неидентифицирано маркуче М52
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
неидентифицирано маркуче М52
Здравейте
абе преди няколко дни забелязах, че като загася колата и се чува някакво съскане, под пластмасата на инжекторната рейка намерих един маркуч, който излизаше от колектора от 1-ви цилиндър и влизаше пак в колектора в трабата на 5-ти или 6-ти цилиндър не се сещам точно. Този маркуч както се вижда и от снимките беше сцепен точно на сгъвката. Маркуча си беше оригиналния, защото ДОТ-а си му беше датата на производство на колата, марка Конти Тех. Та след като го смених освен, че спря да съска не забелязах никаква разлика от преди, някой може ли да ми обясни каква му е функцията на този шлаух ?
мерси предварително !
П.С. Колата е 320i 2000г. M52B20TU (с двойния ВАНОС)



абе преди няколко дни забелязах, че като загася колата и се чува някакво съскане, под пластмасата на инжекторната рейка намерих един маркуч, който излизаше от колектора от 1-ви цилиндър и влизаше пак в колектора в трабата на 5-ти или 6-ти цилиндър не се сещам точно. Този маркуч както се вижда и от снимките беше сцепен точно на сгъвката. Маркуча си беше оригиналния, защото ДОТ-а си му беше датата на производство на колата, марка Конти Тех. Та след като го смених освен, че спря да съска не забелязах никаква разлика от преди, някой може ли да ми обясни каква му е функцията на този шлаух ?
мерси предварително !
П.С. Колата е 320i 2000г. M52B20TU (с двойния ВАНОС)



Re: неидентифицирано маркуче М52
Този шлаух отвежда маслените пари обратно в картера. За да има разлика трябва да си смениш и масленият клапан на картерните пари. Ако имаш усложнения пиши на личен мога да те насоча към някой кадърен.

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: неидентифицирано маркуче М52
dalev написа:Този шлаух отвежда маслените пари обратно в картера.
точно така и аз си помислих, че има нещо общо с клапана за картерните газове, но мисля, че самия клапан си е ок

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: неидентифицирано маркуче М52
Много благодаря-от известно време чувах този звук и не знаех от къде е.Ей сега махнах кората и при мен се оказа скъсан.Само не знам как да го махна от вътрешния край-има някаква скоба,която не знам как се отваря и се намира дълбоко под филтъра на климатика.Колко струва такъв маркуч,оригинален ли купи колега,от къде,има ли значение материала-май трябва да е силиконов?!За сега го "бинтовах" с изолирбанд,че утре пътувам и другата седмица искам да го сменя!
- Ivan_G
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 5.01.2010
- Местоположение: Стара Загора/София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320Ci e46
- Мечтае да кара: BMW M3 e46 turbo
Re: неидентифицирано маркуче М52
dr.peshev написа:Много благодаря-от известно време чувах този звук и не знаех от къде е.Ей сега махнах кората и при мен се оказа скъсан.Само не знам как да го махна от вътрешния край-има някаква скоба,която не знам как се отваря и се намира дълбоко под филтъра на климатика.Колко струва такъв маркуч,оригинален ли купи колега,от къде,има ли значение материала-май трябва да е силиконов?!За сега го "бинтовах" с изолирбанд,че утре пътувам и другата седмица искам да го сменя!
Колега ще ти кажа аз какво направих. Имах този проблем и - имам един приятел газаджия, взех едно парче медна тръба и я снадих към маркуча (той се къса точно на сгъвката винаги) и проблема беше решен за 5 мин, няма съскане няма дявол

Светът се върти по-бързо с BMW
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани