неидентифицирано маркуче М52

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

неидентифицирано маркуче М52

Мнение от BiTurbo » 12 Авг 2010, 17:15

Здравейте

абе преди няколко дни забелязах, че като загася колата и се чува някакво съскане, под пластмасата на инжекторната рейка намерих един маркуч, който излизаше от колектора от 1-ви цилиндър и влизаше пак в колектора в трабата на 5-ти или 6-ти цилиндър не се сещам точно. Този маркуч както се вижда и от снимките беше сцепен точно на сгъвката. Маркуча си беше оригиналния, защото ДОТ-а си му беше датата на производство на колата, марка Конти Тех. Та след като го смених освен, че спря да съска не забелязах никаква разлика от преди, някой може ли да ми обясни каква му е функцията на този шлаух ?

мерси предварително !

П.С. Колата е 320i 2000г. M52B20TU (с двойния ВАНОС)

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 8.07.2010

Re: неидентифицирано маркуче М52

Мнение от dalev » 12 Авг 2010, 22:13

Този шлаух отвежда маслените пари обратно в картера. За да има разлика трябва да си смениш и масленият клапан на картерните пари. Ако имаш усложнения пиши на личен мога да те насоча към някой кадърен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: неидентифицирано маркуче М52

Мнение от BiTurbo » 13 Авг 2010, 19:26

dalev написа:Този шлаух отвежда маслените пари обратно в картера.


точно така и аз си помислих, че има нещо общо с клапана за картерните газове, но мисля, че самия клапан си е ок :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: неидентифицирано маркуче М52

Мнение от dr.peshev » 13 Авг 2010, 20:29

Много благодаря-от известно време чувах този звук и не знаех от къде е.Ей сега махнах кората и при мен се оказа скъсан.Само не знам как да го махна от вътрешния край-има някаква скоба,която не знам как се отваря и се намира дълбоко под филтъра на климатика.Колко струва такъв маркуч,оригинален ли купи колега,от къде,има ли значение материала-май трябва да е силиконов?!За сега го "бинтовах" с изолирбанд,че утре пътувам и другата седмица искам да го сменя!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.01.2010
Местоположение: Стара Загора/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320Ci e46
Мечтае да кара: BMW M3 e46 turbo

Re: неидентифицирано маркуче М52

Мнение от Ivan_G » 15 Авг 2010, 18:59

dr.peshev написа:Много благодаря-от известно време чувах този звук и не знаех от къде е.Ей сега махнах кората и при мен се оказа скъсан.Само не знам как да го махна от вътрешния край-има някаква скоба,която не знам как се отваря и се намира дълбоко под филтъра на климатика.Колко струва такъв маркуч,оригинален ли купи колега,от къде,има ли значение материала-май трябва да е силиконов?!За сега го "бинтовах" с изолирбанд,че утре пътувам и другата седмица искам да го сменя!

Колега ще ти кажа аз какво направих. Имах този проблем и - имам един приятел газаджия, взех едно парче медна тръба и я снадих към маркуча (той се къса точно на сгъвката винаги) и проблема беше решен за 5 мин, няма съскане няма дявол 8)
Светът се върти по-бързо с BMW

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook