Пак същия проблем с паленето!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Пак същия проблем с паленето!
Колеги преди две седмици писах че колата ми неще да запали и както и да е я запалихме чрез дарпане и от тогава нямах проблеми всеки път ми пали от раз и до вчера пак същтия проблем въртя въртя и до там,и пак със бутане я запалих!И сега пак си пали нормално.И съм забелязал че като я оставя за повече от три дни тогава ми прави тоя номер,като по часовник,а преди съм я оставял даже и за седмица и нямах проблеми!Отхвърлям варианта да е от акумулатора щото е нов на BOCSH 100Ah!И предния път на диагностика я водих и нищо не откриха НИЩО!Че ми е много чудно от какво може да е че да не пали когато престои повече от 2-3 дена 



- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Пак същия проблем с паленето!
Смуче въздух от някъде(обратната нафта) и така помпата остава без нафта..... и после трудно пали. Пробвай да си оставиш колата пак за 2-3 дни по наклон и задницата е по на високо а двигателя по ниско
. Почти съм сигурен че ще запали 


Re: Пак същия проблем с паленето!
Aма не иска да завърти ли, какво по-точно??? Или върти, пък не иска да пали??? и за кой двигател говориш!?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Пак същия проблем с паленето!
Миленчо е прав,смуче въздух от някаде
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Пак същия проблем с паленето!
slitter написа:Aма не иска да завърти ли, какво по-точно??? Или върти, пък не иска да пали??? и за кой двигател говориш!?
Говоря за 320д Е46 99г.136к.с.
Завърта,добре даже на 100Аh акумолатор си върти интензивно без отказ на акумолатора обаче до там, без бутане не пали!


- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Пак същия проблем с паленето!
milennyc написа:Смуче въздух от някъде(обратната нафта) и така помпата остава без нафта..... и после трудно пали. Пробвай да си оставиш колата пак за 2-3 дни по наклон и задницата е по на високо а двигателя по ниско. Почти съм сигурен че ще запали
Добре де колега от къде да разбера точно от къде смуче въздух?Трябва да има начин да се оправи не да я оставям по бъирищата




- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Пак същия проблем с паленето!
VRPerformance написа:Миленчо е прав,смуче въздух от някаде
Добре де колега от къде да разбера точно от къде смуче въздух?


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Пак същия проблем с паленето!
Започни от тук!
milennyc написа:(обратната нафта) и така помпата остава без нафта.....
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Пак същия проблем с паленето!
А каква е логиката ако смуче въздух, с въртене от статера двигателя да не пали, а с бутне на колата - да?
- emilianoverte
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 20.06.2010
- Пол: Мъж
Re: Пак същия проблем с паленето!
момчета моя проблем с паленето е подобен,но мойта пали при продължително въртене.В началот не иска да запали,затресе двигателя и после изкарва бял дим и до там.следва яко въртене с подаване на ток от друга кола,защото въпреки че акумолатора е бош 100Ан не и смогва.значи казаха ми че връща нафтата,че дърпа въздух,уж се оправи и пак почна с тая поразия.моля някой да ме светне по въпроса 

- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Пак същия проблем с паленето!
логиката е там ,че на дъпане мотора се развъртва до 1500об примерно докато на стартер едва 200об и качва нафтата 10 пъти по бързо 

- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Пак същия проблем с паленето!
emilianoverte написа:момчета моя проблем с паленето е подобен,но мойта пали при продължително въртене.В началот не иска да запали,затресе двигателя и после изкарва бял дим и до там.следва яко въртене с подаване на ток от друга кола,защото въпреки че акумолатора е бош 100Ан не и смогва.значи казаха ми че връща нафтата,че дърпа въздух,уж се оправи и пак почна с тая поразия.моля някой да ме светне по въпроса
Днес ми сложиха някакав клапан до горивния филтър!Помагало да не се връща нафтата но пак така ще го оставя за 3 дена да видя дали ще пали без проблем



- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Пак същия проблем с паленето!
pazokolarov написа:А каква е логиката ако смуче въздух, с въртене от статера двигателя да не пали, а с бутне на колата - да?
И аз за това се чудя!


- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Пак същия проблем с паленето!
Вече ти казаха защо..... и каква е логиката
логиката е там ,че на дъпане мотора се развъртва до 1500об примерно докато на стартер едва 200об и качва нафтата 10 пъти по бързо
логиката е там ,че на дъпане мотора се развъртва до 1500об примерно докато на стартер едва 200об и качва нафтата 10 пъти по бързо

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани