Термостат и филтри
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Термостат и филтри
Колеги здравейте,аз карам е-39,но мисля да си взимам е46-та да ви питам-интереса ми е за 2000 дизел.казаха ми че имал два термостата,вярно ли е и защо са два и къде са?и др въпрос ми е някакав филтър на турбото,ще поискам и обяснение за него.благодаря ви много. 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Термостат и филтри
Вярно са ти казали - термостатите са 2 броя - малък и голям. Филтъра, за който говориш, е за картерните газове - той пази турбото от разни лоши работи. Към кой точно мотор на Е46 си се насочил?
Si non confectus, non reficiat.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Термостат и филтри
ами 2000 дизел
а каде са тия два термостата и защо са два????и кога кой отваря,?и на колко градуса?
а каде са тия два термостата и защо са два????и кога кой отваря,?и на колко градуса?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Термостат и филтри
"2000 дизел" е в два варианта - такъв като моя (ротационна помпа за високо налягане - 136 коня) и по-новите (комънрейл - 150 коня). Кой от двата заглеждаш?
Термостатите са голям и малък - големия е до водната помпа, а малкия е до охладителя за рециркулацията на изгорели газове. На колко градуса отварят - божа работа...
Термостатите са голям и малък - големия е до водната помпа, а малкия е до охладителя за рециркулацията на изгорели газове. На колко градуса отварят - божа работа...
Si non confectus, non reficiat.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Термостат и филтри
еми да ти кажа какъв изпадне-но да те питам кой двг е по добър?и кои по издръжлив?и колко кинти струват?щото тук некви момчета ми говорят закосмически цени,и ме убеждават да не взимам такава кола.иначе са много доволни,но защо така говорят-май е от злоба......но не ми пука
- kelemety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Re: Термостат и филтри
wladio написа:еми да ти кажа какъв изпадне-но да те питам кой двг е по добър?и кои по издръжлив?и колко кинти струват?щото тук некви момчета ми говорят закосмически цени,и ме убеждават да не взимам такава кола.иначе са много доволни,но защо така говорят-май е от злоба......но не ми пука



А за разликата м/у 136 и 150 коня, виж темите в началото, полезноте там редовно се пита кое е по добре, коя по малко харчи , коя повече върви, коя какви проблеми има и т.н.
И очакваме трансфера ти в нашия отбор

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Термостат и филтри
Е46 дизел е изключително удобна и икономична кола.Прочети важните теми за да си отговориш на някои важни въпроси 

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани