омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
330д е мотора,няма грешки на диагностика,само отчита слабо надуване на турбото и не върви както трябва,няма пропуски по маркучите,само омасляване доста на входа от към филтъра..вакумите си бачкат ,но не надува достатъчно и е мъртвец.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
Запекла геометрия? Опитай да раздвижиш лоста на геометрията на ръка.
Si non confectus, non reficiat.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
krasi_bmw написа:330д е мотора,няма грешки на диагностика,само отчита слабо надуване на турбото и не върви както трябва,няма пропуски по маркучите,само омасляване доста на входа от към филтъра..вакумите си бачкат ,но не надува достатъчно и е мъртвец.
Как разбра че малко надува? Тва че е мъртвец не се знае от какво е! А ако надува слабо колко mbara e?
Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
колега на живи данни го гледахме 1400мбара и съм се спрял за чистене на турбото ,на ръка мърда вакума ,но има някакво запъване..
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
krasi_bmw написа:колега на живи данни го гледахме 1400мбара и съм се спрял за чистене на турбото ,на ръка мърда вакума ,но има някакво запъване..
Надува си добре


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
krasi_bmw написа:колега на живи данни го гледахме 1400мбара и съм се спрял за чистене на турбото ,на ръка мърда вакума ,но има някакво запъване..
А с какво я "гледахте"?
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
krasi_bmw написа:330д е мотора,няма грешки на диагностика,само отчита слабо надуване на турбото и не върви както трябва,няма пропуски по маркучите,само омасляване доста на входа от към филтъра..вакумите си бачкат ,но не надува достатъчно и е мъртвец.
Колега, няма грешки от диагностиката, както казваш, в следващия момент - отчита слабо надуване, после след замерване - 1400 мбара (което е нормалното налягане на тази турбина)...Малко (даже не малко) си противоречат тия неща. Или не е измерено добре налягането на турбото, или нещо диагностиката ...(не знам как да я коментирам).
Нормално е да има омасляване на изхода на турбото.
Дай повече инфо.
П.П. А какъв е мотора - 204 или 184 к.с
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
1400 mbara,защото най вероятно са гледани живи данни на место то наместо толкова надува... я я погледнете в движение!
и ми се струва, че вакум клапана ти прави проблема.
максимума без чип на 3.0д е 2350-2400 mbara ( s K&N ) филтър! с обикновен филтър е по-малко с 200 mbara някъде

максимума без чип на 3.0д е 2350-2400 mbara ( s K&N ) филтър! с обикновен филтър е по-малко с 200 mbara някъде
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
+1 предположение за :
я я погледнете в движение!и ми се струва,
че вакум клапана ти прави проблема.

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
LUCIFER'S написа:1400 mbara,защото най вероятно са гледани живи данни на место то наместо толкова надува... я я погледнете в движение!и ми се струва, че вакум клапана ти прави проблема.
максимума без чип на 3.0д е 2350-2400 mbara ( s K&N ) филтър! с обикновен филтър е по-малко с 200 mbara някъде
Ами ако е 184к.с



Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д
колеги гледани са данни в движение,и няма грешки по електрониката -работи си в норми , диагностиката е с кар софт ,днес пробах и с една на бош,същата работа показа ,че слабо надува турбото.Утре махам катализатора после е ред на турбото,ще пиша резултата ..
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани