителя. Тук измерените показатели са най-близки до реалните (т.е. до whp). Анализът се прави с прикачени динамо, маслена и водна помпа + допълнителни товари, равняващи се на създаваните от бензиновата помпа, инжекционната система, въздушния и масления филтър.
Корекцията се прави при атмосферно налягане 1013 mbar и 200 градуса по Целзий.
1*
3.Готови сметки:
Ще започна с е30 тъй като по-стари модели рядко се вкарват. При внос на при следните модели със следните двигатели дължите:
e30
- 316i, 318i, 318is, 320i, 323i, 324d, 324td - всичките двигатели са под 120 кВ и не се дължи акциз
- 320is (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 325i (170 к.с./125 кВ) - дължат се 4375 лева
- M3 (200 к.с./147 кВ) - дължат се 5145 лева
- M3 Evo (215 к.с./158 кВ) - дължат се 9480 лева
e31
- 840Ci (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 850Ci (300 к.с./220 кВ) - дължат се 13 200 лева
(326 к.с./240 кВ) - дължат се 14 400 лева
- 850CSi (380 к.с./280 кВ) - дължат се 16 800 лева
e32
- 730i (188 к.с./138 kВ) - дължат се 4830 лева
(218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 735i (211 к.с./155 кВ) - дължат се 9310 лева
- 740i (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 750i (300 к.с./220 кВ) - дължат се 13 200 лева
e34
- 518i, 520i, 524td, 525td, 525tds - всичките двигатели са под 120 кВ и не се дължи акциз
- 525i/525ix (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 530i (188 к.с./138 kВ) - дължат се 4830 лева
(218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 535i (211 к.с./155 кВ) - дължат се 9310 лева
- 540i (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- M5 (315 к.с./232 кВ) - дължат се 13 900 лева
(340 к.с./250 кВ) - дължат се 15 000 лева
e36
- 316i, 318i, 318is, 318tds, 320i, 325td, 325tds - всичките двигатели са под 120 кВ и не се дължи акциз
- 323i (170 к.с./125 кВ) - дължат се 4375 лева
- 325i (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 328i (193 к.с./142 кВ) - дъжат се 4995 лева
- M3 (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
(321 к.с./236 кВ) - дължат се 14 160 лева
e37
- 1.8, 1.9, 2.0 - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 2.2i (170 к.с./125 кВ) - дължат се 4375 лева
- 2.8i (193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 3.0i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- M (321 к.с./236 кВ) - дължат се 14 160 лева
e38
- 725tds - единственият двигател при този модел под 120 кВ и не се дължи акциз
- 728i (193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 730i (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 730d (184 к.с./135 кВ) - дължат се 4725 лева
(193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 735i (235 к.с./173 кВ) - дължат се 10 380 лева
- 740i (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 740d (245 к.с./180 кВ) - дължат се 10 800 лева
- 750i (326 к.с./240 кВ) - дължат се 14 400 лева
e39
- 520d, 520i, 525tds, 525d - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 520i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 523i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 525i (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 528i (193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 530i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 530d (184 к.с./135 кВ) - дължат се 4725 лева
(193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 535i (235 к.с./173 кВ) - дължат се 10 380 лева
(245 к.с./180 кВ) - дължат се 10 800 лева
- 540i (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- M5 (400 к.с./294 кВ) - дължат се 17 640 лева
e46
- 316i, 318i, 318d, 320i, 320d - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 320i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 323i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 325i/325ix (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 328i (193 к.с./142 кВ) - дължат се 4995 лева
- 330i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 330d (184 к.с./135 кВ) - дължат се 4725 лева
(204 к.с./150 кВ) - дължат се 5250 лева
- M3 (343 к.с./252 кВ) - дължат се 15 120 лева
- M3 CSL (360 к.с./265 кВ) - дължат се 15 900 лева
e52
- 4.9 (400 к.с./294 кВ) - дължат се 17 640 лева
e53
- 3.0d (184 к.с./135 кВ) - дължат се 4725 лева
- 3.0d (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 3.0i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 4.4i (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 4.4i (320 к.с./235 кВ) - дължат се 14 100 лева
- 4.6is (347 к.с./255 кВ) - дължат се 15 300 лева
- 4.8is (360 к.с./265 кВ) - дължат се 15 900 лева
e60/e61
- 520d - единственият двигател при този модел под 120 кВ и не се дължи акциз
- 520i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 523i (177 к.с/130 кВ) - дължат се 4550 лева
- 525d (177 к.с/130 кВ) - дължат се 4550 лева
- 525i (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
(218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 530d (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
(231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 530i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
(258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 535d (272 к.с./200 кВ) - дължат се 12 000 лева
(286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 540i (306 к.с./225 кВ) - дължат се 13 500 лева
- 545i (333 к.с./245 кВ) - дължат се 14 700 лева
- 550i (367 к.с./270 кВ) - дължат се 16 200 лева
- M5 (507 к.с/373 кВ) - дължат се 22 380 лева
e63/e64
- 630i (258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 645i (333 к.с./245 кВ) - дължат се 14 700 лева
- 650i (367 к.с./270 кВ) - дължат се 16 200 лева
- M6 (507 к.с/373 кВ) - дължат се 22 380 лева
e65/e66
- 730d (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
(231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 730i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
(258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 735i (272 к.с./200 кВ) - дължат се 12 000 лева
- 740d (258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 740i (306 к.с./225 кВ) - дължат се 13 500 лева
- 745d (299 к.с./220 кВ) - дължат се 13 200 лева
(329 к.с./242 кВ) - дължат се 14 520 лева
- 745i (333 к.с./245 кВ) - дължат се 14 700 лева
- 750i (367 к.с./270 кВ) - дължат се 16 200 лева
- 760i (445 к.с./327 кВ) - дължат се 19 620 лева
e70
- 3.0si (258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 3.0d (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 3.0sd (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 4.8is (355 к.с./261 кВ) - дължат се 15 660 лева
e83
- 2.0i, 2.0d - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 2.5i (192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 3.0d (204 к.с./150 кВ) - дължат се 9000 лева
(218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 3.0sd (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 3.0i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 3.0si (258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
e85/e86
- 2.0i - единственият двигател при този модел под 120 кВ и не се дължи акциз
- 2.2i (170 к.с./125 кв) - дължат се 4375 лева
- 2.5i (177 к.с/130 кВ) - дължат се 4550 лева
(192 к.с./141 кВ) - дължат се 4935 лева
- 2.5si (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 3.0i (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 3.0si (265 к.с./195 кВ) - дължат се 11 700 лева
- М (343 к.с./252 кВ) - дължат се 15 120 лева
e87
- 116i, 118i, 118d, 120i, 120d - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 120d (177 к.с/130 кВ) - дължат се 4550 лева
- 123d (204 к.с./150 кВ) - дължат се 9000 лева
- 130i (265 к.с./195 кВ) - дължат се 11 700 лева
- 135i (306 к.с./225 кВ) - дължат се 13 500 лева
e90/e91/e92/e93
- 318i, 318d, 320i, 320d - всичките двигатели са под 120 kВ и не се дължи акциз
- 320d (177 к.с/130 кВ) - дължат се 4550 лева
- 325i (218 к.с./160 кВ) - дължат се 9610 лева
- 330d (231 к.с./170 кВ) - дължат се 10 200 лева
- 330i (258 к.с./190 кВ) - дължат се 11 400 лева
- 335d (286 к.с./210 кВ) - дължат се 12 600 лева
- 335i (306 к.с./225 кВ) - дължат се 13 500 лева
- M3 (420 к.с./309 кВ) - дължат се 18 540 лева
1* - Информацията е взаимствана от Tuning Club
Мислех и снимки да сложа, но се отказах.. Надявам се да е полезна, ако пък не я намерите за полезна поне си запълних към два часа от времето


Последна промяна add1cted на 28 Мар 2008, 4:04, променена общо 3 пъти
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6

- pepo_kn
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 2.01.2008
- Местоположение: Кюстендил , София
- Пол: Мъж
- Кара: 320 cabrio e36
- Мечтае да кара: CSL; tii
не намерих друга тема ,ако има да ме поправите , но искам да питам : има ли начин да се заобиколи целия този процес с плащането на тея пари за акциз ? дори с плащането на малко по-малко пари 

Да пишеш с латински букви на кирилица е като да пишеш с лайна по стена! Гадно е но пак се чете!


- kubica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
евала на колегата add1cted дето си направи труда, темата е полезна и актуална. искам само да добавя, че тези цени са без ДДС, тоест те се добавят към облагаемата стойност на автомобила преди ДДС-то (особено важи за новите коли, защото там всички вносители са регистрирани по ЗДДС), докато за старите коли, ако си я внесеш на твое име, частно лице, не дължиш ДДС, но ако отидеш в някоя автокъща или търговец на Горубляне и кажеш - искам ете тая кола от Mobile.de - може да не излезнат сметките, защото той е длъжен да обложи акциза+колата+транспорта с ДДС - естествено стойността на колата е символична...
- dizle
- Дружба Дринк Тийм
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Само на БИРА !
- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
- nov_bmw_fen
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 3.02.2013
- Пол: Мъж
Re: Тема с информация относно акцизите при внос на МПС
колеги към днешна дата, как стоят нещата с митото? конкретно за внос на кола от Швейцария. питам понеже гледам че темата е от доста време и скоро никой не е писал по нея.с доста хора съм говорил и всеки различно ми казва. немога да намеря и по сайтовете точна информация
ще ви бъда благодарен ако ми отделеите малко време да драснете 2-3 реда,как точно стоят нещата. а колата е 330D E46 204 к.с. Благодаря

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани